- Bitcoin(BTC)$96,145.00-1.38%
- Ethereum(ETH)$3,316.12-4.71%
- Tether(USDT)$1.00-0.09%
- XRP(XRP)$2.21-4.52%
- BNB(BNB)$654.89-4.45%
- Solana(SOL)$180.31-8.13%
- Dogecoin(DOGE)$0.310530-5.51%
- USDC(USDC)$1.00-0.02%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,310.60-4.83%
- Cardano(ADA)$0.89-7.25%
Творець NFT – журнал Cointelegraph
Pudgy Penguins були викарбувані в липні 2021 року, але швидко відчули серйозну драму після того, як їхнього колишнього засновника запідозрили, що він збирається килимок проекту.
Кілька місяців потому з’явився Лука Шнецлер. Маючи підприємницьку жилку з раннього підліткового віку, він мав історію створення інтернет-бізнесу та придбав проект та його інтелектуальну власність на 8888 милих маленьких Pudgys за 2,5 мільйона доларів у квітні 2022 року.
«Це було інтуїтивне та інтуїтивне рішення. Я побачив цю річ, у яку я вклав величезні кошти, перш ніж придбати її, яка, на мою думку, мала весь потенціал. Я щодня скаржився та плакав засновникам про те, які вони погані та як вони могли зробити краще. Замість того, щоб просто зробити це, я просто взявся за справу», — каже Шнетлцер.
Коли Шнецлер виклав бачення проекту, за яким спільнота могла б об’єднатися, наратив швидко змінився від килима, який міг би схилитися до нуля, до наративу та оптимізму.
Шнецлер став одним із видатних лідерів проекту PFP під час ведмежого ринку NFT, а «Пінгвіни» протистояли тенденції кратерного падіння мінімальних цін. Відтоді, як він обійняв посаду генерального директора, вартість Pudgy Penguins піднялася приблизно з 1 ETH до 6,32 ETH. Власники та ширша спільнота NFT вважають, що у Schnetzler є план успіху та здатність його реалізувати.
Він каже, що рішення згорнути проект не було таким ризикованим, як могло здаватися.
«Ми купили щось, що принесло майже 10 мільйонів доларів за шість місяців за 2,5 мільйона доларів. Роялті становили півмільйона доларів на місяць. На перший погляд це був непоганий бізнес. Інтуїтивно, я вважаю, що це зводиться до бачення, коли ви закриваєте очі і уявляєте пухких пінгвінів, досить легко зрозуміти, куди ця штука може дійти».
Постійний імпульс і зростання стали ключовими для сходження Pudgy в один із найкращих проектів PFP, коли бренд милого пінгвіна поширився в соціальних мережах за межі традиційних криптоканалів, таких як X і Discord. Instagram Pudgy щойно перетнув 1 мільйон підписників, а його стратегія GIF була дуже ефективною, лише кілька днів тому перетнувши прірву в 10 мільярдів переглядів.
Шнецлер вважає, що це трохи сумно, що він отримує таку похвалу, коли це лише підкреслює, як мало зусиль докладають інші проекти PFP, щоб розвивати свої бренди.
«Усі кажуть, що їхній проект NFT є брендом, вони мають сотні мільйонів доларів, які вони зібрали від спільноти та венчурного капіталу за смішною оцінкою. Але ніхто з них насправді не займається основами побудови бренду», — каже він.
«Деякі люди дійсно співають мені дифірамби, і це насправді дуже сумно, тому що я вважаю, що деякі речі ми робимо дуже добре, не зрозумійте мене неправильно, але я маю на увазі, що це весь час мав бути бар. Той факт, що ми робимо стільки речей, які не роблять багато проектів, маючи в 10-20 разів більше ресурсів і в 2-3 рази більше досвіду, є досить ганебним».
Знайти підприємницький дух
Незважаючи на те, що йому лише 25 років, Шнецлер фактично почав свій підприємницький шлях більше десяти років тому. Шнецлер, який ріс бідним і підстрибував від дивана до дивана у друзів, каже, що йому потрібно було почати заробляти в молодому віці.
«Я справді працював без школи 10 років, і це досить божевільно говорити, але це те, що було», — каже він, зауважуючи, що більшість людей навіть не починають працювати, поки не закінчать коледж у свої 20 років
«Потім через 10 років після закінчення коледжу тобі 33 роки, а потім люди починають бачити успіх у 30 років. Здається, це часовий горизонт. Я думаю, що дитинство змусило мене почати рано. У мене не було розкоші відпочивати чи мати дитинство, коли я міг просто піти додому та пограти у відеоігри й ні про що не хвилюватися. Мене змусили піти працювати і з’ясовувати речі».
Розвиток характеру проти розбудови бренду
На сьогоднішній день більшість проектів PFP побудовані навколо централізованого персонажа з різними рисами, щоб надати кожному NFT дещо інший вигляд і відчуття. Візьміть колекцію OG CryptoPunks, Bored Apes, і це також вірно для Pudgys. Але це не стосується VeeFriends Гері Ві, який може похвалитися 270 індивідуальними персонажами.
Шнецлер вважає, що створення персонажа навколо одного персонажа є легшим із двох варіантів.
Читайте також
«Зрештою, я думаю, що Гері намагається впоратися з більш складним викликом. Це частина карт, які мені роздали і я маю, і він створив свої карти. Я думаю, що він чудово справляється з VeeFriends. Я думаю, що зрештою він повинен створити знайомство. Створити фамільярність навколо персонажа набагато легше, ніж створити фамільярність навколо бренду», — каже Шнецлер.
«Це дві різні речі, тому що його всесвіт заснований не на одному персонажі, а на безлічі різних персонажів і різних тварин у різних формах. Він робить ставку на бренд і його назву проти характеру».
«Спочатку я шукаю персонажа, а потім хвилююся про бренд, тому що я вважаю, що є достатньо людей, які люблять пінгвінів, і мало брендів пінгвінів».
Чудовий новий світ – програма для піддонів Walmart
У вересні цього року Pudgys оголосила про новаторську угоду з гігантом роздрібної торгівлі Walmart, згідно з якою фізичні іграшки Pudgy Penguin доступні для продажу та розміщені у більш ніж 2000 магазинах по всьому США.
«Програма виробництва піддонів є одним із найпрестижніших місць, які ви можете отримати, оскільки вона дає першокласну нерухомість людям, які ходять по підлозі. Це свідчить про віру Walmart у бренд і їх віру в те, що NFT і Web3 є вертикаллю для їхніх роздрібних точок», — говорить Шнецлер.
«Якщо це може стати загальною нормою для найбільшого роздрібного продавця світу, це дає нам реальні шанси на успіх. Одна справа бути в щілинах полиці з іграшками, інша справа бути попереду й у центрі, щоб усі бачили. Ця програма не діє для абсолютно нових брендів. Зазвичай це програма для Барбі, Черепашок-ніндзя або людей, які знімають фільми та телевізійні шоу після випусків».
Створення застарілого бренду без ігор
Одне з найпоширеніших запитань, які постійно задають проекту PFP: «Як повернути цінність власникам?»
У відповідь на критику щодо розширення випуску іграшок Schnetzler виклав свій план щодо того, як Pudgy Penguins думають про нарахування вартості для власників, використовуючи класичну воронкоподібну діаграму.
Це жахливий прийом.
У наведеній нижче темі я поясню вам, чому цей процес мислення є фундаментально неправильним і чому ця думка неймовірно погана 👇 https://t.co/5sGBpCJHA2
— Лука Нетц 🐧 (@LucaNetz) 5 серпня 2023 р
«Воронку я не винайшов. Я маю на увазі, що ви можете кинути «Зоряні війни» та будь-яку іншу велику спадщину IP у цю воронку, і це стратегія. Однак ідея NFT полягає в тому, що цінність першого колекційного видання є величезним якорем для бізнесу. Якщо ви покладете будь-який колекційний предмет першого видання будь-якого застарілого бренду на дно цієї воронки, це все одно матиме найбільший сенс», — каже він.
«Я хочу створити застарілий бренд, як Hello Kitty, Star Wars і Pokemon.
Це легше сказати, ніж зробити, визнає він, кажучи, що для проекту PFP немає дорожньої карти.
«На створення Hello Kitty пішло 60 років. У моїх власників немає 60 років, щоб я пішов щось будувати. Якщо я втрачу імпульс і тягу в базі власників, то зрештою я втрачу все, тому що я не вірю, що ви можете побудувати успішний бізнес Web2, поки ваш бізнес Web3 зазнає краху».
Запитання та відповіді швидкої стрільби
Ваше підприємницьке натхнення
«Мені подобається все, що, на мою думку, представляє Стів Джобс. Особисто для мене я намагався бути самостійним, але єдина людина, від якої я знайшов величезне натхнення, це можна сказати в моєму стилі лідерства, це справді Стів Джобс».
Сильний тиск засновника
«Це непросто, але й не найстрашніше. Однією з причин, чому ми сюди потрапили, є спільнота. Я вважаю, що я в чудовій ситуації, тому що я купив проект і не взяв з них грошей. Природа людей, які тримають PFP Pudgy Penguin, вони хороші люди».
Читайте також
«Ви не можете бути сердитою, нещасною людиною, а потім піти купити Pudgy Penguin. Мистецтво як би створює культуру, яка вже відфільтровує багато цієї нісенітниці. Тепер я співчуваю багатьом іншим людям, які, як я бачу, проходять через хаос».
Що б ви сказали мамі про Pudgys
«Я б сказав мамі: «Привіт, це чудова пропозиція для вашого сина чи дочки. Це набагато веселіше, ніж будь-яка інша іграшка за 10 доларів».
«Чому? Тому що вони відкривають купу речей у цифровому світі, які розважають їх не лише коли вони лягають спати, коли вони на перерві чи на ігровому майданчику. Але також розважає їх, коли вони вдома за своїм iPad і комп’ютером. Це спеціальна пропозиція 2 за 1, ціна за гроші».
Чи планувалися Pudgy gif?
«Гіфки були абсолютно випадковими. Але коли ми це побачили, ми зменшилися в чотири рази, але спочатку це було абсолютно випадково. Це був звичайний, але щасливий випадок».
«Мені не потрібно, щоб люди зараз знали про Pudgy Penguins, але ви хочете щось знати, коли NFT знову стануть предметом розмов, і всі ці люди весь час використовують Pudgy GIF-файли, це стане справді хорошим джерелом довіри до них, коли всі почнуть хотіти купувати NFT».
Яка ваша позиція щодо роялті?
«Це не повинно бути 0% і не повинно бути 5%. Я думаю, що це десь посередині. Я вважаю, що сума становить від 1% до 1,5%, і я вважаю, що роялті, що підлягає стягненню, має стояти. Причина в тому, що ви просто повинні стимулювати творця. [That’s] що зробило YouTube чудовим, що зробило TikTok чудовим».
Ви фанат Вім Гофа?
«Кожного дня я виконую його техніку дихання, і я кайфую від цього. Я рекомендую це, тому що це найшвидший спосіб отримати кайф безкоштовно. Я також зараз налаштовую моє холодне занурення».
Де Pudgys через три роки?
«Ми обличчя NFT, ми обличчя Web3. Ми принесли власникам найбільше емоційної та фінансової цінності. Через три роки ми, ймовірно, запустимо фільм. Фільм близько».
Посилання:
сайт: http://www.pudgypenguins.com
Підпишіться
Найцікавіше читання в блокчейні. Доставляється раз на тиждень.
Грег Окфорд
Грег Окфорд є співзасновником NFT Fest Australia. Колишній спеціаліст із маркетингу та комунікацій у світі спорту, Грег тепер зосереджує свій час на проведенні подій, створенні контенту та консультуванні в web3. Він завзятий колекціонер NFT і веде щотижневий подкаст про все, що стосується NFT.
Слідкуйте за автором @GregOakford