- Bitcoin(BTC)$99,434.002.09%
- Ethereum(ETH)$3,387.958.11%
- Tether(USDT)$1.00-0.07%
- Solana(SOL)$260.717.97%
- BNB(BNB)$631.163.00%
- XRP(XRP)$1.3824.67%
- Dogecoin(DOGE)$0.3944762.22%
- USDC(USDC)$1.000.05%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,384.668.30%
- Cardano(ADA)$0.8711.65%
IRS налаштовує крипто-керівництво для країн, які приймають біткойни
Служба внутрішніх доходів дещо переглянула свої вказівки щодо використання віртуальної валюти від 2014 року, щоб відобразити той факт, що деякі країни зараз визнають біткойн як законний платіжний засіб.
Видано IRS Повідомлення 2023-34 у понеділок, в основному оновивши Повідомлення 2014-21, оскільки в ньому зазначено, що цифрові валюти не є законним платіжним засобом; однак IRS зазначила, що з того часу деякі іноземні юрисдикції прийняли закони, які характеризують біткойн як законний платіжний засіб.
«Таким чином, речення у довідковому розділі Повідомлення 2014-21 про те, що віртуальна валюта не має статусу законного платіжного засобу в жодній юрисдикції, більше не є точним щодо біткойнів», — заявило IRS.
У 2021 році уряд Сальвадору потрапив у заголовки газет у всьому світі, прийнявши біткойн як законну валюту. У квітні минулого року Центральноафриканська Республіка прийняла біткойн як законний платіжний засіб. З іншого боку, деякі країни взагалі заборонили використання криптовалюти.
Видано IRS Повідомлення 2014-21 майже десять років тому віртуальну валюту, таку як криптовалюта, розглядали як власність для цілей федерального оподаткування, щоб загальні принципи оподаткування, які можна застосовувати до операцій з майном, також поширювалися на операції з використанням конвертованої віртуальної валюти. У розділі довідки зазначено, що віртуальна валюта не має статусу законного платіжного засобу в жодній юрисдикції, що тепер не так.
Крім того, IRS зазначила, що фоновий розділ може бути неправильно витлумачений як перебільшення подібності між конвертованою віртуальною валютою та «реальною» валютою, оскільки використання конвертованої віртуальної валюти, включаючи біткойн, для виконання функцій «реальної» валюти обмежене. Відповідно, у нових інструкціях Повідомлення 2014-21 змінено шляхом перегляду третього речення в першому абзаці розділу довідкової інформації таким чином:
«У певних контекстах віртуальна валюта може виконувати одну або кілька функцій «реальної» валюти — тобто монети та паперові гроші Сполучених Штатів або будь-якої іншої країни, які є законним платіжним засобом, обертаються та зазвичай використовуються. і приймається як засіб обміну в країні випуску, але використання віртуальної валюти для виконання функцій «реальної» валюти обмежене».
Проте IRS зазначила, що зміна фонового розділу не впливає на відповіді на поширені запитання в Розділі 4 Повідомлення 2014-21, включно з Q&A-2, у якому робиться висновок, що конвертована віртуальна валюта не розглядається як валюта, яка може призвести до прибутку або збитку в іноземній валюті для цілей федерального оподаткування.
Наприкінці березня IRS і Міністерство фінансів опублікували a повідомлення з попередніми вказівками щодо незамінних токенів і сказали, що в майбутньому вони планують запропонувати більш детальні вказівки щодо NFT, які, як і криптовалюта, є цифровими активами, що відстежуються в блокчейні (дивіться історію). Американський інститут CPA запитала IRS цього місяця, щоб отримати вказівки щодо втрат криптовалюти.