Bitcoin(BTC)$83,010.00-0.03%
Ethereum(ETH)$1,898.330.02%
Tether(USDT)$1.000.00%
XRP(XRP)$2.322.44%
BNB(BNB)$579.67-0.14%
Solana(SOL)$125.99-0.55%
USDC(USDC)$1.000.00%
Cardano(ADA)$0.72-0.92%
Dogecoin(DOGE)$0.169208-1.08%
TRON(TRX)$0.221315-1.55%

Ембер Вітторія розчаровує це у своїх «штанах для великої дівчини» – журнал Cointelegraph
Ім’я виконавця: Амбер Вітторія
Місцезнаходження: Лос-Анджелес
Дата карбування першого NFT: 1 березня 2021 р
Які блокчейни? Ethereum, Tezos
біографія:
Ще до того, як їй виповнилося 30, Ембер Вітторія справила значний резонанс у світі традиційного мистецтва, виступивши з Gucci, Google, Adidas, Victoria’s Secret, Apple, L’Oréal Paris, Meta, Snapchat, VaynerMedia та The New York Times,
Вітторія родом з Нью-Йорка, але зараз живе в Лос-Анджелесі, вивчала графічний дизайн у Коледжі образотворчих мистецтв Бостонського університету.
«Мені здається, я завжди знала, що хочу бути прекрасним художником і працювати на себе в один момент, але знала, що графічний дизайн допоможе мені досягти цього», – каже вона.
Вітторія також є автором нещодавньої книги про поезію, живопис і жіночість під назвою Це мої штани для великої дівчиниа її різноманітні творчі таланти призвели до того, що вона була включена до списку Forbes 30 Under 30 — Art & Style у 2020 році.
Вона викарбувала свій перший NFT лише 1 березня 2021 року, дізнавшись про них від свого чоловіка та деяких його друзів. «Пам’ятаю, я думав, що це так важко карбувати. Це 500 доларів!» вона каже.
Маючи численні колекції на Ethereum і співпрацюючи з Tezos, Вітторія допомагає прокласти шлях для традиційних художників, які переходять на землю NFT. Вітторія співпрацювала над колекціями NFT, зокрема The Hundreds, World of Women і Some Place, а також нещодавно співпрацювала з відомою ведучою подкастів NFT Карлі Рейлі через проект «Overpriced Gin». Вона також була призначена першим художником-резидентом MoonPay, програми підтримки нових жінок, небінарних і недостатньо представлених митців у просторі NFT. Її робота зібрала 1350 ETH у вторинних продажах тільки на OpenSea, хоча гонорар Вітторії становить лише 10% від цього.
Вона каже, що традиційний світ мистецтва вагався щодо повного сприйняття NFT.
«Я вважаю, що люди, які вагаються щодо NFT, просто звикли до статус-кво того, як живе мистецтво в нашому світі та суспільстві, і зміни іноді можуть бути страшними. Але я вважаю, що в цьому випадку прозорість, яку блокчейн додає світу мистецтва, на мою думку, є хорошою річчю в довгостроковій перспективі».
Відомі продажі:



Зліва направо: «Understanding Our Dreams» продано за 30 ETH (40 857 доларів на той час) 4 жовтня 2022 року.
3 вересня 2021 року «The End Of The Beginning» було продано за 10 ETH ($39 397).
«Why Yes I’m A Gemini» було продано за 5 ETH ($16 126) відомому колекціонеру NFT Pranksy 29 серпня 2021 року.
Впливу:
Вона називає сучасну британську художницю Дженні Севілл і художника Джорджа Кондо як головний вплив — «вони обидва виконують фігуративну роботу, але те, як вони наносять фарбу на полотно, є для мене справді цікавим». Вона також є прихильницею художниці Джорджії О’Кіф, відомої своїми картинами із зображенням нью-йоркських хмарочосів і збільшених квітів.
У світі NFT вона любить Клер Сільвер. «Вся її робота пов’язана зі штучним інтелектом. Я сам експериментував зі ШІ, і це справді весело. У мене є невелика колекція в папці на моєму комп’ютері», – каже вона.

«Що стосується деяких художників, які зі своїми роботами пішли шляхом більших колекцій фотографій профілю, мені дуже подобається Сара Бауманн, яка є художником «Жінки та зброя». А також Маліха Абіді, художниця «Women Rise». Обидва мають неймовірні стилі, і мені просто подобається, як вони представляють простір для жінок в цілому».
Особистий стиль:
Вітторія каже, що її робота розвивалася з роками, починаючи з образної роботи. «Причина, чому мене привабило малювання жіночої фігури, полягає в тому, що мені дуже важко було побачити себе в рекламі та образотворчому мистецтві», — каже вона. «Я хотів зробити візуальну роботу, в якій я міг би побачити себе».

Але з часом її робота ставала все більш абстрактною, оскільки «теми, які я хотів торкнутися у своїй роботі, здавалося, що вони живуть краще поза людською формою». Зараз її робота є «повною абстракцією», каже вона.
«Причина, чому я намагався зберегти свою роботу сміливою, барвистою та абстрактною, полягає в тому, що це дозволяє людям побачити елементи себе в цьому творі. Я також зазвичай поєдную багато таких абстрактних творів з поезією. Не всі весь час дивляться на абстрактну роботу. Іноді це може бути трохи лякаюче, тому я завжди люблю давати людям точку старту віршем, прив’язаним до картини».

Її процес:
«Роботу з клієнтами я зазвичай починаю з брифу, але особиста робота, яка може бути намальованою чи цифровою, починається з ідеї, записаної в альбом для малюнків», — каже вона.
«Залежно від того, малюю я традиційно чи творю цифровим способом, процес дещо відрізняється. З карбуванням у блокчейні я особисто люблю використовувати Manifold. Він безкоштовний для художників і дуже простий у використанні».
«Ви можете навчитися створювати контракт, заповнювати контракт і карбувати контракт».
Підпишіться
Найцікавіше читання в блокчейні. Доставляється раз на тиждень.

На якого художника варто звернути увагу?
«Террел Джонс. У його творчості є щось таке, що мені подобається. Я відчуваю, що його ім’я обов’язково стане популярним».

Як ви бачите розвиток простору NFT?
Вітторія сподівається, що колекціонери в космосі наберуться трохи терпіння та почнуть більше зосереджуватися на мистецтві, а менше на короткострокових фінансових іграх.

«Це цікаво, тому що NFT можуть представляти так багато різних речей. Деякі з них є цифровими предметами колекціонування, якими люди хочуть поміркувати та прокинути їх у короткостроковій перспективі», — каже вона. «З часом з’являться інші типи підкатегорій для NFT, будь то твори мистецтва, такі як мої, винагороди, викупи або картки автентичного типу. Я думаю, що зараз, оскільки це так нове, все якось змішано».
«Є люди, які вперше колекціонують предмети мистецтва, що дуже захоплююче, але вони виникли на тлі спекуляцій і перевертання фізичних або цифрових об’єктів».
«Не фінансова порада, але якщо ви розширите свою базу знань і зрозумієте, що в багатьох випадках інвестиції в мистецтво історично потребують багато часу, щоб досягти фінансових результатів, і це може бути не завжди. Терпіння – це те, чого ми всі можемо мати трохи більше в цьому просторі».
Читайте також