«Я автоматично знав»: власник магазину BC рятує пенсіонера від шахрайства з біткойнами

Шахраї видавали себе за представників Microsoft, яким потрібні були гроші через біткойни для розслідування

Пенсіонера врятували від втрати грошей через криптошахрайство завдяки швидким діям власника міні-маркету в Вайт-Рок.

У вівторок (5 червня) у продовольчий магазин Red Rooster Food Store зайшов старший джентльмен під час розмови по телефону, підійшовши до біткойн-автомата в задній частині магазину.

«Він не знав, що робити, тому я запитав його: «Я можу вам чимось допомогти?» і він розмовляє по телефону з іншим джентльменом. Він керує ним, але він не мав уявлення, що робити», – поділилася власниця магазину Прія Бадеша Арка миру Новини.

Вона підійшла до чоловіка, щоб запитати, чи потрібна йому допомога, на що він відповів «так». Для Бадеші були очевидні ознаки того, що ця ситуація, ймовірно, виникла невідомою особою, можливо, шахрайством.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Надзвичайний довідник доступний для людей похилого віку Суррея напередодні теплішого, ніж зазвичай, літа

«Я сказав: «Пане, багатьох людей обманюють, тож чи знаєте ви, кому надсилаєте гроші?» І хлопець по телефону каже: «Скажи їй, що я твій фінансовий консультант»… це не здавалося законним», — пригадала Бадеша, додавши, що телефон не був у динаміку, але гучність була достатньою, щоб вона могла розшифрувати слова в іншому рядку.

«Я пояснив йому, що багатьох людей обманюють, якщо ви не знаєте, що робите. Він мав роздруківку сканованого документа, куди потрібно покласти гроші, тому цифрового гаманця також не було. Схоже, вони надіслали йому це електронною поштою чи щось подібне, тому він роздрукував це, щоб відсканувати, але не знав, що робити.

«Він не знав, як працює (машина), він не знав, що потрібно вказати свій номер телефону, щоб отримати підтвердження, тож у той момент я автоматично знав. Я сказала йому: «Я можу допомогти, але я не думаю, що це гарна ідея вкладати гроші», — але він не здавався сприйнятливим, додала вона.

Власниця магазину повернулася, щоб зареєструватися, і зателефонувала на ненадзвичайну лінію поліції, оскільки ситуація все ще не сприймалася. Потім вона вдала, що виконує інші завдання, а чоловік чекав на її допомогу до прибуття поліції.

«Джентльмен по телефону поклав слухавку одразу після того, як офіцер запитав: «Ви хочете віддати телефон, і я можу з ним поговорити», — сказав Бадеша.

конст. Шанталь Сірс з White Rock RCMP сказала, що з чоловіком зв’язалися електронною поштою шахраї, які стверджували, що вони з Microsoft. Люди переконали чоловіка, що його обліковий запис електронної пошти «зламано», і Microsoft потрібна сума грошей, надіслана через біткойни, щоб допомогти розслідуванню, додав Сірс.

«Ми хочемо нагадати громадськості, особливо людям похилого віку, на яких полюють ці безсердечні злочинці, покласти слухавку та зменшити темп. Шахраї намагатимуться збити з пантелику почуття терміновості зняття грошей. Якщо вам сказали, що ви допомагаєте нам або банку в розслідуванні, це неправда».

Людина з вівторка була врятована від «втрати своїх заощаджень».

Бадеша сказав, що цей інцидент був не першим випадком, коли пенсіонер зайшов до магазину, щоб скористатися біткойн-машиною, шаленим під час розмови.

Кілька тижнів тому інший старший чоловік розчарувався в машині, коли голос на іншому кінці лінії пояснював, як керувати машиною. Вона підійшла до чоловіка та знову повідомила йому про потенційне шахрайство, спрямоване на людей похилого віку.

«Хлопець по телефону почув, як я це сказав. Він сказав хлопцеві негайно залишити магазин. Він сказав: «Я не хочу, щоб ти був там більше жодної секунди, я не хочу, щоб ти розмовляв з цією дівчиною, просто виходь, іди».

«Я спробував його зупинити, сказавши: «Сер, подумайте про це». Я нічого не отримаю від цього, але цей хлопець забирає ваші гроші, тому ви (майте) передумати. Нікуди не йди”, але справа в тому, що вони просто не дозволяють покласти трубку”.

Оскільки біткойн-машина була в магазині вже досить довго, Бадеша сказала, що вона та її персонал поінформовані про ознаки, на які слід звернути увагу у випадку потенційного шахрайства.

«Про це можна сказати лише по мові тіла. Багато людей користуються цією машиною і розуміють, що таке біткойн, але особисто я не вірю в біткойн і ніколи б не купила його сама, але я завжди дбаю про людей похилого віку», — підкреслила вона.

«Зазвичай вони підходять до телефону й намагаються керувати ним однією рукою, тому дуже розчаровуються. Я намагаюся допомогти, але конфліктую, бо не хочу допомагати. Якщо ви не знаєте, що робите, вас, очевидно, обманюють».

Бадеша сподівається, що цей інцидент спонукає всіх поінформувати про ознаки потенційного шахрайства, особливо для сімей, щоб навчати людей похилого віку та інших, хто може бути більш сприйнятливим.

«Ми закликаємо громадськість дзвонити нам про будь-яку підозрілу діяльність. Нам краще зателефонувати, відвідати та визначити, що ситуація законна, а не не викликати. Якщо ваша інтуїція підказує вам, що щось не так, будь ласка, зателефонуйте нам», — сказав Сірс.

Source link

Поділіться своєю любов'ю