- Bitcoin(BTC)$98,273.000.38%
- Ethereum(ETH)$2,835.682.64%
- Tether(USDT)$1.000.00%
- XRP(XRP)$2.44-2.84%
- Solana(SOL)$202.36-1.41%
- BNB(BNB)$579.640.98%
- USDC(USDC)$1.00-0.01%
- Dogecoin(DOGE)$0.263239-0.91%
- Cardano(ADA)$0.761.13%
- Lido Staked Ether(STETH)$2,831.812.68%
Звіт Tesla за 2 квартал 2022 року показує розпродажі криптовалюти та зменшення прибутку
Tesla вже повідомляла номери відвантаження транспортних засобів за ІІ квартала тепер його повний фінансовий звіт за другий квартал 2022 року (pdf) показує, що він має справу з інфляцією та загальним економічним спадом у поєднанні з різким падінням цін на біткойн та інші криптовалюти. У листі до інвесторів керівники Tesla повідомляють, що компанія продала 75 відсотків своїх біткойн-холдингів, додавши до свого балансу 936 мільйонів доларів готівкою.
Минулого року Tesla інвестувала 1,5 мільярда доларів у біткойн і оголосила, що прийматиме біткойн як оплату. Тесла почав приймаючи біткойн наприкінці березняпотім раптово змінився в травнілише через 49 днів.
В останньому звіті Tesla стверджує, що вартість решти її «цифрових активів» становить 218 мільйонів доларів США, про що вона повідомляла приблизно в 1,2 мільярда доларів у попередніх кварталах. Минулого липня, Про це заявив генеральний директор Tesla Ілон Маск, «Я міг би прокачувати, але я не демпінгую… Я точно не вірю в підвищення ціни та продаж або щось подібне. Я хотів би, щоб біткойн досяг успіху».
Під час дзвінка інвестору, Маск звернувся до розпродажу криптовалют, сказавши, що це «не слід сприймати як якийсь вирок біткойну». Замість цього, за його словами, Tesla продала свої біткойни, оскільки «була стурбована загальною ліквідністю компанії враховуючи припинення роботи в Китаї через COVID». По суті, Tesla потребувала грошей. «Ми не продавали жодного з наших Dogecoin», — сказав Маск, пізніше назвавши криптовалюту «побічною виставою».
Що стосується виробництва електромобілів (де, здається, щодня з’являються нові конкуренти) та сонячних батарей, компанія повідомляє, що в цьому кварталі вона отримала 2,26 мільярда доларів прибутку, що приблизно на 31 відсоток менше, ніж у минулому кварталі, коли вона опублікувала. прибуток склав 3,3 мільярда доларів. Прибуток був отриманий на основі доходу в розмірі 16,9 мільярда доларів, що також менше, ніж у першому кварталі, коли компанія повідомила про прибуток у 18,7 мільярда доларів.
З точки зору прибутковості, компанія все ще працює краще, ніж у другому кварталі 2021 року, коли вона заробила 1,1 мільярда доларів США при доході в 11,9 мільярда доларів. Компанія пояснює це декількома факторами, включаючи «нижчі витрати на компенсацію на основі запасів», збільшення поставок автомобілів порівняно з минулим роком і покращення середньої ціни продажу. Це перший повний квартал після Tesla підняв ціни на всі свої автомобілі на цілих 10 відсотків, і це знову підняв ціни на деяких моделях у червні. Незважаючи на підвищення цін, компанія порушила свою тенденцію заробляти більше за автомобіль кожного кварталу. У першому кварталі його валовий автомобільний прибуток становив 32,9 відсотка. У цьому кварталі він склав 27,9 відсотка.
Тесла оголошений на початку цього місяця що його поставки сповільнилися, впавши приблизно на 18 відсотків порівняно з першим кварталом. У цьому кварталі також було вироблено приблизно на 15 відсотків менше автомобілів порівняно з минулим. У звіті про прибутки та збитки Tesla повідомляє, що зіткнулася з «обмеженим виробництвом і зупинками в Шанхаї протягом більшої частини кварталу», але продовжує нарощувати виробництво на своїх нових підприємствах у Берліні та Остіні, штат Техас.
Інші труднощі, про які повідомляє автовиробник, — підвищення цін на все, від сировини до логістики, вищі постійні витрати на автомобіль через закриття в Шанхаї та, звичайно, вищезгадане «знецінення біткойнів».
Порівняно з минулим кварталом дохід компанії від продажу регулятивних кредитів іншим автовиробникам впав майже на 50 відсотків. У першому кварталі він приніс 679 мільйонів доларів із кредитів, а у другому – лише 344 мільйони доларів. Кредити допомагають іншим компаніям, які не виробляють достатньо «чистих» транспортних засобів, щоб відповідати регулятивним стандартам у США та ЄС.
У культурному плані це був бурхливий квартал для Tesla. Наприкінці квітня генеральний директор Ілон Маск продав акції компанії на мільярди доларів, щоб допомогти заплатити за Twitter (угода, яка була величезний безлад і є зараз попрямував до Канцелярського суду Делавера після того, як Ілон спробував скасувати домовленість). Як повідомляється, Маск також сказав, що у нього «дуже погане передчуття» щодо економіки оголошення про припинення найму та звільнення на підприємстві. Ті звільнення мають вплинуло на команду автопілотау чому звинувачують Tesla порушення законодавства про працю після нібито звільнення понад 500 працівників Gigafactory. Компанія також втратила голову ШІ на початку цього місяця.
Однак це не все погані новини. Партнерство Tesla з Uber і Hertz, де кваліфіковані водії можуть орендувати електромобілі для перевезення пасажирів, здається йде добре на основі звіту Uber у червні. Крім того, схоже, що 2022 рік стане роком для електромобілів інших виробників отримати доступ до мережі Supercharger у США, на основі інформаційного бюлетеня, опублікованого Білим домом.
У середу компанія провела телефонну розмову з обговоренням результатів другого кварталу ви можете послухати тут.
Оновлення 20 липня, 18:54 за східним часом: Додано коментарі Ілона Маска щодо розпродажу біткойнів.