Bitcoin(BTC)$96,159.00-1.24%
Ethereum(ETH)$2,623.61-4.38%
Tether(USDT)$1.00-0.03%
XRP(XRP)$2.411.08%
Solana(SOL)$194.09-1.65%
BNB(BNB)$580.54-0.80%
USDC(USDC)$1.000.00%
Dogecoin(DOGE)$0.247924-2.19%
Cardano(ADA)$0.69-5.38%
Lido Staked Ether(STETH)$2,619.73-4.44%

Spotify наймає Стіва Аокі та The Wombats для випробування NFT
Позитивно основний дистриб’ютор аудіо-розваг, Spotifyзанурився в незмінні води Web3, фліртуючи з технологією, щоб додати до поточного діапазону можливостей залучення шанувальників на своїй платформі.
Використовуючи досить обережний підхід, Spotify розгорнув початкову пробну версію для певної групи виконавців, у тому числі Стів Аокі і Вомбатиа також надає доступ до перерізу своєї клієнтської бази, яка використовує Android, розташовану в США.
Поки що залучені митці можуть демонструвати та рекламувати свої Товари на основі NFT через їхні профілі користувачів. Потім шанувальники можуть переглядати предмети на дозвіллі та переспрямовуватись на ринок, де вони проживають. Однак на момент написання сумісність Spotify NFT не поширюється на аудіо- або відеофайли.
Під час цього сухого прогону NFT, Spotify не буде продавати або забирати прибуток від будь-якого із відповідних NFT. Натомість просуваючи розповідь про те, що ця нова технологія буде діяти як засіб залучення шанувальників. Тому поряд із традиційними товарами та послугами продажу квитків.
Разом з цим системним тестом на сумісність NFT, Spotify також почав опитувати своїх підписників у Twitter з метою оцінити, як широка аудиторія ставиться до цієї технології. Результати якого визначать його наступний крок у незмінну сферу.