Bitcoin(BTC)$103,640.00-0.35%
Ethereum(ETH)$2,482.34-0.33%
Tether(USDT)$1.00-0.01%
XRP(XRP)$2.12-1.86%
BNB(BNB)$643.610.69%
Solana(SOL)$142.22-0.90%
USDC(USDC)$1.000.00%
TRON(TRX)$0.273169-0.09%
Dogecoin(DOGE)$0.162913-3.33%
Lido Staked Ether(STETH)$2,480.40-0.42%

Екологічні споживачі хочуть прозорості ланцюжка поставок через блокчейн – журнал Cointelegraph
Кріс Джорджен, засновник блокчейн-компанії Topl, орієнтованої на соціальний вплив, вважає, що багато споживачів не усвідомлюють наслідків своїх купівельних звичок.
«Примусова праця, вирубка лісів, знищення середовищ існування, що перебувають під загрозою… Як відповідальні громадяни світу, ми свідомо не будемо підтримувати, потурати або брати участь у чомусь подібному», — каже він Magazine.
«На жаль, занадто часто те, що ми купуємо, може призвести до цього (а іноді й гірше). Знаємо ми це чи ні, речі, які ми купуємо, глибоко впливають на життя інших і здоров’я нашої планети».
Можливо, блокчейн не зможе вирішити ці проблеми напряму, але він може зіграти значну роль у прозорості ланцюга постачання та етичній поведінці.
Месбах Сабур, засновник Circularise — блокчейн-компанії, яка займається рішеннями відстеження для більш циклічної економіки — наголошує на важливості того, щоб споживачі робили екологічніший вибір:
«Як споживачі, ми повинні бути більш поінформованими про те, звідки походять продукти, які ми купуємо, з чого вони зроблені та як вони впливають на людей і планету. Отже, вибір у бік більш етичних варіантів і сигналізація ринку про необхідність змін».
«Зростання глобальних викликів означає нашу колективну відповідальність зменшити темпи деградації навколишнього середовища», — каже Сабур.
Багато хто вважає, що відстеження походження продуктів дозволяє людям краще зрозуміти вплив їхніх продуктів і зробити більш обґрунтований вибір.
«Ми можемо простежити кавові зерна в нашому ранковому латте на різних континентах, щоб побачити, скільки саме заплатили місцевому фермеру. Ми навіть можемо використовувати технологію блокчейн, щоб почати розпаковувати так звані викиди вуглецю Scope 3 і краще зрозуміти вплив товарів, які ми купуємо, на клімат», — каже Джорджен.
Громадськість все більше турбується про цінності бізнесу. Те, як компанія ставиться до своїх клієнтів, співробітників і сировини, робить системи на основі блокчейну природним придатним для етичного споживацтва.
Існує два способи, за допомогою яких споживачі можуть прийняти — або, що більш суперечливо, бути змушеними дотримуватися — стандартів етичного споживання. Перший полягає в регулюванні та примусових правилах щодо виробництва, які, на думку Energy Web, некомерційної організації, що базується на блокчейні та прискорює перехід до чистої енергії, відбудуться в найближчому майбутньому. По-друге, впроваджуючи технології в продукти, які надають споживачам більше можливостей вибору, коли справа доходить до їх купівельної поведінки.
Більш надійне відстеження ланцюжків поставок продукції та розширення доступу до вуглецевих ринків – це способи, за допомогою яких технологія блокчейн може заохочувати майбутнє етичне споживання.
Інфраструктура для етичних стандартів продукції
Щоб краще зрозуміти дотримання виробничих стандартів, Magazine поспілкувався з Іоаннісом Влахосом, комерційним директором Energy Web — однієї з ключових зацікавлених сторін, що працює над паспортом ЄС CIRPASS, який забезпечить наскрізне відстеження продуктів.
EnergyWeb має на меті сприяти переходу до сумісної громадської інфраструктури. Схоже, що регулювання відіграє ключову роль у сприянні цьому переходу.
Нова комерційна інфраструктура ЄС включатиме Паспорт цифрового продукту CIRPASS, який об’єднує 30 зацікавлених сторін, включаючи технологів блокчейну. Влахос пояснює, що Energy Web діє як рівень проміжного програмного забезпечення з відкритим кодом у проекті CIRPASS.
«Як організація, ми вважаємо, що якщо ви хочете справити вплив, ви повинні бути відкритими, ви повинні бути публічними. Немає місця для стратегій заробітку на основі приватних блокчейнів. Або створення блокувань постачальників. Ми віримо, що вплив має відкритий код і публічні речі».
Мета, за словами Влахоса, «полягає в тому, щоб закласти основу для міжгалузевих паспортів продукції на основі спільних правил, принципів, таксономії та стандартів».
Надання інформації про стійкість різних продуктів наразі є добровільним, але незабаром воно буде регулюватись Європейською Комісією. Кожна батарея, імпортована до країн-членів Європейської комісії, буде обов’язково відстежуватися від колиски до могили.
«Регулювання створює громадську обізнаність. Якщо всі говорять про цей новий цифровий паспорт Європейської комісії, споживачі починають більше усвідомлювати, чому вони повинні піклуватися», – продовжує Влахос.
Morpheus.Network також використовує технологію блокчейн для прозорості ланцюжка поставок. Ден Вайнбергер, засновник Morpheus.Network, вважає, що компаніям буде легше демонструвати етичні стандарти, якщо блокчейн фіксуватиме шлях продукту.
Підпишіться
Найцікавіше читання в блокчейні. Доставляється раз на тиждень.
«Використовуючи децентралізований характер технології блокчейн, компанії можуть надати споживачам чіткий запис шляху продукту від виробництва до покупки», — говорить він. «Крім того, використання смарт-контрактів може автоматизувати відповідність і сертифікацію, полегшуючи компаніям демонстрацію того, що їхні продукти відповідають певним етичним стандартам або стандартам сталого розвитку».
Громадськість виключена з вуглецевого ринку
У звіті за 2020 рік Агентство харчових стандартів Сполученого Королівства знайдено що покоління Z найбільше піклується про вплив їжі на навколишнє середовище та вірить, що технології відіграватимуть ключову роль у постачанні їжі з низьким впливом на навколишнє середовище.
Розширення можливостей споживачів брати участь у цих тенденціях є проблемою, яка потребує подальших досліджень і практичних підходів. Наприклад, багато з цих рішень розроблено міжнародними організаціями і часто є «дуже фрагментованими та централізованими», — каже Олександр Мітрович, генеральний директор Unique Network — проекту на основі блокчейну, що створює інфраструктуру NFT в екосистемі Polkadot.

Поточні методи реєстрації викидів вуглецю та кредитів піддаються підвищеній перевірці, оскільки кредити часто купуються оптом державними установами або великими корпораціями. Всесвітній економічний форум повідомили минулого року, заявивши, що переважна більшість вуглецевого ринку вартістю 851 мільярд доларів закрита для широкого загалу.
«У них високі фінансові бар’єри. Норми щодо вуглецевих ринків видаються різними центральними органами, які часто не узгоджуються. Токенізація вуглецевих кредитів у блокчейні дає можливість розробити консенсус щодо скорочення викидів відповідно до міжнародних договорів, таких як Паризька угода», — каже Мітрович.
Одним із потенційних шляхів до збільшення участі споживачів є використання незамінних токенів, які можуть діяти як квитанції та розподіляти кредити, щоб вони стали доступними для щоденних споживачів.
Мітрович вважає, що NFT з вуглецевими кредитами дозволяють людям побачити позитивний вплив, який вони роблять на суспільні проблеми.
«Токенізовані вуглецеві кредити також є прозорими, незмінними та уникають подвійного підрахунку. Використовуючи розширені можливості NFT, різні властивості можна вкладати в токенізовані вуглецеві кредити, щоб надати учасникам різноманітні переваги та права голосу».
Однак громадськість також має знати, як отримати доступ до цієї позитивної для клімату діяльності, і на сьогоднішній день блокчейн-компанії не надають простих точок входу для середнього споживача.
Забезпечення легко запис балів
Розкриття цінності угод щодо вуглецевих проектів і тих, хто їх купує, — це спосіб для громадськості взяти участь у тому, що інакше здається важкодоступним ринком. Solid World DAO прагне зробити вуглецеві ринки максимально ліквідними шляхом розробки диверсифікованих пулів фінансування, розширення доступу свідомих споживачів до ринків.
«Цей тип свідомості бренду особливо важливий серед молодих людей, але є також егоїстичні причини точно знати, звідки походять ваші продукти, оскільки це допомагає вам переконатися, що ви отримуєте щось безпечне та надійне», — говорить Джон Вайбс, менеджер спільноти в Solid World DAO.

Для Energy Web важливо, щоб споживач міг легко перевірити заяви про продукт.
«Я міг би перевірити, просто витягнувши свій мобільний телефон із кишені, відсканувавши QR-код на певних продуктах і зареєструвавши джерело походження матеріалів — не розкриваючи жодної конфіденційної інформації, але з можливістю перевірки самостійно», — пояснює. влахи.
Джорджен каже, що Topl вже допомагає споживачам робити вибір, який краще відповідає їхнім цінностям. «Споживачі можуть сканувати QR-коди на всьому, від чаю та шоколаду до свого одягу, щоб побачити, звідки ці продукти походять і які типи трудових звичаїв використовувалися. У майбутньому ми не тільки можемо уявити, що ці дані поширюватимуться на більше продуктів, але ми навіть можемо уявити собі світ, де споживачі зможуть винагороджуватися за більш етичні покупки», — говорить Джорджен.
Завдяки розробці простих точок входу споживачі можуть автоматично робити кращий вибір.
Читайте також