Bitcoin(BTC)$87,271.000.76%
Ethereum(ETH)$2,855.90-2.16%
Tether(USDT)$1.00-0.01%
BNB(BNB)$839.12-2.00%
XRP(XRP)$1.88-1.63%
USDC(USDC)$1.00-0.01%
Solana(SOL)$123.79-2.23%
TRON(TRX)$0.277423-0.60%
Lido Staked Ether(STETH)$2,857.50-2.09%Dogecoin(DOGE)$0.126201-2.79%

Китайський ринок NFT, метавсесвіт Moutai популярний, але має проблеми… – Журнал Cointelegraph
Спільними зусиллями між державною Китайською біржею технологій, державною компанією Art Exhibitions China і корпорацією Huban Digital Copyrights Ltd створено перший у Китаї національний ринок NFT. планується вийти в режим онлайн цього тижня.
Він створений як вторинний ринок для торгівлі цифровими предметами колекціонування разом із авторськими правами на цифрові активи. Можливо, не дивно, що він побудований на китайському національному блокчейні Wenbao, або «захисту культури», який допомагає перевіряти справжність артефактів і комерційних товарів. Наразі доступна лише цільова сторінка платформи NFT.
1400 блокчейн-компаній у Китаї
29 грудня державна Китайська академія інформаційно-комунікаційних технологій (CAICT) оприлюднила у своїй національній білій книзі, що понад 1400 блокчейн-фірм працюють у країні, незважаючи на суворі правила. Разом китайські та американські блокчейн-компанії складають 52% таких організацій у всьому світі. Дослідники CAICT написали в одному прикладі додатків розподіленої книги в державних службах:
«[In the] Блокчейн-платформа електронних рахунків провінції Чжецзян, [authorities] використовував множинні точки доступу блокчейну та можливості децентралізованих процесів, а також технологічні переваги, такі як смарт-контракти, для покращення перевірки довіри в різних відділах. Це призвело до цифрового обігу електронних рахунків-фактур; їх виставлення, отримання, перевірка, відшкодування, а також покращено рівень управління інформацією та можливості обслуговування електронних рахунків у фінансових відділах».
Подібним чином місцеве інформаційне видання Shanghai Securities News повідомило, що цифрова валюта центрального банку цифрового юаня, або e-CNY CBDC, перевищила 104,8 мільярда китайських юанів ($15,21 мільярда) у використанні в провінції Чжецзян з моменту її створення в квітні. Мешканці провінції відкрили 24,14 мільйона гаманців e-CNY, і влада стверджувала, що в якості експерименту розподілила 3,5 мільярда юанів (510 мільйонів доларів) у вигляді відшкодування податків через e-CNY жителям. Незважаючи на результати, такі експерти, як колишній керівник центрального банку Китаю Се Пен, заявили про це «використання було низьким» для CBDC.
KPI блокчейну Kunming
30 грудня місто Куньмін опубліковано трирічний план розвитку муніципальної цифрової економіки. У звіті встановлено цільове зростання цифрової економіки міста на 25% щорічно, щоб за два роки перевищити 500 мільярдів юанів (72,58 мільярда доларів). Крім того, чиновники комуністичної партії на місцевому рівні повинні відповідати колективним ключовим показникам ефективності інкубації щонайменше 20 додатків, пов’язаних із блокчейном, і заохочення розвитку щонайменше 10 «висококонкурентоспроможних» і технологічно передових блокчейн-фірм до кінця 2024 року. «Будь ласка, впровадіть [them] у повному обсязі», – йдеться в документі.
Метавсесвіт Moutai досяг 1 мільйона користувачів
1 січня популярний китайський лікеро-горілчаний завод Moutai та компанія інтернет-технологій WangYi запустили спільний метавсесвіт Xunfeng World в Apple App Store. Розробники створили досвід на основі винокурень Moutai у провінції Гуйчжоу. Гравці можуть взаємодіяти один з одним і дистиляторами, щоб навчитися традиційному досвіду виготовлення мутаї.
Лише через два дні кількість зареєстрованих користувачів перевищила 1 мільйон, і додаток посів перше місце в категорії електронної комерції в Китаї. Однак на момент написання цього додатка було оцінено лише 2,4/5, а користувачі скаржилися на ігрові функції, «болісний» час очікування підтвердження «Знай свого клієнта», труднощі входу та погане обслуговування клієнтів. Один користувач написав:
«Гарячої лінії немає, сервісу немає, і я навіть не знаю, де вирішити проблему. Я з нетерпінням чекав приєднання зі списку очікування, але я ніколи не міг пройти KYC у день випуску програми. Що не так? Я буквально благаю вас взяти мої гроші, щоб я міг пограти в цю гру, але, здається, ви цього не хочете?»
Гонконгське криптошахрайство погіршується

Наразі жителі Гонконгу не можуть торгувати криптовалютами, якщо вони не класифікуються як «професійні інвестори» або не мають щонайменше 8 мільйонів гонконгських доларів ($1,02 мільйона) банківських активів. Однак ці правила мало зробили для того, щоб зупинити зростання криптовалютного шахрайства.
Недавня поліція Гонконгу звіт цитується Rthk.hk показало, що за перші 10 місяців 2022 року спеціальний адміністративний регіон зафіксував 1503 випадки інвестиційного шахрайства із залученням активів на загальну суму 98,5 млн доларів, що на 10% більше, ніж за той самий період минулого року.
Близько 70% шахрайства були класифіковані як залучення криптовалюти. Як повідомляється, одна жертва, пан Лі, втратив 180 000 гонконгських доларів (23 000 доларів США) після того, як з ним зв’язався представник, який заявив про доступ до ексклюзивної інсайдерської інформації про ціну токенів SUSHI. Пізніше пан Лі подзвонив у поліцію після того, як його передбачуваний торговий рахунок було видалено без пояснення причин.
Square Enix пов’язаний із блокчейном
У річному листі опубліковано 1 січня Йосуке Мацуда, президент японського ігрового гіганта Square Enix, заявив, що компанія перенесе фокус свого бізнесу на блокчейн-розваги. Цей крок став слідом за оголошенням Square Enix 3 травня про те, що вона продасть свою блокбастерну франшизу відеоігор Tomb Raider і використає виручені кошти на інвестувати в нові ініціативи, такі як блокчейн, хоча він все ще зберігає інші популярні франшизи, такі як Final Fantasy. Мацуда написав:
«Я вважаю справедливим сказати, що блокчейн отримав значне визнання як галузь у 2022 році, про що свідчить те, що «Веб 3.0» став міцно вкоріненим модним словом серед бізнесменів. Однак рік також спостерігався волатильність на ринках криптовалют і NFT, що відстежувало різкі зміни в макроекономіці, описані вище».
Мацуда також сказав, що окрім монетизації, блокчейн і NFT повинні «надавати клієнтам новий досвід і захоплення», і що компанія розробляє «кілька блокчейн-ігор, заснованих на оригінальних IP». У своїй останній заявці Square Enix повідомила про 163 мільярди японських ієн (1,23 мільярда доларів) доходу та 39,4 мільярда ієн (297 мільйонів доларів) прибутку за перші шість місяців до 30 вересня.




