- Bitcoin(BTC)$96,557.00-1.44%
- Ethereum(ETH)$2,762.862.45%
- Tether(USDT)$1.00-0.03%
- XRP(XRP)$2.38-5.69%
- Solana(SOL)$196.58-4.57%
- BNB(BNB)$567.160.17%
- USDC(USDC)$1.000.00%
- Dogecoin(DOGE)$0.255200-2.23%
- Cardano(ADA)$0.73-1.26%
- Lido Staked Ether(STETH)$2,755.372.49%
Прибутки Tesla впали через закриття заводів у Китаї, оскільки компанія продає біткойни
Tesla стала жертвою хаосу в ланцюзі поставок у Китаї та згубної ставки на біткойн, що принесло рекордний прибуток в автомобільній компанії Ілона Маска до раптового кінця.
Виробник електромобілів також продав частину своїх біткойн-холдингів, повідомила компанія в середу, оскільки його ставка на криптовалюту зіпсувалася.
Доходи Tesla впали на 9 відсотків між другим і першим кварталами до 16,9 мільярдів доларів (14,1 мільярдів фунтів стерлінгів), хоча все ще були на 42 відсотки вищими, ніж роком раніше.
Її доходи впали порівняно з рекордними тримісячними доходами в 18,8 мільярдів доларів, які вони опублікували на початку цього року на тлі проблем з ланцюгом поставок і закриттям фабрики в Китаї через обмеження Covid.
У Telsa заявили, що «зіткнулися з певними проблемами, включаючи обмежене виробництво та зупинки в Шанхаї протягом більшої частини кварталу», але стверджували, що «продовжували досягати значного прогресу в бізнесі протягом другого кварталу 2022 року».
Раніше в цьому місяці компанія Tesla повідомила, що поставила понад 254 000 електромобілів, порівняно з приблизно 300 000 у попередньому кварталі.
Фабрика Tesla в Шанхаї була закрита майже на два місяці через триваючі блокування через коронавірус у Китаї, оскільки компанія зіткнулася з низкою проблем з ланцюгом поставок. Проте виробник електромобілів додав, що він насолоджувався рекордним місяцем на своїй фабриці у Фремонті та виготовив 1000 автомобілів за один тиждень на своїй гігафабрикі в Берліні.
Компанія заявила, що зафіксувала операційний прибуток у розмірі 2,5 мільярда доларів за три місяці, що закінчилися в червні. Акції підскочили на 4 відсотки після завершення торгів у Нью-Йорку після того, як було обіцяно «побити рекорди в другій половині 2022 року».
Акції Tesla цього року впали приблизно на 40 відсотків, а розпродаж технічних засобів знищив вартість виробника електромобілів на сотні мільйонів доларів, незважаючи на те, що він показав рекордні результати в квітні. Зараз він коштує близько 770 мільярдів доларів.
Тим не менш, виробник електромобілів залишився домінуючим у США та подолав тенденцію падіння продажів автомобілів конкуруючих виробників. Такі провідні компанії, як Volkswagen, спостерігають падіння продажів до 10-річного мінімуму через кризу в ланцюзі поставок напівпровідників. Раніше цього року продажі компанії Ford впали на 17%. За останніми результатами продажі BMW впали на 20%.
Нові китайські гравці, такі як BYD виявилися більш складними. Раніше в липні BYD очолив продажі електромобілів Tesla.
Його останні результати також, здавалося, знаменують кінець Роман Маска з біткойнами. Tesla заявила, що знецінила свої біткойни та продала 75% своєї криптовалюти за 936 мільйонів доларів готівкою.
На початку 2021 року Tesla придбала біткойн на суму 1,5 мільярда доларів, тоді купивши монети на суму близько 36 000 доларів. Ціна біткойна цього року впала і наприкінці червня, наприкінці фінансового періоду Tesla, коштувала близько 19 000 доларів.
Пан Маск відверто висловлював свої побоювання щодо економіки в цілому, попереджаючи в червні, що у нього «дуже погане передчуття щодо економіки». Він також назвав заводи компанії в Техасі та Берліні «гігантськими грошовими топками», які спалюють мільярди доларів.
Виконавчий директор Tesla виклав плани скоротити штат Tesla на 10%, назвавши рецесію «неминучим». Інші конкуренти електромобілів були змушені скоротити робочі місця. Arrival, британська компанія з виробництва електрофургонів, заявила, що скорочує 800 осіб, тоді як американський виробник електромобілів Rivian планує скоротити сотні робочих місць після того, як ціна його акцій цього року впала на 70%.
Незважаючи на падіння акцій електромобілів, Tesla залишається фаворитом роздрібних інвесторів, які звернулися до компанії пана Маска. Його оцінка також була частково збільшена його зусиллями щодо автоматизованого водіння. Їм було завдано удару цього місяця через відхід керівника компанії Autopilot Андрія Карпаті.
Виробник електромобілів, що стоїть за Model 3 і Model Y, вже підвищив ціни на свої електромобілі через стрибки інфляції.
На вартість акцій Tesla також вплинула зухвала спроба пана Маска поглинути Twitter за 44 мільярди доларів, яка переросла в судовий процес після того, як бос Tesla спробував відмовитися від угоди.
Поглинання викликало порівняння з останньою сміливою спробою пана Маска злиття та поглинання, під час якої він намагався вивести Tesla в приватну власність за 420 доларів за акцію в 2018 році.
Зараз Twitter намагається змусити пана Маска здійснити поглинання, яке в основному мало фінансуватися за рахунок продажу акцій Tesla.
У вівторок Twitter переміг перший етап його правової боротьби проти пана Маска, що призвело до прискореного судового розгляду до жовтня. Команда юристів пана Маска намагалася відкласти будь-який судовий процес до 2023 року.
Мільярдер стверджує, що Twitter не відкриває інформації про кількість «ботів» або спам-акаунтів у соціальній мережі. Він використовує це як привід для розриву угоди про злиття. Однак Twitter стверджує, що пана Маска слід змусити купити Twitter і він не може відмовитися.