6 Питання до Лейли Ісмаїлової

Лейла Ісмаїлова почала свою професійну кар’єру у віці 15 років як зірка мовлення в Білорусі, сусідній з Росією східноєвропейській країні, в якій проживає 9,3 мільйона громадян. За її словами, вона продовжувала виконувати цю роль 10 років, перш ніж досягти того, що, на її думку, було «професійною стелею», і розпочати шлях, який привів до Web3.

«Я пам’ятаю ​свою зухвалість у дитинстві, просто пробираючись у будівлі з ​газетами та журналами — це називалося Будинок преси», — згадує Ісмаїлова в інтерв’ю Cointelegraph. «Я писав від руки свої розповіді й пробирався в будівлю — оскільки в мене не було перепустки — вигадуючи історії, що я чиясь онука, або просто заходив, коли хтось інший заходив. І я знаходив двері, на яких було написано «редактор» або «головний редактор», і просто входив і давав їм свої статті. Люди посміхалися, і я впевнений, що вони вважали мене наївним, але я відчував, що вони також поважали мене за цю роботу».

Її ренегатська кар’єра в новинах за кілька років привела до телебачення. Вона приєдналася до Першого національного ​каналу країни у віці 15 років, де почала вести шоу, яке висвітлювало новини та культуру для молодших глядачів.

«Моє перше прослуховування пройшло жахливо, — каже Ісмаїлова. «Я став фіолетовим. Я дуже швидко думав, але вони все одно хотіли, щоб я прийшов на другий тур».

Читайте також: Як бренди використовують цифрову моду в реальному житті

Ісмаїлова переїхала до Сполучених Штатів у 2016 році, розпочавши те, що вона називає «сезоном міграції» для своєї родини, включаючи її брата Бахрама та сестру Есміру. Бахрам — серійний технологічний підприємець, чиї винаходи включають Peech App і Yope, серед багатьох інших, а Есміра — автор, чиї опубліковані роботи включають На берегах Босфору. (Ви ще не знайдете його англійською мовою, тому не витрачайте надто багато часу на пошуки Amazon.)

Лейла Ісмаїлова веде Міжнародний музичний фестиваль «Слов’янський базар» у Вітебську, Білорусь, 2014. Джерело: Скріншот

Успіх Ісмайлової та її братів і сестер прийшов, незважаючи на труднощі. Їхній батько загинув, коли вони були дітьми (Бахраму був лише 1 рік), воюючи на боці Азербайджану у війні країни з Вірменією за Нагірний Карабах.

«Це сталося дуже несподівано, — каже Ісмаїлова. «Звичайно, ніхто цього не планував, тому ми дуже швидко перетворилися з забезпеченої сім’ї, яка живе в столиці Баку, у дуже налякану сім’ю. Ми були практично самі по собі в країні, яка переживала війну з Вірменією і, до того ж, відокремилася від Радянського Союзу. Це був дуже важкий час для всіх».



Ісмаїлова каже, що цей досвід надихнув її започаткувати благодійну організацію під час її телевізійної кар’єри, яка пропонувала наставництво для дітей-сиріт, діяльність, яку вона хотіла б відновити в майбутньому.

«Здавалося, що ці дівчата, незважаючи на те, що уряд забезпечив їм дуже прості основи для початку життя, не мали батьківського нагляду», – згадує Ісмаїлова. «Здавалося, що багато дівчат-сиріт були невпевнені, тому що ніхто не казав їм, що вони красиві. Наша мета полягала в тому, щоб створити ці вказівки та підвищити їхню впевненість. […] Для мене це було дуже важливо зробити, і мені так пощастило, що я мав шанс і трохи вплинути. Зараз я дуже за цим сумую».

Читайте також


особливості

Вимушена творчість: чому біткойн процвітає в колишніх соціалістичних державах


особливості

Будівельні блоки: покоління Y може використовувати жетони, щоб потрапити на сходи власності

Сьогодні вона є ветераном Web3 після трьох років роботи в Artisant, бренді цифрової моди, співзасновником якого вона була, частково надихнувшись своєю кар’єрою в журналістиці. «У дитинстві у мене було небагато красивих суконь, — каже Ісмаїлова. «Але я завжди цінував елегантну і красиву частину моди, і коли я дивився телевізор, я завжди бачив телеведучих і червоні доріжки. Це завжди виглядало приголомшливо».

Ісмаїлова покинула Artisant у липні, щоб розпочати нову главу своєї кар’єри консультантом модних брендів, які підковані цифровими засобами. «Я ніби повертаюся до реальності, — пояснює Ісмаїлова. «Artisant був брендом цифрової моди, але фізичного продукту не було».

1. Ви переїхали з Білорусі, де були тележурналістом, до США. Яка історія стоїть за цим?

Я єдиний з моєї родини, хто спочатку переїхав. Я відкрив «сезон міграції» для своєї родини, так як відразу після мого переїзду переїхала моя сестра, а потім і брат. Він не просто переїхав — він утік у серпні 2020 року, одразу після виборів президента Білорусі, коли почали полювання на людей. Йому довелося бігти. Двох його співзасновників заарештували.

Лейла Ісмаїлова з співведучим Денисом Кур'яном у 2014 році.
Лейла Ісмаїлова з співведучим Денисом Кур’яном у 2014 році. Джерело: Скріншот

Моя особиста історія полягає в тому, що я була досить успішною телеведучою вдома, я почала, коли мені було 15. Я хотіла бути телеведучою, тому що хотіла носити красиві сукні. Я був дуже щасливий. Це була робота моєї мрії! Я рано почав працювати і, здається, дуже прагнув успіху. Я отримав усі національні нагороди, про які мріяв у дитинстві, вів усі шоу, які хотів, і досяг професійного рівня вдома.

2. Що спонукало вас до криптовалюти?

Що ж, моєю першою зупинкою в Сполучених Штатах була Каліфорнія — це було до того, як я переїхав до Маямі. Я вступив до аспірантури на магістерську програму в USC Annenberg. (Чесно кажучи, мені все ще важко знайти зв’язок з американським суспільством.) Я завжди був ботаніком, і школа здавалася безпечним середовищем для спілкування з людьми. Я почав вивчати підприємництво під час першої хвилі криптовалют у 2017 році, а потім я інвестував у свою першу криптовалюту… і «загубив» її. Я купив Litecoin за 250 доларів. Але я почав працювати в криптовалюті тільки в 2020 році.

3. Що привело вас до Маямі?

Я відчував себе дуже обмеженим у Лос-Анджелесі через обмеження, пов’язані з COVID-19, і дуже ізольованим. Я навіть не міг вигуляти собаку, тому що вони закрили парки. Так я зайнявся цифровою модою. Мені стало дуже цікаво, як те, чого не існувало, могло змусити когось почуватися так добре. Тоді я зустрів свого співзасновника Artisant, Регіну [Turbina], 2020. Ми спілкувалися, і я почав допомагати по дрібницях. У 2021 році я приєднався до Artisant на повний робочий день.

пов’язані: Ігри на блокчейні насправді не децентралізовані… але це скоро зміниться

Усе йшло, тож я звільнився з роботи й зробив стрибок віри, що привело мене в Маямі. І з тих пір, як я приєднався до криптовалюти, я ніколи не зустрічав стільки яскравих, видатних людей з відкритим розумом. Усі були дуже привітними, хоча спочатку я знав набагато менше, ніж зараз. Люди були готові годинами розмовляти зі мною по телефону, ділячись знаннями. Я думаю, що привітне середовище спонукало мене залишитися.

4. Як ви бачите розвиток цифрової моди протягом наступних п’яти років?

Дивлячись на останній заїзд биків, я думаю, що це було чудово, але все закінчилося. У нас є романтичне уявлення про те, що ми всі переходимо до метавсесвіту, і всім нашим аватарам колись знадобиться одяг. Я хочу, щоб технології стали інструментом, який робить людей всебічнішими, стійкішими та здоровішими.

пов’язані: Еклектичний показ на 2nd Metaverse Fashion Week

У західному світі ми маємо порочне коло купівлі непотрібних нам товарів. Бренди маніпулюють нами, щоб ми купували речі. Отже, нам потрібно виробляти більше товарів, і ми маємо це порочне коло перевиробництва та надлишкового споживання. Ми маємо ситуацію, коли мода, найкрасивіший бізнес у світі, відповідає за 10% викидів вуглецю.



Ми маємо величезну проблему, і я бачу цифрову моду та технології можливим рішенням. Ми переходимо від поняття створення цифрового одягу для метавсесвіту до розгляду того, як цифрова мода може бути корисною прямо зараз. Подивіться на Dior і їхню колекцію кросівок B33 із мікросхемами NFC, вбудованими в підошву. Це дивовижна технологія, яка дозволяє пов’язувати їх із цифровими активами. Отже, це дуже хороший спосіб для брендів вирішити проблему контрафактної продукції.

5. Ви нещодавно залишили Artisant. Куди ти йдеш далі?

Я починаю працювати консультантом і хочу більше писати. Наразі я хочу зосередитися на компаніях, які займаються цифровою модою. Компанії, які надають цифрові модні послуги як агентства. У мене є бренд, який хоче, щоб я проконсультував їхню команду, і вони створюють дивовижну лінію одягу, у яку вбудовано оповідання доповненої реальності. Я ніби повертаюся до реальності. Artisant був брендом цифрової моди, але не було фізичного продукту.

Бачити, як Artisant зростає — не лише в кількості, але й у реальних людей, які визначили Artisant як свою спільноту — означало для мене цілий світ. Але я дійшов до моменту, коли віддав проекту все, що міг. Технології мають величезну місію в реформуванні світу моди, і я хочу зробити свій внесок. Поки я все ще обмірковую свою наступну велику професійну пригоду, я знаю, що це буде весело і принесе користь людству.

6. Як виглядає ваше життя поза криптовалютою?

Я люблю збалансоване життя. У мене є собака. (Це хобі, так?) Я граю в шахи. Для мене шахи – дуже важлива гра, яка мені дуже допомагає в бізнесі та аналізі ситуацій. Я також люблю спорт. Для мене дуже важливо продовжувати рухатися. Йога була частиною мого життя вже досить давно. Оскільки я живу в Маямі, я займаюся такими речами, як падлбординг і кайтсерфінг. І я відвідую уроки танців. Власне, це була одна з моїх перших мрій — стати танцівницею.

Руді Такала

Руді Такала

Руді Такала — редактор думок Cointelegraph. Раніше він працював редактором або репортером у редакціях Fox News, The Hill і Washington Examiner. Він має ступінь магістра з політичної комунікації в Американському університеті у Вашингтоні, округ Колумбія.

Source link

Поділіться своєю любов'ю