Підтримка біткойн-палива драйверів Indy

ІНДІАНАПОЛІС – Якби він виграв одну з перегонів на короні автоперегонів, Конор Дейлі із задоволенням узяв би семизначну виплату, присуджену чемпіону Індіанаполіса 500, і вніс би традиційні американські готівкові гроші прямо в свій банк.

О, і киньте ще кілька цифрових доларів.

«У нашому контракті є біткойн-бонуси, тож ми виграємо, — сказав Дейлі, посміхаючись, — тоді біткойн буде плавати на моєму шляху».

Водій IndyCar є серед зростаючого числа спортсменів, які беруть участь у крипто-грі. В Інді, де культура традиційно поглинена цеглинами більше, ніж біткойнами, перехід до спонсорства криптовалюти все ще може бути цікавою концепцією для майже 300 000 шанувальників, які збиратимуться в неділю. Але всередині паддоку – і роздягальнях у всьому спортивному світі – нові форми цифрових грошей допомагають оплачувати рахунки та зарплату командам і спортсменам.

Власник команди Ед Карпентер є твердим прихильником криптовалют. Ed Carpenter Racing більше відомий у травні як команда Bitcoin Racing Team, оскільки Дейлі та Рінус ВіКей їздять на Chevrolet, спонсором якого є BitNile, який володіє та керує центром обробки даних, у якому вона видобуває біткоїни.

Все це зрозумів? Рік Мірс у «Жовтому підводному човні» автомобіль це не так.

Водії в серіалах автомобільних перегонів по всьому світу сподіваються, що спонсорство та схеми фарбування можуть викликати інтерес у шанувальників, щоб вони дізналися про часто складну, майже міфічну цифрову валюту.

Чим більше шанувальників занурюється на ринок криптовалют, тим більш слушними є ці компанії інвестувати в перегони.

Криптовалюти – це цифровий актив, яким можна торгувати через Інтернет, не покладаючись на глобальну банківську систему. Їх рекламували як спосіб для тих, хто має обмежені засоби, створити багатство, інвестуючи в наступну велику справу.

Вони також дуже спекулятивні, і їм часто бракує прозорості, що значно підвищує ризик. Біткоїни та Ethereum, найпопулярніші криптовалюти на ринку, впали в ціні цього місяця, залишивши скептиків замислюватися, чи довго криптокомпанії займаються спортом.

«Це просто не схоже на довгостроковий і життєздатний спосіб робити речі», — сказав Стюарт Меднік, професор інформаційних технологій у Школі менеджменту Слоуна Массачусетського технологічного інституту. «Довгострокова перспектива, на думку багатьох людей, наступний тиждень».

Водій NASCAR Лендон Кассіл, крипто-ентузіаст, спонсорує серію Xfinity з Voyager Digital, платформою для торгівлі криптоактивами.

«Очевидно, що криптовалютні ринки нестабільні», – сказав Кассіл. «Але я вже давно в космосі. Я підготувався до цього. Я думаю, що кожен, хто є ветераном космосу, знайомий з волатильністю на ринку. ринку. Я торгую ним на Voyager. Я зробив кілька хороших торгів за останні кілька тижнів, і я задоволений”.

Спортивні ліги та команди були одними з перших законних компаній, які захопили криптовалюту.

У центрі Лос-Анджелеса, де знаходяться НБА Лейкерс і Кліпперс, Кінгз НХЛ і Спаркс з WNBA, минулого року змінив назву на Crypto.com Arena в рамках 20-річної угоди на суму 700 мільйонів доларів. Протягом останнього року Crypto.com активно витрачає гроші, уклавши спонсорські угоди з Формулою-1, UFC і Монреаль Канадієнс з НХЛ, а також купуючи спонсорський патч уніформи Philadelphia 76ers.

Основне визнання також прискорилося: Fidelity Investments, один з найбільших у країні постачальників пенсійних рахунків, оголосив на початку цього місяця, що дозволить інвесторам розміщувати біткоїни на своїх рахунках 401(k).

Карпентер виступив на конференції Bitcoin 2021 і став прихильником індустрії в паддоку. Він вірить, що компанії з віртуальними валютами можуть працювати як постійний спонсор, надаючи вирішальне фінансування гоночним командам.

«Це те, у що я все ще вірю надовго», — сказав він. “Я не дивлюся на його нестабільність щодня, мабуть, так само, як інші. Я думаю, що люди, з якими ми працюємо і з якими ми пов’язані, відчувають те саме”.

Спонсорство в гонках – це так само як мережа, так і виграш картатими прапорами. Поєднатися з корпоративними діячами трохи легше з традиційними спонсорами, такими як пивоварні та цукеркові компанії та автосалони. Спроба показати новітні тенденції з технологією блокчейн і жаргоном NFT може бути складною.

«Це може бути важким місцем для спілкування та розумної розмови», – сказав Кессіл. «Жергово та тонкощі, внутрішній бейсбол цього простору настільки новий, що якщо ви не були в ньому вже чотири чи п’ять років, важко зрозуміти, що відбувається, не виходячи з заголовків. Простір рухається так швидко».

Дейлі уклав свою угоду протягом божевільної ночі в Лас-Вегасі.

«Люди завжди кажуть, Коноре, ти проводиш забагато часу у Вегасі. Я, здогадайся, цього разу влаштував мені роботу, невдахи», – сказав Дейлі.

Source link

Поділіться своєю любов'ю