Токен фанатів Аргентини впав на 31% після поразки чемпіонату світу проти Саудівської Аравії

Шокуюча поразка Аргентини від Саудівської Аравії з рахунком 2:1 у матчі відкриття Чемпіонату світу з футболу різко впала ціна аргентинської футбольної асоціації Fan Token (ARG), що відповідає надіям затятих футбольних уболівальників країни.

Оскільки токен ARG на початку матчу коштував 7,21 долара США, низька гра футбольної команди під керівництвом Ліонеля Мессі призвела до того, що ціна токена впала на 31% до 4,96 долара США до кінця матчу, а потім піднялася до 5,22 долара США на момент написання статті. даних від Коінгеко.

Навпаки, пол ціна «The Saudis», колекція незамінних токенів (NFT) на тему Саудівської Аравії, не пов’язана з футбольною командою, різко зросла на 52,6% з 0,196 ефіру (ETH) до 0,3 ETH за той самий час, перш ніж знизитися до ціни 0,225 ETH, приблизно 250 доларів.

Обсяг продажів колекції також зріс на 990% за останні 24 години, наблизившись до 24,5 ETH за OpenSea даних.

Незважаючи на ажіотаж щодо Чемпіонату світу з футболу, який офіційно розпочався 20 листопада, дослідницька компанія Delphi Digital зазначила, що рідний токен Chiliz (CHZ) платформи залучення вболівальників Socios, на додаток до інших футбольних токенів, що представляють країн-учасниць, також значно охолонув за останні кілька днів:

CHZ є Токен ERC-20 налаштований на Socios, платформі залучення вболівальників на базі блокчейну, яка зробила один із найбільших учасників буму токенів спортивних уболівальників.

Багато токенів, заснованих на футболі, працюють на Socios, який має партнерські стосунки з деякими з найбільших футбольних клубів у світі, зокрема ФК «Барселона», ФК «Парі Сен-Жермен» і ФК «Манчестер Сіті».

Хоча токени не представляють право власності в командах, токен дозволяє покупцям голосувати за деякі рішення, прийняті спонсорськими командами, а також надає доступ до деяких винагород.

пов’язані: Мільярди витрачаються на маркетинг криптовалют для спортивних уболівальників — чи воно того варте?

Популярність фан-токенів у спортивній індустрії останнім часом також зросла, причому часто обсяги продажу токенів збільшення більш ніж на 250% щомісяця з січня 2022 року.

Деякі, схоже, розглядали токени як непрямий спосіб зробити ставку на успіх таких команд, незважаючи на те, що вони не були розроблені для цієї мети.

На токени також впливають інші фактори, окрім успіху футбольних команд на полі, такі як регулярні спади та відпливи на криптовалютних ринках і екстрені новини.

Прикладом є нещодавній крах FTX в результаті чого ціна CHZ впала майже на 40% після повідомлень про проблеми з ліквідністю біржі та її банкрутство.

У травні платформа смарт-контрактів Algorand стала перший офіційний спонсор на базі блокчейну на Чемпіонат світу з футболу, який завершиться 18 грудня.