План Кірана Ворвіка для Illuvium на 2032 рік – журнал Cointelegraph

Кіран Уорвік разом зі своїми братами Аароном і Грантом створив гру Illuvium, яку можна грати, щоб заробити, — усі рідні брати і сестри DeFi-маверіка Кейна, засновника Synthetix. Він ділиться своєю альфа-версією про те, як ігрові механіки NFT можуть бути розроблені таким чином, щоб грати в них було весело та прибутково в довгостроковій перспективі.

Уорвік увійшов у світ роздрібної торгівлі відразу зі середньої школи, зрештою ставши підприємцем в Інтернеті. Він почав свою діяльність у світі криптовалют у компанії BlueShyft брата Кайна, яка вперше зробила біткойн та криптообмінні платежі доступними без рецепта у більш ніж тисячі фізичних роздрібних продавців по всій Австралії в 2015 році.

Кіран Уорвік буде їздити на Illuvium до 2032 року.

Через роки, маючи під рукою ряд бізнес-проектів, Кейн заохочував його повернутися в простір, що призвело до створення Illuvium, гри NFT, схожої на покемонів. На відміну від таких сучасників, як Axie Infinity, яка зазнала різкої внутрішньоігрової інфляції, Уорвік вважає, що Illuvium протримається протягом десятиліття. У червні 2022 року гра принесла 72 мільйони доларів продаж 20 000 ділянок землі NFTзакладаючи буквальну основу для того, що Уорвік уявляє як давнє ігрове поле.

Проектування дефляції

Він пояснює налаштування Illuvium. Коли гравці вперше прибувають або «впадають» на планету, вони дізнаються, що «це створене суспільство, і ваша робота — бути мисливцем і виходити й ловити істот, відомих як ілювіали».

Як і карти покемонів, ці ілювіали, які живуть у певних регіонах карти, випускаються обмеженим тиражем. І так само, як і оригінальні карти Чарізарда або Пікачу 1999 року, Genesis Illuvials більше не доступні. Щоразу, коли стає доступним новий набір Illuvials, їх стає все важче знайти та захопити на основі кривої зв’язування, порівнянної з кривою, яка регулює халвінги біткойнів і робить біткойни все рідше і важче «захопити» шляхом майнінгу. «Це робить їх цінними», – зауважує Уорвік.

Ілювій
Мистецтво з Illuvium. Джерело: Twitter

Крім того, що вони обмежені у «карбуванні» та все важче «видобути», Illuvials є дефляційними завдяки ігровій механіці під назвою «Fusing», яка полягає у знищенні персонажів нижчого рівня для створення більш високих рівнів.

Три ілювіалу першого рівня можуть злитися в одну версію другого рівня, тоді як для виклику ілювіала третього рівня потрібно пожертвувати трьома ілювіалами другого рівня, що еквівалентно дев’яти основним істотам, які назавжди вилучені з обігу.

Уорвік швидко зауважує, що обмежений і дефляційний характер його ігрових частин Illuvial робить Іллювіум полярною протилежністю Axie Infinity, чиї рідні персонажі Axie створюються за допомогою механізму, який називається розведенням, який створює постійно зростаючу кількість персонажів у ігровому всесвіті.

Одна Axie коштувала сотні доларів у середині 2021 року — до такої міри, що окремі геймери часто орендували їх у власників і розподіляли свої заробітки, але тепер їх вартість майже знизилася. Таке падіння ціни можна пояснити невпинним розмноженням більшої кількості Axies, що також спричинило падіння можливого прибутку на Axie.

Уорвік не здивований падінням ігрової економіки Axie Infinity. «Я називаю це вже 18 місяців», — каже він, пояснюючи, що вважає, що гра була приречена з самого початку, оскільки її економіка була нежиттєздатною. Модель привернула багато гравців, які працювали повний робочий день, щоб отримати цінність від гри, але мало хто додав, за його словами.

«Багато людей вважають, що ці ігри — це дим і дзеркала. Ми не такі – ми тут як мінімум 10 років».

Роздрібна торгівля

Захоплюючись бізнесом з юних років, Уорвік, якому зараз 32, пояснив, що хоче почати заробляти гроші відразу після закінчення середньої школи в 2007 році, і вирішив пропустити коледж на користь австралійського роздрібного продавця Харві Нормана, де він зрештою став франчайзі. відповідальний за ведення магазину.

Після відходу в 2012 році він разом зі своїм братом Каїном і спільним другом, який нещодавно почав видобувати біткойни як хобі, заснував Audio Invasion, конкуруючу онлайн-магазину музики та комп’ютерних товарів. Приблизно в цей же час він займався бізнесом з продажу онлайн-підручників.

«Я вперше почув про біткойни — у нього були сотні BTC», — згадує Уорвік, додаючи, що друг, який познайомив його з біткойнами, трагічно загинув у аварії на велосипеді, забравши з собою свої приватні ключі в могилу, ось так. багато інших ранніх усиновлювачів, які передчасно померли.

Коли у 2014 році у Audio Invasion закінчилися гроші, Уорвік працював головою маркетингу в BlueShyft, мережі фінансових платежів і роздрібної торгівлі, яку він заснував разом зі своїм братом Каїном і виставив рахунки як «першу у світі» позабіржову біржу, яка побачила понад 1000 торгових точок по всій Австралії оснащуються iPad, за допомогою якого клієнти можуть безпосередньо купувати BTC в магазині. Коротше кажучи, будь-хто міг увійти з готівкою і внести BTC на адресу, яку він вибрав. Крім роздрібного бізнесу, компанія сьогодні працює bitcoin.cоm.auвиставляючи рахунок як найшвидший спосіб купити біткойн в Австралії.

У 2017 році брат Кірана Кайн, який старший за нього на дев’ять років, заснував Synthetix (спочатку Havven) — платформу DeFi на основі Ethereum. Кіран допоміг брату зібрати гроші на проект. Приблизно в цей час Уорвік почав інвестувати в ефір та інші криптовалюти ще тоді, коли ціна ETH була однозначною.

«Я трохи скептично ставився до криптовалют — я втратив 30 000 доларів на маржинальній торгівлі ETH, що залишило поганий смак».

Замість того, щоб перевертати криптовалюту, молодший Уорвік використав свій смак до гамбургерів у 2016 році, щоб створити Burger Collective, описану як «додаток, створений для любителів гамбургерів», у якому розміщувалися огляди та знижки в сусідніх ресторанах. Завдяки 200 000 користувачів, додаток мав початковий успіх і неминучу інтеграцію з DoorDash, перш ніж пандемія COVID-19 спричинила закриття ресторанів для особистого обіду. «Наш продукт був пов’язаний з походом у магазин», — пояснює Уорвік, чому компанія була змушена припинити діяльність у травні 2021 року після того, як закінчилися гроші.

Саме тоді, коли його додаток для бургерів почав давати збій, Кайн змусив його «повернутися в криптовалюту», навіть позичив йому 100 000 доларів для цього. «У підсумку я заробив цілу купу грошей — 10 разів за шість місяців», — згадує Уорвік. У червні 2020 року йому пощастило дізнатися про гру Axie Infinity, яка його зачарувала.

«Вони заклеймили це як гру, схожу на покемонів, і я затятий шанувальник покемонів», – зауважує він щодо початкової привабливості, яка привела його в кролячу нору, коли дізнався про NFT, на яких була заснована гра. Описуючи себе як геймера, Уорвік прийшов до думки, що «це саме те, про що просить основний ігровий світ протягом десятиліть».

«Що якби ми зробили назву, схожу на AAA Fortnite? Це саме те, чого прагнули геймери!» Уорвік вважає, що за цим усвідомленням слідує те, що він описує як «кілька тижнів» більш глибокого дослідження технології та можливих ігрових функцій.

Мистецтво з Illuvium. Джерело: Twitter

Що входить у розробку гри? Створення ігрових персонажів здається природним для початку, тому Уорвік взявся за роботу, щоб переконати свого більш схильного до мистецтва брата Гранта допомогти з дизайном. Однак отримати Гранта на борт було непросте завдання.

«Ні, я не буду займатися криптовалютою — це все шахрайство, тому я не можу поставити на карту репутацію», — згадує Кіран протести свого брата. Зрештою він поступився і погодився створити п’ять персонажів.

П’ять розроблених персонажів не є грою. Хоча Уорвік уявляв, що здатний збирати гроші та керувати бізнесом, він мало знав, як створити гру — завдання, яке передбачає набагато більше, ніж просто художній дизайн.

Відповідь надійшла у формі ще одного члена клану Уорвік, Аарона. Він досвідчений ігровий дизайнер і був наступним у черзі, щоб приєднатися до команди. Аарон приніс нові ідеї до столу, віддавши перевагу «більше тактики командної боротьби в стилі League of Legends».

«Будучи братами, ми просто не могли домовитися щодо ігрової механіки — ми сперечалися 2–3 дні, поки Аарон не розробив бета-версію. Так з’явився Ілювіум».

«Ми гра з елементами Crypto, а не з гейміфікованою криптовалютою. Результатом цієї ігрової ДНК є високоякісний ігровий процес, який нічим не відрізняється від найкращих традиційних ігор», — пояснює Уорвік про отриманий ігровий досвід з перших рук.

Як заробити

Існує кілька способів, за допомогою яких гравці можуть заробляти, граючи в Illuvium. Перший з них — це захоплення ілювіалів у пустелі, які пізніше можна продати з прибутком. Однак цей процес не обходиться без витрат, оскільки гравці повинні витратити в грі «паливо», щоб подорожувати в певний регіон, де можуть бути присутні ілювіали, і, зіткнувшись з ним, витратити осколок, щоб полегшити захоплення. Існує кілька рівнів осколків, які поступово коштують дорожче, і захоплення ілювіала з високим рейтингом за допомогою осколка низького рівня є статистично малоймовірним. «Паливо дає енергію всій економіці в Іллювіумі», — каже він.

Торгові ілювіали дуже схожі на покемонів. Джерело: Illuvium

Існує також Illuvium Zero, «мобільна гра-компаньйон», яку Уорвік описує як «будівник міста з землею NFT». Власники землі можуть заробляти паливо, яке пов’язане з економікою Ілювію як невід’ємний ресурс, необхідний для ефективної гри. За словами Уорвіка, власники землі таким чином отримують 5% ігрового доходу. На момент написання статті найдешевші індивідуальні земельні ділянки коштують близько 1000 доларів США на внутрішньоігровому ринку.

Рейтингові битви є рушійною силою попиту захоплених ілювіалів, де з ними можна битися, щоб піднятися на таблицю лідерів і заробити жетони управління ILV, з яких 1 мільйон відкладається як нагорода за досягнення, наприклад, турніри. У цих випадках DAO, який керує грою, займає невеликий відсоток. З ринковою капіталізацією на північ від 100 мільйонів доларів, ILV входить в топ-200 криптовалют. На додаток до токена ILV, орієнтованого на управління, який за своїми функціями можна порівняти з маркером AXS Axie Infinity, є sILV2.

Ілювіали б’ються на віртуальному полі битви.

«SILV2 — це наша внутрішньоігрова валюта, але вона також обмежена», — каже Уорвік, пояснюючи, що ці токени зазвичай використовуються для покупки надзвичайно важливого палива. «2» в назві є результатом інциденту в січні 2022 року, коли валюта була використана хакером безпосередньо перед запуском.

«Їх план полягав у тому, щоб почекати, поки гра не почнеться, і отримати необмежену кількість SLV», — пояснює Уорвік, кажучи, що брати вирішили перезапустити токен і виправити жертв, особисто вклавши близько 450 000 доларів. Однак це були дійсно гроші Уорвіка, оскільки «інші хлопці ще не ліквідні, але вони сказали, що повернуть мені гроші», – каже він.

Warwick має ширше бачення майбутнього блокчейн-ігор.

«Я думаю, що більшість ігор перейде на Web3», – впевнено каже він, пояснюючи, що переваги нової парадигми, яка «повертає владу гравцям», настільки численні, що роблять її необхідним оновленням через споживчий попит. На відміну від більшості звичайних ігор, де гравці зазвичай не можуть продавати свої ігрові предмети або монетизувати свої досягнення, ігри Web3 означають, що «у споживачів є вибір».

«Це початок нового циклу, і споживачі матимуть владу в цей 10–20-річний період».

Source link

Поділіться своєю любов'ю