- Bitcoin(BTC)$67,075.001.91%
- Ethereum(ETH)$2,593.21-1.32%
- Tether(USDT)$1.00-0.08%
- BNB(BNB)$594.140.71%
- Solana(SOL)$155.55-0.27%
- USDC(USDC)$1.00-0.11%
- XRP(XRP)$0.54-0.53%
- Lido Staked Ether(STETH)$2,596.17-1.21%
- Dogecoin(DOGE)$0.1165451.43%
- TRON(TRX)$0.158565-1.09%
Ціни на біткойн не повинні відволікати увагу від потреби в кращому регулюванні
Оскільки біткойн ненадовго торкнувся всіх часових рівнів у березні 2024 року, біткойн та криптоінвестори мали чим святкувати цього року. Після схвалення спотових ETF біткойнів і після того, як витримали падіння цін і громадські сумніви, що послідували за цим, ціна біткойна та багатьох інших криптоактивів стрімко зросла. Крім того, регулюючі органи за межами SEC, схоже, прийшли до того факту, що криптовалюта повинна почути, щоб залишитися. Зокрема, голова CFTC нещодавно прокоментував, що якщо отримати необхідну структуру та дозвіл, CFTC зможе розробити ефективні нормативні вказівки протягом 12-місячного періоду. Це, безперечно, про обличчя з попередніх коментарів і публічних заяв, які зосереджувалися на міжвідомчих війнах за територію та відсутності співпраці.
Незважаючи на ці позитивні тенденції, біткойн та інші криптоінвестори не повинні забувати про фундаментальну реальність, яка залишається незмінною; нормативне та операційне середовище для криптовалютних підприємців і інноваторів залишається складним. Попри весь успіх спотових ETF, включаючи багатство, яке криптоінвестори накопичили під час нещодавнього зростання ринку, залишаються значні перешкоди для подальшого зростання та розвитку сектора. Ці регуляторні проблеми та перешкоди, прикриті ефектом багатства від зростання цін на активи, продовжують створювати проблеми, які необхідно вирішити.
Давайте розглянемо деякі пункти, про які слід пам’ятати прихильникам криптовалют, навіть коли ціни зростають.
Комісія з цінних паперів та цінних паперів продовжує перешкоджати відповідності
Навіть після того, як SEC схвалила випуск 11 спотових ETF біткойнів, SEC залишається перешкодою для більшої реєстрації токенів і токенізації ширших фінансових ринків. Заяви по Гері Генслер зміцнити мислення та підхід до того, що криптокомпанії просто вирішують не реєструватися. Незважаючи на заяви голови про те, що реєстрація є простою формою, і що фірми, які не зареєстровані, роблять це охоче, це лихе ставлення приховує глибшу проблему, яка потребує вирішення.
Якщо припустити, що процес реєстрації такий же простий і зрозумілий, як це рекламується, фірми, які дотримаються цієї поради щодо реєстрації токеїв, потраплять у глухий кут. Зареєстровані токени, які підтверджують позицію голови ради про те, що всі токени є цінними паперами, можна торгувати лише на зареєстрованих біржах через зареєстрованих зламаних дилерів. Незважаючи на те, що FINRA схвалила кілька установ для роботи з криптотокенами, SEC не дозволила жодній зареєстрованій біржі чи брокеру-дилеру перераховувати, зберігати чи торгувати криптотокенами.
По суті, дотримання нормативних вимог через SEC залишається практично неможливим завданням.
OCC зловживає банківськими інноваціями
Згідно з індексом банківських зривів майже 60% американців Опитані незадоволені рівнем продуктів і послуг, які зараз надають банківські установи США. З огляду на те, що банківська справа є прибутковим глобальним бізнесом, і що фінансові переваги токенізованих платежів були визнані через прийняття блокчейнів основними установами TradFi, криптоінвестори можуть бути здивовані, дізнавшись про те, що регулятивні перешкоди на шляху більших банківських інновацій залишаються.
OCC продовжує перешкоджати зусиллям сектору «банкінг як послуга», який прагне розвиватися та пропонувати клієнтам набір більш ефективних і рентабельних послуг. Зокрема, OCC був публічно обережним щодо BaaS через занепокоєння щодо того, як ці фірми обробляють дані клієнтів, інструменти моніторингу для цілей банківської таємниці та як нові учасники банківської сфери справляються з безліччю існуючих правил. По суті, це вагання створило середовище, в якому установи TradFi виконують роль воротарів, оскільки нові учасники простору, які прагнуть здійснювати/отримувати платежі в доларах, повинні працювати з ліцензованими фінансовими установами.
У поєднанні з тим фактом, що OCC, здається, несприятливо ставиться до розробки спеціальних нормативних актів або нових правил для банківських руйнівників, створило середовище, яке серйозно обмежує можливості для банківських інновацій і конкурентоспроможності.
Слід заохочувати державні інновації
Враховуючи реальність того, що федеральні агентства, відповідальні за фінансові ринки та банківську систему, здається, не бажають або не можуть прийняти нові способи мислення та поводження з фінансовими активами чи інструментами, проміжним шляхом уперед було б прийняти державні інновації. Незважаючи на те, що Нью-Йорк піддав критиці щодо складу та застосування регламенту BitLicense, факт залишається фактом, що це нормативна база, хоча й такою, яку компаніям виявилося складним для дотримання. Іншим прикладом є штат Вайомінг, який прийняв понад 12 законів для інтеграції блокчейну в бізнес-середовище, створив і кодифікував спеціальні депозитарні установи для обробки крипто-транзакцій і зараз працює над розробкою стабільного токена на базі штату.
Ці зусилля, якими б обнадійливими та новаторськими вони не були, не замінять федеральних регуляторних змін і, в ідеалі, Конгресу США. Необхідно відзначати та заохочувати низку державних нормативних актів, але якщо їх не посилити федеральними подальшими діями, цього буде недостатньо для створення сталого та стабільного середовища для подальшого зростання криптовалюти та інновацій.
Підвищення ринків завжди викликає радість серед інвесторів, але вони не повинні затьмарювати потребу в кращому регуляторному середовищі.