- Bitcoin(BTC)$98,703.004.66%
- Ethereum(ETH)$3,363.469.28%
- Tether(USDT)$1.000.04%
- Solana(SOL)$256.809.46%
- BNB(BNB)$624.602.83%
- XRP(XRP)$1.198.39%
- Dogecoin(DOGE)$0.3902813.62%
- USDC(USDC)$1.000.02%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,362.239.42%
- Cardano(ADA)$0.80-0.43%
Банки США наполягають на полегшенні правил SEC для виходу на гарячий ринок Bitcoin ETF
14 лютого 2024 року в системі фінансового регулювання відбулася значна подія, оскільки чотири провідні фінансові асоціації — Інститут банківської політики (BPI), Американська асоціація банків (ABA), Форум фінансових послуг (Форум) і Індустрія цінних паперів та Асоціація фінансових ринків (SIFMA) — спільно направили листа Гарі Генслеру, голові Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC).
Це лист являє собою єдиний запит від цих впливових органів для SEC щодо розгляду цільових змін Вісник кадрового обліку No121 (SAB 121), директива, яка суттєво вплинула на здатність банківських організацій США працювати з цифровими активами з моменту її видання 31 березня 2022 року.
Суть їхнього запиту
У листі асоціацій підкреслюються проблеми, які SAB 121 створив для регульованих банківських організацій, зокрема щодо надання кастодіальних рішень для цифрових активів у масштабі. Вони стверджують, що вимоги SAB 121 до балансу в поєднанні з широким визначенням «криптоактиву» стримали банківські організації від розробки варіантів відповідального використання технології розподіленої книги (DLT). Це, у свою чергу, тримало діяльність поза пруденційним периметром, позбавляючи ринок правового та наглядового захисту, який надають регульовані на федеральному рівні банківські організації.
Виділено конкретні проблеми
- Spot Bitcoin ETP: Схвалення SEC 11 спотових біткойн-біржових продуктів (ETP) відкрило інвесторам доступ до цього класу активів через регульований продукт. Однак банківські організації не виконують функції зберігачів активів для цих ETP через коефіцієнт капіталу та інші вимоги, що випливають із SAB 121. Цей сценарій викликає занепокоєння щодо безпеки та стабільності екосистеми та передбачає ризик концентрації, який можна було б зменшити, якщо банківським організаціям було дозволено надавати кастодіальні послуги.
- Використання DLT для традиційних фінансових активів: Асоціації вказують на потенційні переваги використання DLT для реєстрації традиційних фінансових активів, таких як облігації, що може оптимізувати платежі, кліринг, звірку та розрахункові послуги. Однак широке визначення «криптоактиву» SAB 121 створює перешкоду для значущої участі банківських організацій у проектах на основі DLT.
Запропоновані зміни та уточнення
У листі описано кілька цільових змін до SAB 121, які, на думку асоціацій, можуть вирішити їхні проблеми, не підриваючи цілі політики SEC:
- Звуження визначення «крипто-активів»: Вони пропонують уточнити визначення, щоб виключити традиційні фінансові активи, зареєстровані або передані за допомогою мереж блокчейн, оскільки вони не становлять таких же ризиків, як криптовалюти.
- Звільнення банківських організацій від обліку на балансі: Асоціації пропонують зберегти вимоги щодо розкриття інформації, звільнивши банківські організації від балансової обробки криптоактивів. Такий підхід дозволить банківським організаціям розкривати необхідну інформацію про свою цифрову діяльність без обтяжливих капітальних наслідків SAB 121.
Дивлячись вперед
Асоціації висловлюють свою готовність співпрацювати з SEC для вдосконалення SAB 121, наголошуючи на їхніх спільних цілях щодо захисту інвесторів, цілісності ринку та фінансової стабільності. Вони вимагають зустрічі з головою Генслером і співробітниками SEC, щоб детально обговорити запропоновані ними зміни.
Рекомендоване зображення через Pixabay