Google скасовує п’ятирічну заборону на криптовалютну рекламу, оскільки з’являється реклама Bitcoin ETF

BlackRock і VanEck розпочали рекламні кампанії для своїх спотових біткойн-ETF у Google, оскільки сьогодні було оголошено про оновлення рекламної політики.

Вперше за п'ять років, Google відкрила свою розгалужену рекламну мережу для конкретних пропозицій, пов’язаних із криптовалютою, зокрема нещодавно представлених спотових біткойн-ETF. Це знаменує помітну зміну в порівнянні з позицією компанії в березні 2018 року, коли вона разом з Facebook заборонила рекламу, пов’язану з криптовалютою. Заборону широко сприйняли як запобіжний захід проти зростання кількості шахрайства, пов’язаного з криптосектором.

Оголошення Bitcoin ETF у Google

Ще в грудні Google оголосив, що з 29 січня він дозволить рекламодавцям у США рекламувати криптовалютні коін-трасти на своїй платформі. Технічний гігант наголошує на дотриманні місцевого законодавства, підкреслюючи, що вся реклама має відповідати юридичним вимогам цільових регіонів. . Наприклад, в Південна Африкареклама криптоактивів зобов’язана чітко попереджати, що ці активи можуть призвести до втрати коштів.

Оновлення політики може стати важливим кроком для нещодавно запущених біткойн ETF, оскільки воно має на меті підвищити обізнаність і видимість цих фондів. Чистий прибуток біткойн-ETF склав 500 мільйонів доларів відтік минулого тижня, що є найвищим з моменту їх затвердження на початку цього місяця.

Наразі BlackRock і VanEck були першими, хто використав оновлення політики Google. Тим не менш, можна з упевненістю сказати, що інші фірми підуть за нею, щоб зробити свій останній інвестиційний продукт більш помітним і обізнаним.


Слідкуйте за нами в Новинах Google

Source link

Поділіться своєю любов'ю