Сезон «Degen» повертається з футів NFT, розчаровують NFT «Гри престолів» тощо

Сезон “Деген” пахне піксельними ногами

Нещодавно запущена колекція незамінних токенів (NFT) Feetpix.wtf «Feetpix», схоже, вразила NFT-спільноту стрімкими обсягами торгівлі, що спонукало деяких припускати повернення сезону «degen».

Колекція Feetpix.wtf випередила яхт-клуб Bored Ape Yacht Club (BAYC) 11 січня з п’ятим за величиною обсягом торгів. записані на ринку NFT OpenSea.

Feetpix NFT бувають різних відтінків шкіри, нігтів, взуття та фону. Зображення: OpenSea.

Проект, який випустив 10 000 Feetpix NFT, має торгуються понад 825 ефірів (ETH)($1 157 000) через майже 18 000 транзакцій з моменту його випуску 8 січня.

Crypto Twitter все ще розділений щодо того, що надихнуло сплеск обсягів торгівлі футфетишем-NFT, хоча Feetpix зауважив, що відсутність дорожньої карти, обіцянки та маркетингової схеми свідчать про те, що «любов до ніг» є не лише законною, але й очевидно монетизованою через використання цифрове мистецтво.

Кілька користувачів Twitter наголосили на абсурдному короткостроковому успіху проекту, припускаючи повернення «degen szn» (сезону), що призвело до масового обсягу торгів високоризиковими предметами колекціонування NFT на піку зростання ринку в 2021 році.

Але навіть самі творці натякнули, що з колекціонерами щось може бути психічно не так, пропонуючи покупцям «перестати купувати футпікс» і натомість «використовувати ці гроші на терапію».

Гра престолів NFT: «Найгірше, що я коли-небудь бачив»

Довгоочікуваний випуск NFT-колекції «Гра престолів» «Build Your Realm» отримав велику дозу критики, незважаючи на те, що її було повністю розпродано за сім годин на NFT-маркетплейсі Nifty’s.

11 січня співзасновник ігрового проекту Web3 Treeverse, Loopify, під псевдонімом описав колекцію як «найгіршу річ, яку я коли-небудь бачив».

Loopify розповів їхні 200 000 підписників у Твіттері в окремій публікації стверджують, що деякі з аватарів мали «салатні пальці».

Ентузіаст NFT Джастін Тейлор поділився своєю критикою зі своїми майже 60 000 підписників у Twitter, заявивши, що запуску бракувало «креативного бачення» і було відверто «жахливо».

Перша серія колекцій NFT народилася в результаті співпраці Nifty’s і виробничої компанії NFT Daz 3D, де кожен NFT карбується на Palm — сумісному з Ethereum сайдчейні — що дозволяє колекціонерам створювати власні унікальні сфери та аватари.

Хоча швидкий розпродаж не став несподіванкою через популярність шоу, багато колекціонерів повідомили про проблеми з процесом карбування на додаток до широкого розчарування через погано оформлені аватари.

Yuga Labs оголошує монетний двір NFT на основі навичок

Yuga Labs — творча команда, що стоїть за BAYC — має намір розширити свою екосистему NFT, запустивши NFT-гру на основі навичок під назвою «Dookey Dash».

Щоб взяти участь, власники BAYC і Mutant Ape Yacht Club (MAYC) повинні будуть викарбувати «Sewer Pass» 17 січня, щоб почати грати в гру 18 січня.

Метою гри буде пройти каналізацію, отримати якомога більше нагород NFT і записати найвищий бал до 8 лютого, коли таблиця лідерів зависне.

«Власники каналізаційної перепустки змагатимуться за найвищий бал і отримають своє нове джерело живлення», — написали в BAYC, додавши, що «найвищий одноразовий бал у вашій певній перепустці Sewer Pass і супровідному гаманці, які досягли пробігу, визначатимуть, що це розкриє».

Однак незрозуміло, з чого складатимуться призи, оскільки Юга заявив у Twitter BAYC, що призи «розвиватимуться протягом 2023 року».

Чотиритижневий експеримент Dookey Dash також, здається, є першою частиною наративного досвіду з сегментами «Він живий!» і «Розділ 1», як очікується, продовжиться «Закриття каналізації» 8 лютого, відповідно до дорожньої карти, викладеної Югою.

Теніс Австралії все ще грає в м’яч за допомогою NFT

Tennis Australia підтвердила, що все ще інвестує в простір NFT, продовживши свою колекцію Artball NFT Australian Open (AO), яку вона створила минулого року як засіб залучення колекціонерів NFT і тенісних фанатиків.

Artball NFT служить для «використання даних матчів у прямому ефірі для поглиблення глобального залучення вболівальників за межі турніру» через цифрову сферу, відповідно на сайт Артбол.

З минулорічної колекції було продано 6776 арт-м’ячів Australian Open, а ще 2454 арт-м’ялі з’являться на ринку до турніру 2023 року, який офіційно розпочнеться наступного понеділка, 16 січня, у Мельбурні.

Згідно з веб-сайтом, кожен Australian Open ArtBall пов’язаний із даними матчу в прямому ефірі, що відповідає ділянці на корті розміром 17 см на 17 см.

Якщо виграшний удар у будь-якому матчі потрапляє на ділянку колекціонера, метадані NFT оновлюватимуться в режимі реального часу, а колекціонер отримає винагороду.

Одним із особливих ArtBalls є Artball SuperSight, який забезпечує цілий набір ексклюзивних інструментів для перегляду в першому ряду на 360 градусів, огляд 3D-статистики та персоналізовані потоки, створені на замовлення для учасників.

Колекціонери також братимуть участь у змаганні за два безкоштовні квитки на еквівалентний живий матч в AO24, якщо їхній Artball набере «Match Point» в AO23 на додаток до доступу до «ексклюзивних закулісних трансляцій».

Власники AO Artball можуть виграти собі квитки на AO2024, якщо виконуються певні умови. Джерело: Australian Open Artball.io.

Згідно зі сторінкою AOmetaverse у Twitter, карбування Artball наразі є в списку очікування.

Інші чудові новини:

Платформа NFT Upshot має створив інструмент торгівлі який оцінює та класифікує гаманці на основі їх торгового успіху, що дозволить новачкам криптовалюти ближче ознайомитися зі стратегіями успішних колекціонерів.

Фірма безпеки блокчейнів SlowMist виявила a підступний трюк, який використовували шахраї у 2022 році крадіжка NFT була шахрайством із «купівлею за нуль доларів», коли жертв обманом змусили підписати NFT практично безкоштовно в фальшивому замовленні на продаж, а шахраї могли придбати NFT через ринок за ціною, яку вони визначили.