Крах криптовалют: рекламний директор біткойн каже, що він «не має уявлення, як працює криптовалюта»

Директор багатомільйонної рекламної кампанії для біржі біткоїнів сказав, що «поняття не має як криптовалюта працює» після того, як його допитали про нещодавній крах ринку.

У рекламному ролику FTX Super Bowl був представлений комік Ларрі Девід, який грав різних персонажів протягом історії, відкидаючи революційні технології, такі як колесо та лампочка.

Це була одна з кількох гучних рекламних роликів, які показували рекомендації знаменитостей за останній рік, транслювалася на тлі рекордного зростання цін і мільярдів доларів, які вилилися в простір як від інституційних, так і від роздрібних інвесторів.

Після піку в листопаді стався серйозний спад, який знищив понад 1,7 трильйона доларів із загального ринку криптовалют, у тому числі понад 600 мільярдів доларів з біткойна.

Капітуляція була ускладнена минулого тижня після того, як провідна криптовалюта повністю обвалилася, втративши більш ніж 99 відсотків її вартості.

Знаменитості, які пропагували криптовалюти, зараз стикаються з критикою за те, що вони не правильно підкреслюють ризики для інвесторів.

The Нью-Йорк Таймс звернувся до багатьох відомих спонсорів, включаючи акторів Метта Деймона, Різ Візерспун і Гвінет Пелтроу, а також до зірки баскетболу Леброна Джеймса, але мало хто з них відповів. Ті, хто це зробив, або відмовилися коментувати, або стверджували, що нічого не знають про технологію.

«На жаль, я не думаю, що нам буде що додати, оскільки ми не знаємо, як працює криптовалюта (навіть після того, як нам це неодноразово пояснювали), не володіємо нею та не слідкуємо за її ринком», — Джефф Шаффер. , який керував рекламою FTX, написав у електронному листі виданню.

«Ми просто збиралися зняти смішну рекламу».

FTX не відповіла на запит на коментар The Independent до моменту публікації, хоча його засновник нещодавно спілкувався з Financial Times про уявні обмеження біткойна.

Сем Бенкман-Фрід, який також є генеральним директором фірми, сказав, що не вірить, що найпопулярніша у світі криптовалюта може служити основною формою оплати, незважаючи на те, що Сальвадор і Центральноафриканська Республіка прийняли її як офіційну валюту.

«Мережа біткоїнів — це не платіжна мережа, і це не мережа масштабування», — сказав він.

«Речі, за допомогою яких ви виконуєте мільйони транзакцій у секунду, мають бути надзвичайно ефективними та легкими, а також меншими витратами енергії».

Source link

Поділіться своєю любов'ю