Нова реклама означає «постріли» в битві за клієнтів Bitcoin ETF – DL News

  • Сьогодні Bitwise опублікувала рекламу, яка, здається, стосується її біржового фонду Bitcoin.
  • Комісія з цінних паперів і цінних паперів (SEC) ще не дала зеленого дозволу жодним спотовим біткойн ETF.
  • Аналітики ETF очікують, що емітенти вступлять у «маркетингову війну» за продукти.

Керуючий криптоіндексним фондом Bitwise сьогодні випустив рекламу, яка, здається, стосується її біржового фонду біткойнів, незважаючи на те, що фінансового продукту ще не існує.

15-секундне відео особливості актор Джонатан Голдсміт, найбільш відомий за Найцікавіший чоловік у світі мем і реклама пива, яка його породила.

У рекламі він ділиться напоями в шикарному ресторані з молодою елегантною парою. Коли камера наблизилася до тріо, Голдсміт дивиться вгору й каже: «Знаєте, що зараз цікавого? Біткойн».

Потім на екрані з’являється текст: «Побітово. ETF, підтримані криптофахівцями».

«Перші постріли в маркетинговій війні Bitcoin ETF», експерт Bloomberg Intelligence ETF Ерік Балчунас прокоментував на X, зазначивши, що легко здогадатися, що реклама призначена для Bitcoin ETF, незважаючи на те, що тикер не наданий.

Комісія з цінних паперів і бірж США наразі розглядає близько десятка окремих заявок на спотові біткойн ETF, у тому числі від BlackRock, Вірністьі АРК Інвест.

Тепер читай

Хоча SEC категорично відхиляла такі заявки в минулому, тепер регулятор це робить залучення з потенційними емітентами та беручи зустрічі з ними.

Голова SEC Гарі Генслер також заявив 14 грудня, що агентство «по-новому дивиться» на заявки після того, як у серпні цього року суддя постановив, що SEC неправомірно відхилила пропозицію Grayscale перетворити його Bitcoin Trust на спотовий ETF.

Маркетингова війна

Бальчунас і його колега-експерт з ETF Джеймс Сейффарт заявили, що SEC має 90% шансів надати зелене світло більшості — якщо не всім — спотовим заявкам на біткойн ETF одночасно до 10 січня.

Причина цього? SEC не хоче грати в «королівства», даючи деяким продуктам несправедливий старт.

«Більшість із них [ETFs] по суті, буде таким самим”, – генеральний директор ARK Invest Кеті Вуд сказав в серпні. «Це зведеться до маркетингу, донесення повідомлення».

Генеральний директор Galaxy Digital Майк Новограц, також бере участь у перегонах, заявив У звіті про прибутки в серпні було зазначено, що менеджери активів збираються «боротися, як кішки з собаками, щоб завоювати частку ринку», коли ETF будуть схвалені.

Bitwise не відразу відповів на запит про коментар.

Тепер читай

Крипто ETF є новою зброєю в «маркетинговій війні» для інвесторів покоління Z

З ширшої точки зору менеджери активів використовували криптопродукти, щоб захопити уяву молодшого покоління інвесторів.

Генеральний директор BlackRock Ларрі Фінк заявив у 2020 році біткойн «привернув увагу та уяву багатьох людей» і що веб-сайт BlackRock отримав величезний трафік для елементів біткойн.

Так само Нейт Джерачі, президент фінансового радника ETF Store, сказав що, незважаючи на те, що ф’ючерсні ETF на Ethereum мали мізерні обсяги, самі продукти можна зарахувати до «маркетингових витрат», оскільки вони представляють фінансові компанії, які їх випускають, як «перспективні криптовалюти».

Том Каррерас є ринковим кореспондентом DL News. Отримали пораду щодо ETF? Зверніться до tcarreras@dlnews.com



Source link

Поділіться своєю любов'ю