- Bitcoin(BTC)$97,946.003.64%
- Ethereum(ETH)$3,342.118.53%
- Tether(USDT)$1.00-0.14%
- Solana(SOL)$254.278.09%
- BNB(BNB)$620.871.96%
- XRP(XRP)$1.187.72%
- Dogecoin(DOGE)$0.3855452.05%
- USDC(USDC)$1.00-0.11%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,340.168.53%
- Cardano(ADA)$0.79-2.14%
Перша операція з видобутку біткоїнів в Алабамі відбудеться в Морському музеї GulfQuest Mobile
Перша операція з видобутку біткойнів в Алабамі має розпочатися 4 липня і проходитиме біля 7-річного музею в центрі міста Мобіл.
Distributed Ledger Inc. за угодою з City of Mobile і в партнерстві з радою директорів морського музею GulfQuest планує взяти транспортний контейнер Maersk і перетворити його на цілодобову операцію з видобутку біткойнів.
Організація майнінгу біткойнів у транспортному контейнері також стане відкритою та освітньою особливістю для відвідувачів морського музею. Він буде розташований у південній частині музею та на території міста, що прилягає до мобільного круїзного терміналу Алабами.
«Цей тип підрозділу був обраний навмисно, щоб відзначити судноплавні контейнери та супутнє обладнання, яке спостерігається в морській індустрії та порту Мобільного», — сказав Джим Андерсон, віце-президент з операцій у Distributed Ledger Inc.
Майк Доу, колишній мер Mobile і нинішній виконавчий директор GulfQuest, сказав, що для міста немає ні ризику, ні авансових державних витрат. Розподілена книга буде платити за власну електроенергію, що в інших видобувних роботах у США може бути досить дорогим.
Згідно з угодою, Distributed Ledger сплачуватиме ради музею щомісячну орендну плату в розмірі 1 долар плюс 20% чистого операційного доходу, отриманого від майнінгу біткойнів.
Будь-який дохід, отриманий від операції, буде спрямовано назад до міської компанії GulfQuest і піде на погашення заборгованості музею, що залишився від дорогого будівельного проекту, який завершився в 2015 році. За даними Dow, борг приблизно 1 мільйон доларів США музей, будівництво якого спочатку коштувало близько 60 мільйонів доларів.
«Немає жодної відповідальності, у них є страховка, і це їхні гроші», – сказав Доу. «Вони надаватимуть правлінню доходи від видобутку корисних копалин. Це неважко. І якщо це не спрацює, вони візьмуть вантажівку і перенесуть (контейнер) з (власності)».
Діяльність GulfQuest відбувається в період нестабільності криптовалюти, але жодна з них не стосується Dow та інших, хто вірить у її потенціал. Біткойн, найбільший цифровий токен у світі, запущений у 2009 році, зазнав а Ціна впала на 50% після свого максимуму в листопаді. У четвер він продовжив свою боротьбу з падінням, впавши аж до 25 402 доларів США – найнижчого рівня з грудня 2020 року – перш ніж відновитися.
«Нещодавно ціни на газ зросли втричі», – сказав Доу. «Так це проблема. Ми зараз у (економічній) коливанні. Це не буде вічно. Ці злети і падіння приходять».
Він додав: «Якби місту довелося інвестувати 2 мільйони доларів для цього, я б зробив крок назад. Але приватний сектор робить це, і немає ніякої відповідальності».
Джеймс Барт, видатний науковець з фінансів у Харбертському коледжі бізнесу Обернського університету, сказав, що час для майнінгу настає, оскільки криптовалюти стикаються з дикими коливаннями ринку, «ефектом переливу через те, що у нас висока інфляція».
«Багато людей шукають більш безпечні активи і вважають криптовалюти менш безпечними», — сказав Барт, який також є старшим науковим співробітником Інституту Мілкена та співробітником Центру фінансових установ Wharton. «Також існує велика невизначеність щодо монетарної та фіскальної політики та України. Коли це відбувається, люди шукають більш безпечні набори активів для придбання».
Проблеми в інших частинах США – а саме в сільській місцевості Теннессі і Західна Вірджинія – з’явилися з видобутком біткойнів. Шум, непривабливість і високе споживання енергії були скаргами, пов’язаними з операціями в інших місцях, і цитувалися в матеріалах національних ЗМІ.
Dow сказав, що жодна з цих проблем не стосується операції GulfQuest.
Місто не оплачує витрати на електроенергію. Розподілена книга буде обробляти витрати на енергію, вироблену під час майнінгу, і їхню оцінку споживання енергії буде оплачено за місяць наперед.
«Хоча місто має дуже обмежену роль у цій операції, ми заохочуємо, що Рада GulfQuest шукає творчих способів отримання доходу», – сказала Кендіс Куксі, речниця мера Mobile Sandy Stimpson. «Було багато дискусій про те, як технологія блокчейн може принести користь морській індустрії, тому це здається природним. Ми з нетерпінням чекаємо початку операції».
Весь проект складається зі 100 шахтарів і буде використовувати 310 кіловат електроенергії, яка вже є на GulfQuest і враховується в навантаженні попиту Alabama Power.
Андерсон сказав, що влада використовується «лише те, що вже є, щоб забезпечити не тільки джерело доходу для музею, але й освітні можливості».
Шум не буде проблемою, сказав Доу. Очікується, що загальний вихід шуму буде знижений за рахунок конструкції шахтного контейнера. Довжина самого контейнера становить лише 15 футів, і він буде розташований подалі від повсякденних операцій музею, додав Доу.
Андерсон сказав, що звичайна розмова може відбутися «навіть у 20 футах» від операції.
«У цьому відношенні це не вплине на мобільний круїзний термінал Алабами, який, я б погодився, сам по собі виробляє набагато більше шуму», — сказав він.
Dow рекламує блокчейн і біткойн як наступний рівень Інтернет-технологій і цифрових контрактів у морській індустрії, який уже відстежує та отримує – включно з дозволом платежів у цифровій криптовалюті – глобальні контейнерні вантажі.
Він сказав, що мобільний бізнес і промисловість можуть бути більш конкурентоспроможними, посилаючись на мережу Maersk Shipping Blockchain як наступну еволюцію зашифрованого та розширеного Інтернету. Maersk вже має 50% усіх контейнерних перевезень у світовій морській індустрії у своїй мережі, повідомляє Dow.
Мобільний, сказав Доу, майже не знає про це. Він сказав, що GulfQuest є ідеальним місцем для видобутку корисних копалин, зазначивши, що це може запропонувати освітню можливість.
Доу сказав, що рада GulfQuest і місто вже пройшли прискорений курс щодо нових технологій.
«Потрібно деякий час, щоб укласти контракт», — сказав він. «Було пов’язано з багатою освітою, і з адвокатами, щоб переконатися, що це не є зобов’язанням чи щось таке, що має будь-яку форму негативної сторони для GulfQuest та міста».