- Bitcoin(BTC)$97,986.004.15%
- Ethereum(ETH)$3,347.089.27%
- Tether(USDT)$1.00-0.20%
- Solana(SOL)$254.278.96%
- BNB(BNB)$622.842.94%
- XRP(XRP)$1.177.54%
- Dogecoin(DOGE)$0.3848223.06%
- USDC(USDC)$1.00-0.13%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,343.119.38%
- Cardano(ADA)$0.80-0.49%
Стартап GoSats із Бенгалуру винагороджує індійців у біткойнах за онлайн-покупки
Щоразу, коли ви замовляєте їжу чи купуєте одяг на платформі електронної комерції, отримання винагороди у вигляді кешбеку або знижки робить вас щасливими. Це простий взаємовигідний сценарій для всіх залучених сторін: продавці бачать збільшення продажів, коли пропонують кешбек, а користувач отримує кешбек у свій гаманець, який можна повторно використати для покупки інших речей. Але що, якщо вам обіцяють «Bitcoin» у вигляді винагороди за кожну транзакцію, яку ви зробите в цих програмах? Це саме те, що робить платформа в Бенгалуру.
Мохаммед Рошан і Рошні Аслам, засновники біткойн-платформи GoSats, заохочують індійців біткойнами просто робити покупки в Інтернеті. Платформа містить понад 120 додатків, у тому числі ФліпкартAmazon, Swiggy, Big Basket і Мінтраі стверджує, що на сьогоднішній день має 1 50 000 користувачів.
Користуватися GoSats досить просто. Є два способи, як користувачі можуть робити покупки на платформі: по-перше, купуючи ваучери бренду, а потім використовуючи ці ваучери в онлайн/офлайн-магазині відповідного бренду, і по-друге, здійснюючи покупки безпосередньо в додатку, як і на будь-якій платформі електронної комерції.
«Програми винагород мотивують споживачів отримувати вигоду від витрачання своїх грошей на бренд. Існує психологічний потяг, якому більшість споживачів не чинять — а іноді й не можуть — протистояти», — розповідає Рошан indianexpress.com. Він називає кешбек «Сатбек». Це означає повернення грошей у вигляді сатоші. Сатоші для біткойна це те ж саме, що пайса для рупії, 10 крор сатоші еквівалентні 1 біткойну.
За словами Рошана, винагорода у вигляді біткойнів має більше сенсу, ніж будь-який інший актив, оскільки це «дефляційний актив з обмеженою пропозицією». Протягом десятиліття біткойн вважався найефективнішим активом, коливався від 0,01 до 69 000 доларів на піку. «Послідовна модель біткойна полягає в тому, що він зростає зі збільшенням попиту протягом тривалого періоду часу. Тепер порівняйте це з будь-якою іншою формою кешбеку (INR, бали кредитної картки, милі авіакомпаній тощо), і стане очевидним, що всі вони з часом втрачають свою цінність», – сказав він.
Винагороди, які надає платформа, коливаються від 5 до 20 відсотків. У компанії проста бізнес-модель. «За кожну транзакцію, здійснену будь-яким користувачем, він винагороджує користувачів у сатоші, а взамін компанія отримує дохід і залучає нових користувачів до різних брендів D2C», — пояснює Каран Агарвал, віце-президент із продуктів GoSats.
Цікаво, що для GoSats криптовалютна зима не є поганою новиною. «З падінням крипторинку ми збільшили відсоток винагороди для наших користувачів. Через те, що наразі вартість падає, і можна отримати більше біткойнів, ми пропонуємо нашим користувачам до 20 відсотків сатоші», — додає Агарвал. У майбутньому компанія може дозволити своїм користувачам ставити свої винагороди, що означає, що вони зможуть реінвестувати свої винагороди та отримувати більше стимулів.
Компанія уточнює свою позицію, що не діє як біржа. Будь-який користувач, який реєструється на платформі, повинен вказати адресу свого крипто-гаманця, але для ліквідації (виведення біткойнів) користувачі повинні використовувати обмін відповідно до своїх потреб. «Немає жодного ризику, оскільки немає вкладення грошей, користувачі заробляють біткойни безкоштовно, коли роблять покупки в Інтернеті», — зазначає Рошан.
Він вважає, що це може бути чудовим способом для користувачів, які щойно дізналися про біткойн, отримати свої перші сатоші. «Зазвичай студенти не мають багато грошей, які вони можуть використати для інвестицій, однак багато з них витрачають багато грошей на покупки. Це робить їх ідеальними для кешбеку біткойнів», – додає він. Платформа має користувачів у віковій групі 18-24.
«Я не думаю, що ми можемо досягти масового впровадження, використовуючи біткойн лише як засіб інвестування. Натомість нам потрібні криптопродукти, які інтегруються в повсякденне життя людей і забезпечують цінність перед іншими альтернативами. Кешбеки в біткойнах можуть бути лише способом, який веде до масового впровадження, даючи мільйонам людей їхні перші біткойни для щоденних покупок». — каже Рошан.