- Bitcoin(BTC)$98,232.004.49%
- Ethereum(ETH)$3,350.739.30%
- Tether(USDT)$1.00-0.23%
- Solana(SOL)$254.829.08%
- BNB(BNB)$622.332.83%
- XRP(XRP)$1.188.22%
- Dogecoin(DOGE)$0.3850683.15%
- USDC(USDC)$1.00-0.22%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,351.529.58%
- Cardano(ADA)$0.800.05%
Crypto перебуває в Суперкубку після жалюгідного року
Ну, це було швидко.
Менш ніж рік тому, коли «Ремс» і «Бенгалс» виступали на арені SoFi Stadium для Super Bowl LVI, понад 100 мільйонів глядачів побачили рекламу, яка обіцяла можливість заскочити на в хвиля майбутнього: криптовалюти, незамінні токени (або NFT) і пінна екосистема блокчейн-іфікованої цифрової комерції.
Леброн Джеймс зробив промо для торгової платформи Crypto.com. Інша криптобіржа Coinbase витратила 14 мільйонів доларів на трюк із QR-кодом. І хто міг забути ту рекламу Ларрі Девіда, яка припускала, що криптовалюта була винаходом нарівні з виборчою демократією та колесом?
Це була смілива маркетингова гра, яка настільки привернула увагу, що люди назвали подію «Crypto Bowl» ще до початку гри. І все ж очікується, що цього року криптовалюта майже повністю не буде представлена на розгляді. Виконавчий віце-президент Fox Sports з продажу реклами Марк Еванс, повідомив Associated Press що під час трансляції буде «нульове представлення» криптовалюти.
«Безперечно позитивно, що під час цьогорічного Super Bowl не буде криптовалютної реклами зі сторони знаменитостей», — сказала в електронному листі Бонні Паттен, виконавчий директор споживчої організації Truth in Advertising. «Якщо минулі 12 місяців чогось нас навчили, так це того, що споживачі не повинні приймати інвестиційні поради від знаменитостей».
Це вражаюче швидкий розворот, але навряд чи такий дивовижний.
За час, відколи в Лос-Анджелесі відбувся останній Суперкубок, ширша криптоекономіка, яка включає цифрові валюти, цифрові твори мистецтва, які можна торгувати, і купу інших онлайн-активів, потонула в незаперечний спад.
Крипторинок вийшов на a затяжний спад приблизно в середині минулого року (хоча біткойн насолоджувався невеликий мітинг в січні). Coinbase та інші криптокомпанії звільнення людей. Продажі NFT є скорочення. Основні гравці галузі, такі як Celsius, Luna та Three Arrows Capital, зазнали краху, тоді як інші, як-от розробник криптоцентричної відеоігри «Axie Infinity», стикалися з постійними скандалами. Хаки та шахрайство продовжують заполонювати простір; a нормативний люфт здається неминучим або вже тут.
Однак, мабуть, найочевиднішим прикладом падіння престижу криптовалюти є вражаючий крах FTX, тієї самої криптовалютної біржі, яку Девід (відомий у серіалі HBO «Приборкайте свій ентузіазм») минулого разу назвав поворотним моментом у людській цивілізації.
FTX подала заяву про банкрутство у листопаді, а його колишній виконавчий директор Сем Бенкман-Фрід, якого колись вважали вундеркіндом, тепер сидить під керівництвом домашній арешт під час федеральних звинувачень у відмиванні грошей і шахрайстві. (Бенкман-Фрід має благав не винен.)
«Колапс FTX залишив клеймо на галузь, навіть незважаючи на те, що більшість передбачуваного шахрайства FTX є тим, що я б назвав простим шахрайством», — сказав Джош Уайт, доцент кафедри фінансів Університету Вандербільта та колишній фінансовий економіст в Комісія з цінних паперів і бірж. «Ця стигма змушує їх стикатися з пильною увагою з боку регуляторів і Конгресу… тому зниження витрат на рекламу є розумним».
Епоха відомих людей, які схвалюють криптододатки, ймовірно, закінчиться в осяжному майбутньому, додав Вайт електронною поштою. (Коли крипторинок був кращим, ви могли знайти Джиммі Феллона та Періс Хілтон демонстрація NFT на вечірньому телебаченні, або Post Malone and the Weeknd видалення посилань на крипто у музичне відео.)
«Замість того, щоб використовувати знаменитостей, щоб допомогти легітимізувати або прискорити впровадження криптовалюти або залучити нових клієнтів, багато бірж, таких як Coinbase, використовують свої гроші, щоб відстоювати або подавати петиції щодо регулювання чи правових змін», — написав Вайт.
Еванс, виконавчий директор Fox Sports, сказав AP, що чотири криптокомпанії готують рекламу, але плани зазнали краху, коли Бенкман-Фрід втратив милість. AdAge повідомляє, що невелика компанія з розробки ігор Limit Break дійсно має 30-секундну роздачу NFT встановити на повітря.
Натомість у криптоіндустрії глядачі можуть очікувати на презентації потокових сервісів, брендів алкоголю та закусок, кіностудій та автомобільних компаній.
Однак це не кінець криптодрами.
Девід, Том Брейді та безліч інших найкращих учасників, які просували FTX, порушили федеральний колективний позов за те, що вони рекламували незареєстровані цінні папери.
Чи той випадок, або інші подібніназавжди послабить довготривалі зв’язки між крипто-капіталом і впливом знаменитостей, але ще належить побачити.
Також поки неясно, скільки часу знадобиться ринку реклами Super Bowl, щоб охрестити передбачуваного наступника криптовалюти: генеративний штучний інтелект або програмне забезпечення, яке може створювати (номінально) оригінальний текст, мистецтво та медіа. Генеративні модулі ШІ, такі як надзвичайно популярний ChatGPT захопили Інтернет штурмом в останні місяці, і зараз привертають значну увагу з боку опорних компаній Кремнієвої долини, таких як Google і Microsoft. Вони схожі на взуття для наступної великої одержимості Big Tech.
Можливо, це не рік, коли генеративний штучний інтелект підіймається на трон — керований ChatGPT реклама авокадо повідомляється, що він був у роботі, але не міг бути закінчений вчасно. Незважаючи на це, це, ймовірно, лише питання часу, коли штучний інтелект потрапить у велику гру.
Чи стане Super Bowl LVIII першим, на якому буде показана реклама, створена машинами? Поверніться наступного року, щоб дізнатися.