- Bitcoin(BTC)$96,145.00-1.38%
- Ethereum(ETH)$3,316.12-4.71%
- Tether(USDT)$1.00-0.09%
- XRP(XRP)$2.21-4.52%
- BNB(BNB)$654.89-4.45%
- Solana(SOL)$180.31-8.13%
- Dogecoin(DOGE)$0.310530-5.51%
- USDC(USDC)$1.00-0.02%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,310.60-4.83%
- Cardano(ADA)$0.89-7.25%
Глюк-художник Crypto, який виступає за заворушення, викликає суперечки — Патрік Амадон, творець NFT — Журнал Cointelegraph
Патрік Амадон поєднує в собі пристрасть до мистецтва та активність, і чітко говорить про те, як він збирається зробити вплив своєї роботи.
Глітч-художник із Лос-Анджелеса, якого називають «цифровим неслухняним», не звичайний для суперечок, оскільки він потрапив у міжнародні заголовки за свій цифровий білборд «No Rioters», показаний на Тижні мистецтва в Гонконзі в березні, який зрештою був знятий. за його політичний підтекст.
Він також потрапив у заголовки, коли він вилучили з Sotheby’s перше гітч-шоу, яке зайняло позицію проти групи артистів, у якій не було ні жінок, ні небінарних людей.
(Для непосвячених, глюк мистецтво навмисно включає цифрові або аналогові помилки.)
Як і багато інших виконавців, Beeple історичний Продаж NFT за 69 мільйонів доларів у березні 2021 року привернув увагу Амадона. Він створював цифрове мистецтво більше десяти років тому, але не мав можливості приписати цьому значення.
«Коли я побачив усю пресу про розпродаж Beeple, я начебто відмахнувся від цифри в 69 мільйонів доларів, це було для мене не дуже цікаво, але я пам’ятаю, як подумав: «Почекай, хтось продав цифрове мистецтво, як це працює?» “, – каже Амадон.
«Я робив це протягом десяти років, але застряг на нічийній землі. Я б займався фізичною роботою, але мені більше подобалася цифрова робота. Моїй аудиторії набагато більше подобалася цифрова робота, але в світі мистецтва з нею насправді нічого не можна було зробити».
Цифрова непокора
Амадон глибоко мислить і докладає неймовірних зусиль, щоб зробити своє мистецтво цілеспрямованим. Він також підтримує більшу частину криптоетикуму та вважає, що всі ті, хто бере участь у цьому, у певному сенсі трохи неслухняні в цифровому світі.
«Я маю на увазі, якщо ви займаєтесь криптовалютою, це тому, що ви щось відхилили. Ви відкинули щось у фінансовому світі, ви приймаєте суверенітет, ви приймаєте самоохорону, самозабезпечення. Є якийсь соціальний елемент, який ви відкинули, і який привів вас сюди.
«Я думаю, що ми дійсно руйнуємо багато з цих існуючих структур. Ми створюємо пекло для багатьох воротарів. Ми відкриваємо двері для багатьох артистів. Ніхто з нас тут не підкоряється тому, що ми повинні робити».
«Я відчуваю, що всі ми справді прийняли непокору багатьма способами, тому що ніхто в традиційних фінансах не хоче, щоб ви думали, що криптовалюта дієва. Ніхто у світі мистецтва не хоче, щоб ви думали, що крипто є дійсним. Через те, що ми тут, ми всі неслухняні, якщо подивитися на те, що суспільство вважає нормальним і прийнятним».
Мистецтво – це засіб, який Амадон цінує як спосіб виразити свою пристрасть до активізму та здатність вказувати на суспільні проблеми, які його хвилюють. Він докладає неймовірних зусиль, щоб його мистецтво мало мету.
«Мені подобається робити те, що має для цього мету. Часто я люблю використовувати мистецтво як вихід для коментарів щодо якоїсь соціально-економічної чи політичної ситуації. Або культурний нюанс, або просто щось, що трохи згладжує простір», — каже Амадон.
«Я вважаю, що історія оповідання — це мистецтво, і я вважаю, що естетика — це насправді лише голос, яким ви це розповідаєте. Ось чому я вважаю, що концепція є найважливішим елементом мистецького твору. Це повинно бути те, що багато хто з нас може сказати те саме. Я маю на увазі, що естетичний вид знову стає голосом цього».
“Без заворушників” в Гонконгський тиждень мистецтва
Прийнявши свою цифрову непокору та бажання використовувати мистецтво не тільки для естетики, Амадон нахабно отримав свій твір “Ніяких бунтівників», що відображається на a гігантський цифровий білборд над магазином Sogo Causeway Bay під час Hong Kong Art Week.
Глітч-арт зосереджений навколо камери спостереження, яка коливається вздовж, але основною провокацією була демонстрація імен і прионних термінів активістів продемократичного руху з 2019 року.
Читайте також
«Це був білборд розміром з міський квартал у розпал Тижня мистецтва Гонконгу, який спонсорує уряд. Я подумав, давай будемо трохи неслухняними. Я досить уважно стежив за протестами в Гонконзі в 2019 році. Я був новинним яструбом із самого початку Інтернету, тож хотів викласти щось на честь протестувальників», — каже Амадон.
«Я поставив туди гігантську камеру відеоспостереження, а потім кожен 10-й кадр або близько того просто показував імена протестувальників, їхні вироки та випадки побиття урядом протестувальників, кидаючи їх у в’язницю. Відповідно до закону про національну безпеку Гонконгу, оприлюднювати це заборонено, і я три дні поспіль показував це на найбільшому білборді в Гонконзі під час Тижня мистецтва, і це було чудово».
Оскільки назви були непомітними та їх важко побачити, що спалахували в режимі реального часу по всьому твору мистецтва, рекламний щит стояв протягом 72 годин, перш ніж Art Innovation Gallery — галерея, з якою Амадон працював, щоб показати твір — повідомила йому, що власники Sogo були стурбовані прихованим політичним змістом роботи.
«Вільна гонконгська преса дізналася про це, тож написала про це статтю, а наступного дня про це висвітлили BBC і Global Press, а китайська преса контрпрограмувала це, кажучи, що я прихильник заворушень — що я люблю, тому що я точно прихильник заворушень».
«Тож його було скасовано урядом, і я приєднався до списку з Вінні-Пухом щодо свободи слова, яку було зруйновано».
Воротарі виходять
Амадон вважає, що Web3/криптопростір ще має пройти довгий шлях, але він однаково оптимістично дивиться на потенціал технології для демократизації арт-індустрії як для художників, так і для колекціонерів.
«З точки зору колекціонування, з точки зору досвіду мистецтва, з точки зору створення мистецтва, це величезне. Вам більше не потрібен брат, сестра чи двоюрідний брат, щоб працювати в Гагосян отримати шанс продавати фізичні речі та сидіти за головним столом у світі мистецтва», — каже Амадон.
«Дійсно важко брати участь у світі мистецтва, якщо ви походите з маргіналізованої спільноти чи з країни третього світу. Те, що ми зробили з технологією, це те, що ми справді надзвичайно вирівняли простір і дозволили людям, як Осіначі і Ix Снаряди суттєво брати участь у світі мистецтва, до якого раніше було б дуже важко отримати доступ. Ми дуже доступні та інклюзивні».
Читайте також
Інновація Doppelganger зі смарт-контрактом
У травні цього року Амадон запустив щось унікальне, випустивши Doppelganger Drop у співпраці з Transient Labs. Як митець, якого захоплює конвергенція мистецтва та технологій, Doppelganger досліджує, як це – пов’язати незамінний токен із масивом мистецтва, а не вказувати на одне зображення.
«Оскільки ми тільки починаємо досліджувати, що можливо в цифровому мистецтві та що можливо в цифровому мистецтві в поєднанні зі смарт-контрактами на блокчейні, я звернувся до Transient Labs і попросив їх створити токен, який вказує на масив замість маркера, який вказує на одне посилання. Доппельгангер був побудований на цьому».
Контракт є власністю виконавця і, по суті, може включати кілька зображень в один NFT. Користувачі можуть вибрати, на який твір мистецтва вказати, при цьому художник має можливість додавати нові твори мистецтва, але ніколи не може відняти.
«По суті, вважайте їх замороженими метаданими. Вони ніколи не зміняться, і лише колекціонер має контроль над тим, на що вони вказують. Як колекціонер ви маєте право вибрати, яке мистецтво ви бажаєте показати. Я думаю, що зараз у нас близько 12-13 різних частин. Незабаром я додам ще один. Я просто збираюся продовжувати розширювати його, тому що я можу продовжувати додавати до нього, але я ніколи не зможу від нього відняти», – каже він.
Значні продажі на сьогоднішній день
Перший монетний двір Amadon Ethereum був ZoFo і його перший монетний двір на Tezos був RGB Glitch 2013.
Серед значних продажів:
Запитання та відповіді швидкої стрільби
Вплив
«Мені дуже подобаються Едвард Сноуден і Бенксі. Естетично я виріс серед усіх художників-абстракціоністів, тож саме так я вперше почав займатися мистецтвом. Я дуже люблю фактуру та абстрактне мистецтво. Людям подобається Ріхтер [Gerhard].”
«Зсередини [Web3] простір є кілька людей, як XCOPY, Максимальна місткість і Кідмограф. На Tumblr була спільнота, яка вирішувала проблеми, але все ще тут, тож це круто бачити. я знав пак ще в 2013 році, тому що художня спільнота Twitter перейшла на NFT багатьма цікавими способами».
Особистий стиль мистецтва
«Глюки. Але мій досвід пов’язаний зі стріт-артом. Я це фотографую, я цьому сприяю. Мені завжди подобалися графіті. Глюк змішався з графіті».
«Бенксі завжди був художником, на якого я найбільше рівнявся з точки зору того, як вони підходять до світу мистецтва та як вони підходять до меседжів свого мистецтва».
Видатний колекціонер
“Я маю сказати Anonymoux. Під час цього процесу Anonymoux став як сім’я. Він підібрав номер моїх 1 з 1. Стосунки між колекціонером і художником можуть бути дійсно міцними. Обсяг підтримки, яку ви отримуєте від них, справді дає змогу зробити це на більш високому рівні. Та кількість підтримки, яку я отримав від Anonymoux за останні пару років, чесно кажучи, змінила життя».
На якого гарячого художника NFT слід звернути увагу?
«Я б сказав, що одна з найбільших ініціатив, над якою я зараз працюю, це 404 каталог. Це щоквартальна виставка, будь-хто може надіслати по одній роботі від художника. Це можливість для митців позбутися будь-яких змін, позбутися платформи. Я просто хотів бути повністю агностиком, соціальні мережі та присутність не мають значення, лише мистецтво та надання художникам можливості бути поміченими лише за їхнє мистецтво».
Улюблені NFT у вашому гаманці, які не є вашими
«Ана Марія Кабальєро1 з 1. Я підібрав її Фрагмент генезису Ethereum. Вона неймовірна поетеса. Ми рано подружилися в просторі NFT”
Що ви слухаєте, коли створюєте мистецтво:
«Я працюю повністю в тиші. Якщо буде якийсь шум, я включаю навушники в режим шумозаглушення. Якщо є щось, що відволікає, я буду відволікатися».
«З огляду на це, з точки зору музики в просторі, який мені подобається, я б згадав Мар’яна МакваяЯ вважаю, що вона неймовірний музикант, але вона також робить деякі справді цікаві технологічні речі в космосі. Для створення свого альбому вона використала контракт Doppelganger. Кожен трек має власні метадані на одному токені, що, на мою думку, є фантастичним використанням цієї технології».
Посилання
сайт: patrickamadon.com
Підпишіться
Найцікавіше читання в блокчейні. Доставляється раз на тиждень.
Грег Окфорд
Грег Окфорд є співзасновником NFT Fest Australia. Колишній фахівець із маркетингу та комунікацій у світі спорту, Грег тепер зосереджує свій час на проведенні подій, створенні контенту та консультуванні в web3. Він завзятий колекціонер NFT і веде щотижневий подкаст про все, що стосується NFT.
Слідкуйте за автором @GregOakford