Трильйонна компанія, яка приймає біткойни, Ethereum, XRP і криптовалюту для платежів

  • Telefonica тепер приймає криптоплатежі за продукти на своєму ринку технологій.
  • Кілька інших популярних брендів урізноманітнюють свої платіжні системи, щоб охопити нові технології.

Оскільки впровадження криптовалюти продовжує зростати, кілька компаній у всьому світі почали застосовувати криптовалютні платежі як додатковий спосіб оплати. На кілька звітиTelefonica (найбільша телекомунікаційна компанія в Іспанії) оголосила, що тепер приймає криптовалютні платежі, включно з біткойнами, від тих, хто бажає використати цей спосіб оплати для покупки продуктів на її ринку технологій.

Крім того, у звітах говориться, що Bit2Me (найбільша криптобіржа Іспанії) надала функцію крипто-платежів для Telefonica, а компанія активувала крипто-покупки на Tu.com (своєму онлайн-ринку). Крім того, Telefonica стала частиною Bit2Me. Проте повна інформація про інвестиції Telefonica в Bit2Me поки що невідома.

В інших відповідних новинах Telefonica також повідомила, що вона домовилася про партнерську угоду з програмною фірмою Qualcomm для вивчення комерційних можливостей у просторі метавсесвіту. Згідно з офіційною заявою, першою спільною угодою між фірмами став запуск продуктів і послуг, пов’язаних з XR/metaverse, на початку тижня. У заяві також зазначено, що угода дає можливість надати клієнтам новий досвід завдяки злиттю аналогового та цифрового світів, перегляду зв’язку, комерції та розваг у секторі метавсесвіту.

Варто зазначити, що іспанська телекомунікаційна компанія має свій NFT-маркетплейс, побудований на блокчейні Polygon з інтеграцією з крипто-гаманцем MetaMask. Деякі творці використовують ринок NFT від Telefonica для швидкого випуску своїх NFT. Це не перший раз, коли Telefonica досліджує технологію блокчейн.

Три роки тому компанія запускала програму підтримки стартапів, яка використовує технологію блокчейн і штучний інтелект (ШІ). Два роки тому Telefonica, Vodafone і Deutsche Telekom об’єдналися, щоб випробувати рішення, побудоване на блокчейні, для врегулювання угод про знижки на роумінг. Три телекомунікаційні компанії сподівалися, що це рішення знизить капітальні витрати телекомунікаційних компаній, покращить розрахунки для їхніх робочих процесів між компаніями та покращить визнання прибутку.

Провідні компанії приймають криптовалютні платежі

Останнім часом більшість провідних брендів диверсифікують свої платіжні системи, щоб прийняти нову технологію блокчейн. Таким чином, вони можуть забезпечити кращий досвід оплати для своїх клієнтів. У травні 2022 року модна фірма класу люкс, Gucciповідомила, що почне приймати криптовалютні платежі в деяких своїх магазинах по всьому світу.

Протягом того ж періоду фірма жіночої моди Balenciaga також оголосила, що деякі з її обраних торгових точок почнуть приймати платежі в біткойнах і Ethereum. У червні Chipotle (провідна мережа мексиканських ресторанів) оголосила, що почне отримувати криптовалютні платежі. Нещодавно Chipotle відсвяткувала успішний перехід Ethereum на мережу proof-of-stake, оголосивши про 99,95-відсоткову знижку на всі свої чаші для стейків.

Оновлення злиття Ethereum означає, що мережа буде використовувати на 99,95% менше енергії, ніж коли це була мережа з підтвердженням роботи. Деякі навчальні заклади також приєдналися до цих популярних брендів у прийнятті криптовалютних платежів. У жовтні 2021 року провідна бізнес-школа Wharton оголосила, що почне приймати платежі за навчання в біткойнах. Школа оголосила, що з часом планує приймати й інші криптовалюти.



Source link

Поділіться своєю любов'ю