Якщо хороший UX — це як водіння автомобіля, то Web3 — це «керівник» — дизайнери UX

Поточний стан користувацького досвіду Web3 схожий на керування автомобілем з механічною коробкою передач — там більше контролю, але більшість користувачів вважатиме це надто незграбним, за словами кількох дизайнерів UX.

Протягом багатьох років дискусія навколо широкомасштабного впровадження Web3 зосереджувалася навколо необхідності покращити користувацький досвід і «простоту використання» криптовалюти.

Однак у Twitter від 12 липня постДизайнер Web3 UI/UX «0xDesigner» стверджував, що певні властивості блокчейну ускладнюють створення простих у використанні Web2-подібних програм.

За словами 0XDesigner, одна з головних проблем криптовалютних додатків полягає в тому, що кожна дія є «необоротною» — у блокчейні немає «кнопки скасування», а помилки коштують дорого. Вони додали:

«Подумайте про це так: Web2 схожий на водіння автомобіля з автоматом. Це просто; ви сідаєте, тиснете на педаль і їдете. Web3, з іншого боку, більше нагадує палицю для керування.

«Вам потрібно розумітися на передачах, зчепленні та постійно контролювати тахометр, інакше ви пошкодите трансмісію або заглохнете машину», — додали вони.

Розмовляючи з Cointelegraph, 0xDesigner стверджував, що більшість «широкого населення» може навіть не піклуватися про суверенітет (контроль і власність), який пропонує блокчейн.

Парадокс Web3 UX

Томас Лінг, колишній дизайнер інтерфейсу користувача блокчейн-технічна фірма Immutable і ігрова студія Web2 Riot Games повідомили Cointelegraph, що інтерфейс користувача зазвичай є більш простим у Web2, оскільки в Web3 право власності та контроль надається користувачу.

Незважаючи на те, що це робить Web3 унікальним, це додає більше ускладнень на серверній частині, пояснив Лінг:

«Так як програмі Web2 потрібно показати лише 1 крок із 5, програмі Web3 потрібно показати всі 5, щоб користувач міг виконати дію та зберегти пропозицію Web3».

Через це дизайнери Web3 UI/UX «обмежені» у тому, як вони можуть втілювати «магію» у створенні простих у використанні додатків, пояснив Лінг.

Лінг сказав, що це особливо складно, коли команди продуктів стикаються з прийняттям дизайнерських рішень із компромісами:

«Це певний парадокс — роблячи потоки Web3 простішими, ми повинні забрати певний контроль у користувача, який починає забирати від точки зору Web3».

0xDesigner вважає, що ще одна проблема полягає в тому, що досвід користувача в проектах Web3 не надається пріоритету.

«З того, що я бачив, більшість команд з розробки продуктів керуються інженерами. Співвідношення дизайнерів і розробників нижче, ніж у web2. Це зазвичай призводить до більш технічних рішень».

Це може бути пов’язано з високими ставками в Web3, особливо щодо фінансових програм, а це означає, що більше співробітників буде зосереджено на безпеці та запобіганні помилкам.

пов’язані: Ця платформа покращує UX, надаючи користувачам CEX імена ENS

0xDesigner вірить, що Web3 масово пошириться, коли з’являться справді корисні додатки, такі як ігри та музика.

«Проблема прийняття полягає в першу чергу в корисності, а не в зручності використання. Це має бути хороша гра або хороша музика. Я не думаю, що це матиме значення, що це web3».

Додатки для криптовалют також повинні «відчуватися невидимими», додали вони.

«Я думаю, що наступний криптоцикл буде керуватися споживчими додатками, які працюють на крипто, але користувачі не дізнаються, що це крипто, якщо не придивляться уважно».

У контрастній точці зору генеральний директор Messari Раян Селкіс применшений Проблема UX/UI щодо впровадження під час Twitter Spaces 11 липня.

«Гаманці в порядку, точно є чого бажати кращого […] але це дійсно багато позамережевих, соціальних і регуляторних речей, які затьмарюють довгострокове впровадження.

Журнал: Web3 Gamer: Apple виправить ігри? SEC ненавидить Metaverse, Логан Пол потролив Steam