Solana Spaces закриє магазини в Нью-Йорку та Маямі через 7 місяців після відкриття

Solana Spaces закриє дві свої Solana (SOL)Тематичні роздрібні магазини, орієнтовані на громаду, у Нью-Йорку та Маямі наприкінці місяця, оскільки фізичні магазини не залучили стільки користувачів, скільки передбачалося спочатку.

Solana Spaces опублікувала цю новину у Twitter 21 лютого, поділившись запискою від свого засновника Вібху Норбі, у якій пояснюється причини закриття магазину.

Норбі, який заснував Solana Spaces на початку 2022 року, пояснив, що компанія досягла «точки перелому» з магазинами, що спонукало їх перемістити фокус інвестицій на «DRiP», тобто нова платформа беззамінних токенів (NFT)..

«У той час як наші магазини обслуговують від 500 до 1000 людей на тиждень, DRiP залучає ту саму кількість ЩОДНЯ», — сказав Норбі, пояснюючи рішення змінити фокус інвестицій.

Рішення про закриття магазинів, розташованих у Хадсон-Ярдс, Нью-Йорк, і Вінвуд, Маямі, було прийнято «кілька тижнів тому» і «закриється» наприкінці лютого, сказав Норбі.

Амбітна ініціатива була відносно недовгою, оскільки два магазини офіційно відкрилися лише наприкінці липня та серпні в Нью-Йорку та Маямі відповідно.

Норбі сказав, що «експеримент» був частиною ширшого плану залучити більше людей до екосистеми Solana та Web3:

«Наша місія з першого дня полягала в тому, щоб експериментувати з новими та революційними моделями, щоб залучити людей до Web3 і служити спільноті від імені Solana Foundation».

«Як я часто казав людям, якими б чудовими не були магазини, якби ми знайшли більш ефективний спосіб залучити людей у ​​Solana, ми б доклали до цього всіх зусиль», — додав він.

Але, як він згодом зрозумів, зусилля фірми можуть досягти кращих результатів у цифровій сфері за допомогою DRiP.

Тематичні магазини Solana пропонували клієнтам можливість взяти участь у всьому: від особистих посібників із створення гаманця, отримання винагород, покупки товарів і відвідування заходів.

Перший магазин Solana Space, розташований у Нью-Йорку. Джерело: Solana Spaces.

Коли наприкінці липня Solana Spaces відкрила свій перший магазин у Нью-Йорку, Норбі сподівався, що так і буде залучати до Солани понад 100 000 людей на місяць.

Однак у листі Норбі засновник заявив, що лише 75 000 людей змогли зайти в магазин Solana Spaces протягом семи місяців його роботи.

пов’язані: Стан Solana: протокол рівня 1 знову підніметься у 2023 році?

Спонсорами стартапу виступили Фонд Солана, постачальник гаманців Phantom, що базується на Солані, і рідна криптовалютна біржа Orca, і хоча це не спрацювало, здавалося, що воно завоювало багато шанувальників.

Кілька місцевих гравців індустрії Solana, як-от проекти відеоігор Star Atlas і Аврорій подякував Solana Spaces за внесок в екосистему.

Закриття сталося через тривалу крипто-зиму змусив багато провідних компаній галузі звільнити персонал і закрити офіси по всьому світу.