Bitcoin(BTC)$113,346.00-2.45%
Ethereum(ETH)$3,491.81-6.04%
XRP(XRP)$2.94-2.95%
Tether(USDT)$1.00-0.02%
BNB(BNB)$751.39-5.09%
Solana(SOL)$160.86-7.31%
USDC(USDC)$1.000.00%
Lido Staked Ether(STETH)$3,478.23-6.32%
TRON(TRX)$0.322771-0.98%
Dogecoin(DOGE)$0.199020-5.80%

Ілон Маск і Tesla приймають біткойн «відкриті двері» для планів Adidas Web3
Коли Ілон Маск оголосив що Тесла прийме Bitcoin в якості оплати за свої автомобілі він виявився a короткочасна ініціатива. Але крок компанії EV відкрив двері для планів Adidas використовувати блокчейн, сказав керівник Web3 компанії спортивного одягу Еріка Вайкс-Снейд.
«Ілон Маск допоміг відкрити для нас ці двері, лише трохи, щоб ми могли захопити уяву людей внутрішньо», — сказав Вайкс-Снейд. Розшифрувати на паризькій конференції NFT. «Ми використовували це як проміжний потік», — додала вона, що дозволило прихильникам Web3 у компанії «почати розмову» про те, що Adidas може зробити з технологією блокчейн.
Одна річ, якої Adidas прагнув уникнути, це просто пропонувати варіанти криптовалютної оплати за свої продукти. «Я думаю, ті з нас, хто знав, сказали: «Ну, я не думаю, що просто прийняти криптовалюту — це те, що означає потрапити в цей простір», — сказав Вайкс-Снейд.
Натомість гігант спортивного одягу розпочав амбітну програму ініціатив Web3, яка включала придбання власного Bored Ape Yacht Club NFTоб’єднавшись із колекціонером NFT gmoney на a падіння NFT на багато мільйонів доларів і партнерство з криптообміном Coinbase і платформа метавсесвіту Пісочниця. Компанія навіть продемонструвала свій аватар Bored Ape, Indigo Herz, у своєму Трейлер чемпіонату світу.
Створення стратегії Adidas Web3
З першого дня, сказав Уайкс-Снейд, мета полягала в тому, щоб «переконатись, що ми надзаряджаємо та використовуємо Web3, щоб швидко відслідковувати, які корпоративні цілі Adidas заявляє». Це включало багато планування; її команда витратила дев’ять місяців на «розробку стратегії, створення основ, багато налагодження стосунків», перш ніж реалізувати свої плани Web3. «Коли ми вийшли на ринок, здебільшого всі думали: «Вау, Adidas рано», — сказала вона. «Ми були, але насправді ми думали про це та планували це 10 місяців тому».
У майбутніх планах компанії кросівки з жетонами і — потенційно — платежі в Apecoin, Яхт-клуб Bored Ape– тематичний жетон.
Що стосується Tesla, компанія EV відмовилася від своїх планів використовувати біткойн як спосіб оплати всього через кілька місяців після гучної заяви Ілона Маска, пославшись на вплив криптовалюти на навколишнє середовище.
Adidas, зі свого боку, більше прихильна до криптовалюти та Web3. «На даний момент ми повністю вивчили всіх», — сказав Вайкс-Снейд. «Це було частиною подорожі протягом останніх півтора років, щоб спонукати людей у великій глобальній організації пити Cool-Aid».