Bitcoin(BTC)$117,972.003.92%
Ethereum(ETH)$3,002.556.46%
XRP(XRP)$2.8413.16%
Tether(USDT)$1.00-0.03%
BNB(BNB)$694.082.55%
Solana(SOL)$164.352.83%
USDC(USDC)$1.000.01%
Dogecoin(DOGE)$0.21077812.77%
TRON(TRX)$0.3013043.46%
Lido Staked Ether(STETH)$3,000.066.45%

Чи має останнє слово голова SEC Гарі Генслер? – Журнал Cointelegraph
У лютневому інтерв’ю с Нью-Йоркський журналҐері Генслер, голова Комісії з цінних паперів і бірж США, сказав, що практично кожна крипто-транзакція, за винятком спотових транзакцій з біткойнами та купівлі чи продажу речей за криптовалюту, підпадає під юрисдикцію SEC.
В інтерв’ю, обговорюючи, які типи криптовалютних транзакцій слід регулювати як цінні папери, Генслер не шкодував слів. «Усе, крім біткойнів. Ви можете знайти веб-сайт, ви можете знайти групу підприємців, вони можуть заснувати свої юридичні особи в офшорній податковій гавані, вони можуть мати фонд, вони можуть адвокатувати його, щоб спробувати арбітраж і ускладнити юрисдикцію або так далі “, – сказав Генслер.
Генслер продовжив: «Спочатку вони можуть залишити свої токени за кордоном і стверджувати або прикидатися, що пройде шість місяців, перш ніж вони повернуться до США, але, по суті, ці токени є цінними паперами, тому що посередині є група та громадськість. передбачає прибутки на основі цієї групи».
Генслер стверджує, що юрисдикція SEC щодо більшості криптовалют базується на рішенні Верховного суду 1946 року у справі SEC проти WJ Howey Co. Згідно з Investopedia, WJ Howey Co. продавала цитрусові гаї покупцям із Флориди. Ці покупці здадуть гаї в оренду компанії. Компанія займалася вирощуванням дерев і продажем апельсинів від імені покупців із Флориди. Обидва мали б розділити прибуток. Згодом WJ Howey Co. не змогла зареєструватися в SEC, стверджуючи, що її операції не були інвестиційними контрактами.
WJ Howey Co. програла справу, коли суд постановив, що домовленості про зворотний лізинг були інвестиційними контрактами, таким чином встановивши тест Howey, за яким використовуються чотири критерії для визначення того, чи є щось інвестиційним контрактом: інвестиція грошей у спільне підприємство з очікування прибутку, який буде отримано від зусиль інших.
Чи правий Генслер, що більшість криптовалют відповідають тесту Хауї?
Марк Біні, адвокат Reed Smith, каже «ні». Біні — колишній прокурор штату та федеральний прокурор, який зараз представляє інтереси корпорацій і фізичних осіб, яким висунуто цивільні та кримінальні звинувачення у криптовалютному шахрайстві, шахрайстві з цінними паперами та інших злочинах.
«Я думаю, що тест Хоуї не є зрозумілим, і використання цього випадку 1946 року про апельсинові гаї, щоб вирішити, чи є криптовалюта цінним папером чи ні […] Я не впевнений, що їм не потрібно це оновлювати», — каже Біні. Він також вважає дивним те, що стейблкойн, прив’язаний до долара США, може кваліфікуватися як цінний папір згідно з правилом, оскільки немає очікування прибутку.
Біні запитує: «Чи сказав би голова Генслер, якщо Сполучені Штати запустять цифрову валюту, як вони принаймні думали зробити, скажімо, що існує криптовалюта, яка є чистим цифровим доларом, чи буде це цінним папером?»

Члени Конгресу Хесус Гарсія та Стівен Лінч погоджуються з Генслером. У нещодавній статті для Пагорбвони стверджують, що учасники крипто-екосистеми повинні «дотримуватись чинного законодавства про цінні папери».
Законодавці написали: «Згідно з головою SEC Гері Генслером і останніми судовими рішеннями, переважна більшість криптоактивів є цінними паперами, оскільки вони відповідають тесту Хауї […] Інвестиційний контракт існує, коли гроші інвестуються в спільне підприємство з очікуванням прибутку в результаті роботи інших. Ми згодні з головою Генслером, що ніщо в крипторинках не є несумісним із законами про цінні папери».
Зважаючи на висвітлення в ЗМІ останніх заяв Генслера, багато хто в криптоспільноті може подумати, що це нова посада для Генслера. Кевін Вербах, професор Університету Пенсільванії, який керує проектом Wharton Blockchain and Digital Asset Project, каже Magazine інше.
«Як голова Генслер, так і його попередник Джей Клейтон неодноразово заявляли, що переважна більшість цифрових активів випускається та купується в основному для інвестиційних цілей і їх слід розглядати як цінні папери», — говорить Вербах.
Вербах продовжує: «Існують десятки чи сотні тисяч токенів — будь-хто може їх створити. Справжня проблема стосується проектів, які накопичили значний капітал через випуск токенів. Я вважаю справедливим сказати, що більшість із них пройшли б тест Хоуї в цьому процесі видачі […] Але що це означає сьогодні для поточної торгівлі та використання токенів?»
Читайте також
Чи регулює SEC шляхом примусового виконання?
21 липня SEC висунула Ішану Вахі, колишньому менеджеру з продуктів Coinbase, звинувачення в інсайдерській торгівлі на додаток до брата Вахі Ніхіла та його друга Саміра Рамані.
З червня 2021 року по квітень 2022 року Вахі нібито ділився конфіденційною інформацією Coinbase з Нікілом і Рамані, включно з оголошеннями про майбутній лістинг токенів. Згодом Ніхіл і Рамані придбали та продали 25 криптоактивів, принаймні дев’ять із яких, як стверджує SEC, були цінними паперами. Прибуток, накопичений у схемі, перевищив 1,1 мільйона доларів.
За словами Біні, криптоспільнота давно стверджувала, що SEC регулює шляхом примусового виконання, і в цьому випадку SEC визначила, які токени є цінними паперами, і згодом звинуватила відповідачів у злочині на основі цих рішень.
Того самого дня, коли SEC та Міністерство юстиції США оголосили про звинувачення Вахі, комісар з торгівлі товарами та ф’ючерсами Керолайн Фам оприлюднила заяву, в якій скаржилася на перевищення вимог SEC. У своїй заяві Фам процитувала Федералістські документи, документ, опублікований понад 200 років тому, який зосереджувався на врівноваженні гілок влади.
Фам також сказав: «Справа SEC проти Wahi є яскравим прикладом регулювання шляхом примусу. У скарзі SEC стверджується, що десятки цифрових активів, включно з тими, які можна описати як службові токени та/або певні токени, що стосуються децентралізованих автономних організацій (DAO), є цінними паперами».
Стосовно заяви комісара Біні коментує: «Фам справді сказав: «Гей, ви перевищили межі, тому що Конгрес не вжив жодних дій».
Коли його запитали, чи SEC регулювала шляхом примусового виконання, а не нормотворчої роботи, Вербах відповів журналу: «Закони про цінні папери розроблені таким чином, щоб бути технологічно нейтральними, тому не обов’язково мати нормотворчу дію, щоб визначити, як вони застосовуються до різних ситуацій. із залученням цифрових активів. Якби Комісія з цінних паперів і цінних паперів продовжила нормотворення — у світі цифрових активів є так багато аспектів, і все змінюється так швидко, — що багато рішень потрібно було б вирішувати через судові рішення та примусове виконання».
Вербах відзначає два виклики, пов’язані зі стратегією забезпечення виконання SEC: «По-перше, інколи важко знайти послідовність у засобах правового захисту та виборі цілей. По-друге, агентство неохоче надавало вказівки, листи про дії чи інші шляхи відокремлення законних фірм від невідповідних».
Хоча дебати щодо підходу SEC до правозастосування тривають, безсумнівно, агентство збільшило ресурси. У травні 2022 року SEC оголосила, що додала 20 посад до свого підрозділу Crypto Assets Unit, департаменту, який відповідає за захист інвесторів і кіберзагрози. Згідно із заявою, підрозділ є частиною відділу примусового виконання рішень і збільшиться до 50 посад.
SEC каже, що підрозділ було створено в 2017 році та вжило понад 80 примусових заходів, які призвели до грошової компенсації, що перевищує 2 мільярди доларів, і воно зосереджуватиметься на розслідуванні порушень прав на цінні папери, пов’язаних із пропозиціями та обміном криптовалютних активів, протоколами кредитування та ставок, децентралізованими фінансовими платформами, незамінні токени та стейблкойни.
Генслер вважає, що вся справа в захисті інвесторів
Коли його запитали в інтерв’ю, чи не намагається таке агентство, яке орієнтується на споживачів, як SEC, активно перешкоджати роздрібним інвесторам брати участь у крипто-секторі, делегітимізуючи крипто-інституції, Генслер стверджував, що його основним обов’язком є захист інвесторів.
Генслер сказав: «Я працюю на роботі, де я повинен бути нейтральним щодо того, який ризик хочуть взяти на себе інвестори, але не нейтральним щодо захисту інвесторів — повного, чесного та правдивого розкриття інформації, яке ви отримуєте, коли повторне інвестування в цінний папір».
Гарсія та Лінч погодилися, написавши: «Ми згодні з головою Генслером, що ніщо в криптовалютних ринках не є несумісним із законодавством про цінні папери, і що захист інвесторів є настільки ж актуальним, незалежно від базових технологій».
Два члени Конгресу роблять ще один крок далі, стверджуючи, що існуючі закони про безпеку змусять криптовалютні біржі, такі як FTX та інші, які не мають корпоративного контролю, «відповідати вимогам» і захистять інвесторів від «злочинців».
Біні вважає, що SEC відіграє певну роль, коли справа доходить до захисту інвесторів, у тому числі тих, хто працює в криптопросторі, просто Генслер не має повноважень визначати власну юрисдикцію з цього питання. «Я розумію, що місія SEC полягає в захисті інвесторів. Безперечно, це дуже важлива місія […] Я вважаю, що криптоспільноти критикують [Gensler] не може за власним розпорядженням просто визначити свою юрисдикцію».
Так само погано, як Уолл-стріт
Лінч і Гарсія стверджують, що якби криптокомпанії дотримувалися чинного законодавства про цінні папери, вони не могли б відмивати гроші, зловживати коштами клієнтів та брати участь у інших нечесних діях.
Законодавці написали: «Криптоіндустрія сумно відома тим, що намагається приховати закон, використовуючи суди, щоб оскаржити спроби регулювання та лобіювання нормативних вилучень, які приносять їм користь за рахунок звичайних людей».
Гарсія та Лінч процитували нещодавній звіт Reuters, у якому стверджується, що Binance, серед інших порушень, лобіювала Міністерство юстиції США, щоб спробувати обійти примусове виконання. Нещодавно CFTC подав до суду на генерального директора біржі Чанпена Чжао за порушення Закону про товарні біржі та правил CFTC.
Хоча вони виходять за межі захисту Геслера та дій SEC, вони вказують на те, що FTX та інші зацікавлені сторони криптовалюти «відтворили найгірші тенденції Уолл-стріт і Big Tech», «відтворили багато елементів фінансової кризи 2008 року», «піддали інвесторів неймовірній волатильності» та «полювали на споживачів».
«Політики повинні захистити нашу економіку від зловмисників, спонукаючи криптоіндустрію дотримуватись існуючих законів, інвестувати в рішення, які є справді інноваційними, і створити більш інклюзивну фінансову систему», — написали вони.
А як щодо законодавства?
Федеральне законодавство, безумовно, створить огородження для SEC і допоможе визначити, яким федеральним агентствам доручено регулювати різні типи криптовалют.
Вербах каже: «Є деякі сфери, такі як поводження зі стейблкойнами, де просто немає належної існуючої федеральної системи, і є важливі податкові питання, які, ймовірно, потребуватимуть законодавчого вирішення. CFTC потребує більших законодавчих повноважень щодо спотових ринків цифрових активів. Що стосується регулювання цінних паперів, SEC могла б надати більше вказівок без законодавства, але вона відмовилася це робити».
Біні вважає, що ефективне законодавство, як-от стейблкоїн, наразі…