Забудьте про ціну! Polkadot Decoded 2023 каже, що ведмежі ринки потрібні для створення

Конференція Polkadot Decoded 2023 щойно завершилася, і цього року її відвідали понад 100 спікерів і 100 блокчейн-проектів.

Краса криптовалютних ринків із ведмежими цінами полягає в тому, що вони каталізують перебудову перспектив і цілей.

Усі приховані важелі зникли, і більшість спекуляцій зникли.

SBF зник.

До Квон пішов.

Three Arrows Capital, Su Zhu, Kyle Davies та кілька інших торговців зміїною олією та торговців зміїною олією були вислані.

І доброго звільнення їм усім. Крипто не потрібні хопіум, месії, популісти та торговці мріями. Нам потрібні конструктори, свіжі ідеї, рішення, які відповідають вимогам ринку, і якесь реалістичне застосування в реальному світі.

Ось що мені подобається в блокчейн-конференціях. Особливо під час ведмежого ринку.

Менталітет першої будови – це вся атмосфера Полкадот розкодований. Протягом останніх двох днів тісно згуртована спільнота екосистемних братів і сестер, що складається з розробників, інвесторів, послів і кількох допитливих журналістів, таких як я, збиралася в конференц-центрі Øksnehallen, який сховався від галасливих брукованих вулиць у центрі Копенгагена, Данія.

Polkadot Decoded 2023 у конференц-центрі Øksnehallen. Джерело: Cointelegraph

Розташування є майже поетичним, враховуючи те, що це напрочуд тихе місце, непомітно розташоване в центрі процвітаючого міста, і цей дух продовжувався через заходи конференції, де основна увага була приділена:

  • Створення кращої сумісності між проектами в екосистемі Polkadot;
  • Зробити блокчейн більш зручним для будівельників; і
  • Удосконалення міжланцюгових мостів, які з’єднують Polkadot з Ethereum, Cosmos та іншими блокчейнами.

Навряд чи хтось говорить про airdrops, ціни на токени, memecoin, Bitcoin (BTC) досягнення нового історичного максимуму або будь-якої загальної розмовної теми, яка є основною частиною більшості дискусій про криптовалюту.

Він більший за знак долара

Замість ціни, учасники дискусії обговорювали проблеми та випадкові успіхи допомоги компаніям TradFi та Web2 у переході на Web3, кроки, які вживаються для того, щоб зробити венчурне фінансування проектів більш прозорим, а також необхідність використання всього криптографічного жаргону та ригаморолі на серверна частина DApps і зовнішня інтерфейс буде більш бездоганною.

Багато людей навіть запропонували не згадувати «блокчейн», «крипто» та «Web3» на веб-сайтах проектів, у програмах, дорожніх картах тощо.

За словами генерального директора Public Pressure Джулії Марески:

«Я думаю, що мова йде не про технології, тому що масові усиновлені люди не знають, як працює телефон, чи карти Google, чи будь-яка інша технологія. Нам потрібно створювати продукти, які дійсно прості для користувача, але враховуючи ту перевагу, що вони побудовані на технології Web3. Це має бути дуже легко для користувача; це не повинно бути складним. Ми не повинні говорити про гаманці, або про перехідний зв’язок або про складні криптовалютні речі. Люди лякаються, коли ви починаєте говорити про гаманці. Це має бути так само просто, як користуватися Instagram».

Говорячи про Web3 і потребу крипто для кращого пристосування продукту до ринку та зв’язку з активами реального світу, я модерував вступну панель на Polkadot Decoded, яка зосереджена на розвагах у ланцюжку в музиці та фільмах. Це була інтригуюча розмова, враховуючи, що загальний консенсус серед творців і розробників полягає в тому, що музика та фільми будуть найбільш липкими, коли мова йде про зростання користувачів, утримання та масове застосування NFT у повсякденному житті.

Polkadot Decoded панель про музику та фільми в Web3. Джерело: Cointelegraph

Під час панелі Мареска пояснила, чому вона вважає, що існує природна синергія між креативними індустріями та ідеологією Web3:

«Web3 — це дуже сократичний і творчий простір, який узгоджується з робочим процесом та ідеями художників і творців».

Мареска також твердо в це вірить фізичні NFT і досвід закріпиться в сферах дизайну одягу, кіноіндустрії та всіх аспектах музичної індустрії.

Надаючи реальний приклад того, як модні бренди, такі як Diesel, проникали в простір Web3, Мареска пояснив:

«Diesel хотів би більше працювати на Web3, тому ми допомогли їм створити дійсно сильну концепцію, використовуючи музику в центрі їхньої стратегії, тому Diesel діє як лейбл-відкриття, відкриваючи нових і проривних виконавців, щоб висловити своє мистецтво . І вони вже провели з нами кілька крапель, які були справді успішними, але ми плануємо великий дроп на початку вересня, який буде фізичним. Отже, я вважаю, що тепер значна частина майбутнього є фізичною; це надання досвіду, утиліти, те, чого хоче спільнота, тобто мати VIP-досвід. Вони хочуть чогось від бренду, а не тільки одягу. Вони хочуть бути частиною родини Diesel. Це тривалий процес і багато навчання до рівня С, але у брендів є багато можливостей працювати з музичною спільнотою, фанатами та новими фанатами».

Ед Хілл, старший віце-президент медіа-сервісів у Beatport, підкреслив, що замість того, щоб бути просто модним словом, Web3 має стати відчутною та дієвою ідеологією в корпоративній структурі індустрії розваг.

Коли його запитали про розрив між бажаннями споживачів, цілями творців і продуктами та досвідом, які зараз пропонують індустрія розваг, Хілл відповів:

«Це важко зламати, але ми повинні йти глибше та будувати кращі спільноти. Якщо ви подивитеся на YouTube і Facebook, ці платформи формують аудиторію, і все, що всіх хвилює, це перегляди, охоплення, враження і таке інше. Нам потрібно глибше заглибитися в розбудову спільноти, і тому нездатність зробити це є причиною того, що молодша аудиторія відходить від традиційних платформ соціальних медіа Web2, і я думаю, що з часом, якщо ми створимо кращі, автентичні спільноти з нуля, цей простір Розрив між корпорацією, творцем і споживачем починає скорочуватися».

пов’язані: Нова програма Web3 ID дозволяє користувачам знаходити один одного на основі перевірених інтересів

Члени спільноти є зацікавленими сторонами, а не просто споживачами

З моєї точки зору та точки зору більшості відвідувачів конференції, крипто — це спільнота, і найбільш життєздатні проекти, як правило, мають дуже низовий підхід, де члени спільноти є зацікавленими сторонами, а їхні бажання впливають на напрямок проекту. Історично склалося так, що кожного разу, коли криптосектор відходить від цього етосу і стає жертвою примхи погоні за грошима та демагогів, інвестори та члени спільноти фактично втрачають свою роль у проекті.

Для того, щоб корпорації перейшли на Web3 автентичним способом, який принесе плоди, творці, споживачі та члени спільноти повинні розглядатися як щось більше, ніж простий пролетаріат у системі, яка суто зосереджена на отриманні прибутку та кооптації культури та перетворенні авторської інтелектуальної власності. у корпоративні маркетингові дрібнички. Криптомедіа теж варто взяти до уваги, але я відволікаюся.

Подібні настрої, які завершилися оптимістичним поглядом на майбутнє Web3, висловив засновник Define Creative Фінн Мартін, який сказав:

«Що мене в захваті від Web3, це те, що він пропонує всі інструменти та рішення для фактичного вирішення проблем, які існують у традиційному Web2. Переміщуючи активи по ланцюжку, ви можете зробити це прозорим для творців, ви можете дати їм прямий дохід, оскільки наразі модель потокового передавання не працює. Як творець музики, ви володієте часткою цента з кожного потоку, і все це можна вирішити та вирішити за допомогою Web3».

Блокчейни повинні перестати прагнути бути майстром на всі руки

Головна сцена Polkadot Decoded 2023. Джерело: Cointelegraph

Як правило, величезні блокчейн-екосистеми, як правило, мають відчуття роз’єднаності, оскільки безліч цілей і філософій змушує інвесторів і прихильників почуватися втраченими в морі. Ці проекти, як правило, мають проблеми з чітким визначенням їх мети, і це має додатковий ефект впливу на ефективність відповідності ринку.

В основному вони все ще борються з давньою проблемою криптографії, яка передбачає створення рішень для проблем, які насправді не є проблемами для нормальних людей. На Polkadot Decoded 2023 для мене найбільше впадає в очі єдина мета зробити мережу простішою у використанні для будівельників, інвесторів і користувачів.

Незалежно від того, чи є проект AMM, DEX, кредитний ринок, блокчейн-ігорний стартап, рішення для зберігання даних IPFS або крос-чейн-мост, у кожній панелі було певне посилання на потребу в комбінованості, сумісності та перетворенні концепції Web3 із продуманого до реальності, створюючи нашу інфраструктуру для процвітання проектів.

Саме тому я знову наголошую на важливості виходу з-за екрану та діаграм цінових дій токенів TradingView і спілкування зі спільнотою на конференціях. Жодна людина не є островом, і є цінність у пошуку безпечного місця для спілкування, створення ідей, перевірки та вдосконалення своїх інвестиційних тез і поглядів на еволюцію блокчейнів.

Головна порада Polkadot Decoded за правильний наратив на замку цього року.