Friends і FOMO підштовхнули інвесторів-початківців купувати криптовалюту у 2022 році — Опитування

Згідно з опитуванням фінансового регулятора Сполучених Штатів, вплив друзів і страх втратити (FOMO) були одними з причин, чому інвестори вперше купили криптовалюту в 2022 році.

Опубліковано Опитування, проведене Органом регулювання фінансової індустрії США (FINRA) Investor Education Foundation наприкінці квітня, показало, що велика частина (31%) нових інвесторів у криптовалюту вказали «пропозицію друзів» як основну причину свого нападу на криптовалюту.

Це порівняно з лише 8% для тих, хто вперше інвестує в акції чи облігації, що потенційно вказує на те, що існує «соціальний елемент інвестування в криптовалюту, якого немає в інвестиціях в акції чи облігації», згідно з FINRA.

Проте вміння «почати з невеликих сум» було головним друга найбільша причина для переходу на криптовалютний ринок на 24%, подібно до інвесторів в акції та облігації.

Друзі мають значний вплив на новачків криптовалюти, які виходять на ринок. Джерело: FINRA

Водночас близько 10% респондентів зазначили, що до них призвів страх втратити (FOMO) «потенційно прибуткову інвестиційну можливість». купуючи криптовалюту впершезгідно з опитуванням.

Опитування також показало, що 48% криптоінвесторів сказали, що вони отримали інформацію про ринок цифрових активів від друзів, сім’ї чи колег по роботі — у порівнянні з 35% для інвесторів акцій — потім йдуть соціальні мережі з 25%.

Багато новачків у криптовалюті дізнаються про крипторинок із соціальних мереж. Джерело: FINRA

Опитування також показало, що нові криптоінвестори були в середньому трохи молодшими (37 років) і менш освіченими (28,5% закінчили чотирирічну освіту) порівняно з фондовими інвесторами (43 роки та 46,3% з вищою освітою).

пов’язані: Крипто стає другим за популярністю класом активів для молодих жінок: опитування eToro

Цікаво, що дослідження показало, що власники цифрових активів не знали про криптовалюти так багато, як вони спочатку думали.

Інвестори цифрових активів набрали 26,6% у вікторині з п’яти пунктів, у якій ставилися запитання про те, як випускається криптовалюта; переведено в долари США; як оподатковується; і як транзакції можуть бути «вразливими» до шахрайства.

465 учасників, опитаних 9 і 29 вересня, були випадковим чином відібрані з домогосподарств США. Похибка становила 6,75%. Опитування 2022 року було частиною повторного опитування 2020 року.

Журнал: Журнал: Криптова зима може вплинути на психічне здоров’я ходлерів