Огляд метавсесвіту в 2022 році

Визнаний одним із найбурхливіших років для індустрії криптовалют і блокчейнів, 2022 рік все ще був активним для метавсесвіту. За даними McKinsey, лише за перше півріччя інвестовано понад 120 мільярдів доларів звіт — галузь не розбита.

Деякі з найбільш значущих партнерств на сьогоднішній день були укладені протягом 2022 року, і навіть кілька несподіваних установ — наприклад, JP Morgan — прийняли революцію Web3, незважаючи на свою славну неприязнь до концепції децентралізації.

Ось що вам потрібно знати про впливові події, проекти та події, які сформували метавсесвіт у 2022 році.

Метавсесвіт, по-перше придуманий Нілом Стівенсоном у своєму науково-фантастичному романі 1992 року Снігова аварія і описується як створений комп’ютером всесвіт, до якого можна отримати доступ через вузькоспеціалізовані окуляри, перетворився на багатомільярдну індустрію, яка включає в себе різні концепції та технології.

Ці базові технології включають блокчейн, штучний інтелект (AI), Інтернет речей, доповнену реальність (AR), віртуальну реальність і простір від ігрових програм до нерухомості, моди та сумісних інструментів для співпраці.

Усі ці компоненти використовуються разом у метавсесвіті — централізовано чи децентралізовано — для створення середовища для багатофункціональної взаємодії між необмеженою кількістю користувачів, які симулюють реальний світ.

Дві цифрові культури

У 2022 році розрив між централізованими та децентралізованими платформами метавсесвіту ще більше збільшився, а The Sandbox і Decentraland утримують сильне домінування на ринках, заснованих на блокчейні. З іншого боку, бачення Meta та Microsoft щодо створення власних цифрових всесвітів, які вони контролюють, повністю підкреслювало дистанцію між двома цифровими культурами.

У своїй нинішній формі та незалежно від цифрової культури метавсесвіт пов’язаний із цифровими світами, доступними за допомогою технологій занурення та Інтернету. Усі розробки, які відбуваються сьогодні, вважаються «дометавсесвітом», і в останньому звіті Gartner не очікується, що загальне впровадження та повна зрілість технологій будуть не раніше 2030 року.

пов’язані: Хто зі знаменитостей приєднався до криптовалюти та залишив її у 2022 році?

Тим не менш, інституції та підприємства усвідомлюють, що вони повинні почати розробляти свою стратегію зараз, якщо вони хочуть бути лідерами в тому, що, безумовно, стане висококонкурентним простором у наступні кілька років.

Технологічні гіганти

У жовтні 2021 року Facebook змінив бренд на Meta, відзначивши своє прагнення відійти від свого минулого як мережі соціальних мереж і прийняти новий світ Web3. Однак, незважаючи на анонсування інвестицій від 10 до 15 мільярдів доларів на рік, компанія повідомила про значні збитки у 2022 році, коли ціна її акцій впала на 23,6% після випуску, 66,29% за минулий рік і накопичений збиток у відділі досліджень і розробок у розмірі 9,44 мільярда доларів.

Microsoft цього року оголосив про придбання на 69 мільярдів доларів ігрової компанії Activision Blizzard, одного з ключових гравців у галузі, зі зростаючим портфоліо AAA (високобюджетних і високопрофільних) відеоігор і майже 400 мільйонами активних користувачів щомісяця.

Однак угода є все ще розглядається регуляторами, а Федеральна торгова комісія Сполучених Штатів оскаржує одне з найзначніших технологічних придбань в історії, щоб сприяти чесній конкуренції у сфері високопродуктивних ігрових консолей і послуг передплати.

Nvidia запустила бета-версію своєї нової платформи «omniverse» для розробників. Універсальна платформа дозволяє кожному створювати програми метавсесвіту. Наприклад, художники можуть вибирати з багатьох 3D-інструментів, розробники можуть використовувати штучний інтелект, навчений у віртуальних світах, або підприємства можуть створювати цифрові подвійні симуляції своїх промислових процесів.

Фінансові установи

Великі фінансові установи розширили свою присутність у метавсесвіті у 2022 році, співпрацюючи з деякими з найпотужніших платформ у просторі.

У лютому JP Morgan став першим великим банком, який увійшов у метавсесвітвідкривши віртуальну кімнату відпочинку на платформі Decentraland, заснованій на блокчейні, після того, як назвали галузь ринковою можливістю в 1 трильйон доларів.

Того ж місяця Disney оголосив, що призначив нового керівника, Майка Уайта, який очолить його дебют у метавсесвіті. Генеральний директор Disney Боб Чапек підтвердив прагнення Disney розширити свій досвід створення історій у цифровому світі. «У нас є можливість поєднати ці всесвіти та створити абсолютно нову парадигму того, як аудиторія відчуває та взаємодіє з нашими історіями», — сказав Чапек.

У березні банк HSBC та ігрова платформа The Sandbox, заснована на блокчейні, оголосили про нове партнерство, щоб відкрити нові можливості для своїх глобальних віртуальних спільнот, які зможуть об’єднуватися через розваги, ігри та контент, створений користувачами.

Standard Chartered також об’єднав зусилля з The Sandbox у квітні, щоб запропонувати своїм клієнтам нові творчі та інноваційні можливості. Як сказав Алекс Менсон, керівник SC Ventures у Standard Chartered, підтверджено«Ми будуємо бізнес-моделі в криптовалютних і цифрових активах і бачимо розвиток метавсесвіту як важливу віху в еволюції Web 3.0».

У червні інноваційно-дизайнерська компанія Journey разом із Nasdaq вперше в історії подзвонила про відкриття метавсесвіту, щоб відсвяткувати запуск нової студії метавсесвіту та відзначити конкретну підтримку галузі фондовою біржею.

Натисніть «Зібрати» під ілюстрацією вгорі сторінки або перейдіть за цим посиланням.

Норвезьке урядове агентство The Brønnøysund Register Center уклали партнерські відносини з Ernst & Young у жовтні, щоб відкрити віртуальний офіс у метавсесвіті Decentraland. Органи влади Норвегії керують декількома публічними реєстрами в країні, і цей крок має на меті полегшити доступ користувачів до державних послуг в очікуванні широкого використання метавсесвіту, особливо серед молоді.

Люксові бренди

Технологія відкрила чудові можливості для первинних роздрібних торговців — особливо товарів розкоші — для посилення своєї присутності та отримання нових сегментів ринку шляхом створення власних віртуальних просторів у метавсесвіті.

Такі бренди, як Gucci, Louis Vuitton і Burberry, почали з’являтися в метавсесвіті, а мода очолювала індустрію ринку розкоші з точки зору присутності в просторі. Розширення індустрії було ще більше ознаменовано першим тижнем моди в метавсесвіті, який відбувся в Децентраленді в березні.

Ринок віртуальної нерухомості

Ведмежі тенденції цього року в криптопросторі також відбилися на ринку віртуальної нерухомості. Продажі землі були повідомляється, різко впав на 85% у серпні, тоді як обсяги впали з піку в 1 мільярд доларів у листопаді 2021 року до приблизно 157 мільйонів доларів у серпні.

Незважаючи на негативні цифри цього року, очікування щодо цього розділу метавсесвіту все ще дуже багатообіцяючі, навіть більше, якщо порівнювати з реальним ринком нерухомості. Відповідно до звіту Chainalysis, ціни на віртуальну землю на основі блокчейну виріс на 879% з 2019 року, тоді як ціни на фізичну нерухомість зросли лише на 39%.

Платформа Decentraland, заснована на блокчейні, все ще є місцем, де відбувається більшість подій на ринку нерухомості, і її вражаюче зростання матеріалізується на очах, оскільки підтверджено креативний директор фонду Decentraland Сем Гамільтон:

«Коли ми вперше продавали землю, її продавали по 20 доларів за штуку, і ми продали її всю. Зараз, я думаю, що найдешевше, що ви можете купити, це 3500 доларів. Отже, ви бачите, що спекулянти вже заробили багато грошей».

Галузь, у якій анонімний користувач, як повідомляється, заплатив 450 000 доларів США за придбання ділянки віртуальної землі в The Sandbox поруч із віртуальною резиденцією Снуп Догга, не згасає і, як очікується, продовжить розвиватися.

За даними глобальної дослідницької компанії Technavio, ринок віртуальної нерухомості є очікуваний зросте на 5,37 мільярда доларів США до 2026 року при загальному річному темпі зростання 61,74%. Купівля та володіння землею в метавсесвіті також може бути дуже прибутковим бізнесом для оренди, настільки, що Decentraland запустив спеціальну платформу дозволити своїм користувачам, які володіють віртуальною землею, стати орендодавцями.

Розваги та мистецтво

У 2022 році індустрії розваг і мистецтва викликали більший інтерес до метавсесвіту, завдяки численним живим концертам, фестивалям і мистецьким подіям, які розважали молодь, яка шукала можливості за межами географічного обмеження.

Колекції та виставки незамінних токенів (NFT) завжди знаходяться в центрі досвіду метавсесвіту, тоді як живі концерти домінують у розвагах. Музичні зірки, такі як Оззі Осборн, виступали в метавсесвіті в листопаді 2022 року, а знаменитий американський фестиваль Coachella охопив метавсесвіт, використовуючи технології AR, відеоігри та NFT, якими могли насолоджуватися як фізичні, так і віртуальні учасники.

Майбутнє метавсесвіту

Є всі підстави вважати, що метавсесвіт переросте у щось, що можна буде визначити точніше протягом наступних кількох років, що призведе до 2030 року. Оскільки це все ще широко визнано фазою до метавсесвіту, технологія еволюціонуватиме до свого передового стану між 2024 роком. і 2027.

На просунутій стадії технології, розроблені на стадії зародження, об’єднаються, щоб створити методи зв’язку фізичного та цифрового просторів у навігаційний спосіб і зробити роботу користувача більш простою та придатною для масового використання.

пов’язані: Біткойн поступається акціям, золото вперше з 2018 року

На зрілому етапі, що наступить, метавсесвіт матиме можливість взаємодії, співпраці та досвіду з багатьох джерел, що забезпечить більшу ефективність у кожному аспекті людського життя.

Gartner має передбачив що до 2026 року принаймні 25% населення світу проводитиме одну годину на день у метавсесвіті, тоді як прогнози щодо ринкових можливостей вражають. З 1 трильйона доларів США оцінюється за відтінками сірого до 5 трильйонів доларів, передбачив McKinsey, майбутнє для технологій та їх екосистеми не може виглядати яскравішим.

З такими цифрами хто запам’ятає ведмежий ринок 2022?