- Bitcoin(BTC)$95,954.00-1.09%
- Ethereum(ETH)$3,348.93-0.05%
- Tether(USDT)$1.000.04%
- XRP(XRP)$2.22-0.95%
- BNB(BNB)$665.040.30%
- Solana(SOL)$186.212.09%
- Dogecoin(DOGE)$0.3202280.71%
- USDC(USDC)$1.000.11%
- Cardano(ADA)$0.910.92%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,341.400.05%
Дикий план Південної Кореї домінувати в метавсесвіті – журнал Cointelegraph
«Багато років тому це був ШІ. Тепер це метавсесвіт», — каже він. «З точки зору уряду, […] якщо у вас немає самої монети, вони готові підтримувати багато цих нових технологій». — Ду Ван Нам із StableNode
Південна Корея: країна метавсесвіту
Якби вам довелося вибрати одну країну, яка найбільш готова скористатися можливостями, які пропонує метавсесвіт, Південна Корея опинилася б на першому місці в списку.
Це одержима технологіями країна, яка охоче впроваджує нові продукти, де 98% людей володіють розумними пристроями, а понад 10% населення мають принаймні трохи криптовалюти. Незважаючи на те, що це 13-та найбільша економіка у світі за ВВП — і 27-ма за чисельністю населення, це четвертий за величиною ігровий ринок у світі з 33 мільйонами геймерів генеруючий 8,3 мільярда доларів доходу для сектора в 2021 році.
Ігри вже є соціальною діяльністю в стилі метавсесвіту. Найпопулярніші ігри — кооперативні або змагальні, а країна домінує в кіберспорті, і тисячі людей заповнюють стадіони, щоб спостерігати за битвами професійних гравців.
«За [Australians]наші щоденні розваги — це перегляд телевізора, перегляд фільму чи щось інше», — каже аналітик Zerocap із Мельбурна Натан Ленга, який досліджував плани Південної Кореї щодо метавсесвіту.
«Але 50% людей у Кореї насправді повідомили, що їхньою денною дозою розваг були ігри. Отже, це дійсно, дійсно занурено та просто інтегровано в їхню культуру», – каже він.
Метавсесвіт і цифровий новий курс Південної Кореї
Уряд Південної Кореї має амбітний план на 58,2 трильйона вон (44,6 мільярда доларів) щодо трансформації своєї економіки з метою впровадження нових технологій, який називається «Новий цифровий курс». Частина цього пакету включає 223,7 мільярда вон (171,6 мільйона доларів), призначених для того, щоб допомогти Південній Кореї стати № 5 серед країн, які найбільше прийняли метавсесвіт у світі, до 2026 року — підвищивши її поточне місце під № 12. За даними Korea Herald , експерти вірити на той час домашній метавсесвіт коштуватиме 400 трильйонів вон (306,5 мільярда доларів).
Гроші роздаються як гранти університетам і корпораціям, які працюють над технологіями та платформами метавсесвіту, але вони майже не потребують заохочення, оскільки країна вже рахунки для майже кожна п’ята заявка на патент метавсесвіту, подана у всьому світі з 2016 року, поступаючись лише Сполученим Штатам. За кількістю заявок лідирують місцеві технологічні гіганти LG Electronics і Samsung.
Читайте також
І сектор метавсесвіту вже добре розвинений. Звіт інноваційної консалтингової компанії Mind the Bridge оцінки що станом на червень 2022 року в секторі метавсесвіту Південної Кореї було 109 «скейлапів» — швидкозростаючого бізнесу з прибутковим продуктом — і ще до 300 стартапів метавсесвіту. «Їх коефіцієнт щільності масштабування в 3-4 рази вищий, ніж у Кремнієвій долині та Великій Британії (3% від загальної кількості), Європі та Ізраїлі (2%)», — йдеться у звіті, зазначаючи, що масштабування зібрало 10,6 мільярда доларів на створення платформ метавсесвіту. .
Плани країни щодо метавсесвіту були розроблені за попереднього уряду, а нинішній президент Юн Сук Йоль назвав 10 амбіцій, пов’язаних із метавсесвітом, серед своїх 110 «національних завдань».
Чому Південна Корея так зацікавлена в цьому секторі? Тому що вони бачать великі можливості, якщо їм вдасться прийти на ранній стадії, оскільки уряд вважає, що це може створити 1,5 мільйона віртуальних робочих місць у секторі в майбутньому. Для початку він навчатиме 40 000 студентів метавсесвіту на курсах вищої освіти.
«Очевидно, що це матиме значний вплив на багатство країни та справді стимулюватиме її економіку», — каже Ленга щодо цілі 1,5 мільйона робочих місць. «Вони намагаються виховати експертів, які виведуть країну на вершину ринку метавсесвіту та залучать нових розробників у країну завдяки цим програмам та ініціативам».
Як Південна Корея лідирує в технологіях метавсесвіту
Сангмін «Сем» Сео є представницьким директором Klaytn Foundation, блокчейн і метавсесвіту відгалуження корейського інтернет-гіганта Kakao.
Він каже, що погляди на метавсесвіт кардинально змінилися після того, як усі були змушені працювати вдома через COVID-19 і спілкуватися у віртуальних світах у Zoom і Google Meet.
«Просто бачити інші обличчя на своєму екрані не так весело, правда?» він каже.
«Отже, ми намагалися знайти більш цікаву платформу, яка могла б допомогти людям працювати, а також забезпечити веселощі та розваги. І я думаю, що саме тому люди були більше захоплені метавсесвітом і чому метавсесвіт став новою сферою для корейців і корейського уряду».
Щоб відзначити третю річницю цього року, Klaytn оприлюднив свій план «блокчейн метавсесвіту для всіх», щоб допомогти розробити блокчейн AAA та ігри «грай, щоб заробити», NFT і сервіси DeFi для бізнесу метавсесвіту. Він оголосив про надання гранту на суму 500 мільйонів доларів США та налагоджує свій блокчейн для високої масштабованості та низької затримки для кращого метавсесвіту. Він також пропонує «метавсесвіт як послугу», що дозволяє іншим компаніям, видавцям, творцям і користувачам безперешкодно підключатися до метавсесвіту.
Якщо ви пропустили попередню статтю журналу про Південну Корею: Унікальний і дивовижний криптовсесвіт Південної Кореї
Сеонік Чон, засновник Korean Blockchain Week, каже, що материнська компанія інтернет-гіганта Klaytn, Kakao, надає 100% підтримку своєму відгалуженню метавсесвіту.
«Засновник Kakao, Брайан Кім, особисто твердо вірить, що блокчейн — це майбутнє Kakao, і зараз він направляє більшу частину своєї робочої сили — всю елітну робочу силу — до Klaytn», — розповідає він Magazine.
«Зараз у них є деякі проблеми, тому що вони змінюють багато речей. Але як тільки врегулювання буде завершено, я думаю, що вони швидко зростуть», – каже він.
Місцева телекомунікаційна компанія SK Telecom запустила власну платформу «соціального метавсесвіту» під назвою Ifland у середині 2021 року, і вона вже має 12,8 мільйона користувачів. У нього є плани світового панування, станом на кінець листопада він був запущений ще в 49 країнах.
Що таке метавсесвіт Сеула?
Навіть муніципальні органи влади підтримують проект міста Сеул, який створює першу віртуальну платформу державного управління в метавсесвіті з її «Metaverse Seoul», відкриття якої заплановано на кінець року. Близько 3000 мешканців уже пограли в бета-версію, відвідавши віртуальну мерію та погравши в ігри на Seoul Plaza.
Відповідно до п’ятирічного плану мешканці зможуть відвідувати віртуальний кампус Сеульського відкритого міського університету, подавати офіційні скарги та подавати документи на отримання ліцензій. Відвідувачі можуть здійснити віртуальну прогулянку спеціальним туристичним контентом.
Журнал Time назвав його одним із найкращих винаходів 2022 року, а інші корейські міста, як-от Чханвон і Соннам, також оголосили про плани створити віртуальну копію.
У вересні посольство Ізраїлю в Південній Кореї відкрило дипломатичне представництво в метавсесвіті, яке ви можете відвідати через додаток для Android і iPhone. Коли Magazine нещодавно відвідав його, там було абсолютно порожньо і без вмісту — гарне нагадування про те, що якщо платформи метавсесвіту не служать певній меті та не можуть залучити користувачів, вони є просто дорогими 3D-іграми, які не дуже веселі.
Чому Південна Корея заборонила блокчейн і ігри «грай, щоб заробити»?
У Кореї дуже складні стосунки з азартними іграми, і дослідження Корейського центру з проблем азартних ігор показує, що середній житель Південної Кореї в два-три рази частіше страждає від ігрової залежності, ніж хтось іншої національності (хоча незрозуміло чому). Азартні ігри, окрім лотерей і скачок, заборонені.
Таким чином, хоча Південна Корея є великою в метавсесвіті, вона не дуже зацікавлена у впровадженні криптовалют. У грудні 2021 року попередній уряд Південної Кореї заборонив найочевиднішого попередника метавсесвіту — блокчейн-ігри «грай, щоб заробити».
Це підштовхнуло роботу місцевих компаній, які працюють над іграми на блокчейні, і нагадало про попередні занепокоєння щодо залежності від відеоігор, коли з 2011 по 2021 роки підліткам забороняли грати в онлайн-ігри на ПК після опівночі відповідно до закону про припинення роботи.
Ду Ван Нам, співзасновник дослідницької та консультаційної компанії StableNode, вважає, що заборона ігор P2E є ознакою могутності великих традиційних ігрових компаній, які лобіювали заборону ігор.
«Вони побачили, що їхні конкуренти почали грати, щоб заробити, і змогли отримати буквально мільйони користувачів. Тож для них це було таке: «Це справедливо?» Вони мають велику силу лобіювання, тому що це велика індустрія».
Він зазначає, що хоча лобіювання є незаконним, «люди знають, що є лобіювання, прямо чи опосередковано».
Майбутнє метавсесвіту в Південній Кореї
Однак Чон не погоджується, кажучи, що провідні ігрові компанії Південної Кореї вже вивчають ігри на основі блокчейну.
«Усі основні ігрові компанії вищого рівня зараз впроваджують блокчейн і з’ясовують, як вони можуть зробити кращі ігри «грай, щоб заробити», — каже він. «Я думаю, що ці ігрові компанії готуються до майбутнього».
Компанії, що розробляють ігри P2E, включають Com2uS, Kakao Games, Neopin, Nexon і Krafton. Гігант мобільних ігор Netmarble, який заробив 2,2 мільярда доларів у 2021 році, має понад десяток ігор на блокчейні та метавсесвіті, зокрема Golden Bros, A3: Still Alive, Yokai Dual, Meta Football, Seven Deadly Sins: Origin та багато інших. Він запустив власну блокчейн-екосистему MarbleX на Klaytn і має валюту під назвою Inetrium. Однією з найбільших ігор є Everybody’s Marble: Metaworld, частина франшизи з 200-мільйонною базою користувачів. Це гра з інвестиціями в нерухомість, де гравці купують землю та розвивають нерухомість у світі метавсесвіту, заснованому на реальному світі.
Читайте також
Чи зніме Південна Корея заборону на блокчейн-ігри та P2E?
Можливо, найуспішнішою південнокорейською ігровою компанією, яка використовує технологію блокчейн, є WeMade. Коли Magazine зустрівся зі своїм генеральним директором Генрі Чангом у Сеулі, він сказав, що вважає, що заборону незабаром буде скасовано завдяки більш сприятливому підходу президента Юна. «Я думаю, що новий уряд, нинішній уряд, буде змінювати закони відповідно до поточної ситуації», – каже він.
«Я очікую, що це буде наступного року».
Клайтн Сео погоджується: «Я вважаю, що як тільки у них буде достатньо варіантів використання та хороших історій, […] корейський уряд подумає про свій попередній план інакше, і вони можуть змінити свою декларацію».
Цього ще не сталося, і крах Terra, Celsius і FTX насправді не допоміг пом’якшити правила, пов’язані з криптовалютою. Однак офіційні особи з Міністерства науки та ІКТ зазначили, що вони працюють над законами для регулювання метавсесвіту, які відрізняються від правил відеоігор.
WeMade створив популярну серію Legend of Mir і стверджує, що Mir 4, випущений у 2021 році, є найуспішнішою блокчейн-грою у світі. Це дає змогу гравцям, які зайшли достатньо далеко в грі, відправитися у віртуальну шахту, щоб зібрати метал для переплавлення в криптовалюту Draco.
«Це стало шалено популярним, — каже Ленга. «З лютого цього року вони мали 650 000 середніх користувачів».
Підпишіться
Найцікавіше читання в блокчейні. Доставляється раз на тиждень.
На момент написання статті в мережі була 61 000 гравців, а за місяць – 5,4 мільйона. Звичайно, це мізерно порівняно з 253 мільйонами користувачів Fortnite щомісяця або 172 мільйонами людей, які грають у Minecraft, але це дуже добре для гри на блокчейні. Деякі з них…