- Bitcoin(BTC)$94,608.00-2.08%
- Ethereum(ETH)$3,277.84-1.51%
- Tether(USDT)$1.00-0.04%
- XRP(XRP)$2.16-2.82%
- BNB(BNB)$655.32-0.59%
- Solana(SOL)$179.49-1.03%
- Dogecoin(DOGE)$0.310401-1.57%
- USDC(USDC)$1.000.10%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,269.64-1.54%
- Cardano(ADA)$0.88-1.60%
Французький регулятор AMF посилює критерії авторизації DASP
Authorité des Marchés Financiers (AMF), охоронець фінансових ринків Франції, заявляє, що посилив свої «істотні критерії» для авторизації постачальників послуг цифрових активів (DASP).
AMF стверджує, що DASP повинні в обов’язковому порядку використовувати мову, зрозумілу всім французьким клієнтам у своїх маркетингових матеріалах.
Ця мовна вимога також застосовується до спілкування постачальників під час подання скарг від французьких клієнтів, регулятор сказав.
Це нове правило є частиною оновлення ринковий наглядовий орган щойно вніс свою політику щодо режиму постачальників послуг цифрових активів.
Однак він зазначив, що політика під кодовою назвою AMF Position DOC-2020-O7 продовжує працювати і, можливо, регулярно оновлюється залежно від проблем, порушених зацікавленими сторонами.
AMF заявила, що внесла перегляд політики, щоб відобразити зміни в продуктах і бізнес-моделях гравців індустрії цифрових активів країни.
«Деякі положення уточнено, а ті, що застаріли, вилучено», – йдеться в повідомленні AMF. заява випущено в п’ятницю.
Інші зміни до Політики
В переглянута версія Щодо політики, AMF заявила, що підкреслює необхідність компаній, які хочуть зареєструватися як DASP, щоб переконатися, що активи, які вони пропонують, дійсно є цифровими активами.
Регулятор додав, що політика також підкреслює необхідність постачальників відслідковувати характер цифрових активів, які вони пропонують як послуги, доки є їх пропозиції.
AMF також повідомив, що розділ політики, що відповідає на питання про маркетинг, завершено.
Мета, додав він, полягає в тому, щоб прояснити концепцію рекламного маркетингу, який дає змогу розмістити службу цифрових активів. у Франції.
«AMF також стверджує, що використання інтерфейсу прикладного програмування (API) не виключає кваліфікацію служби зберігання цифрових активів або інших послуг цифрових активів. Послуги слід аналізувати в кожному окремому випадку», – також пояснюють у повідомленні.
Крім того, регулятор заявив, що додав нове питання до політики.
Це питання, зазначається, уточнює, наскільки послуги можуть надаватися, коли DASP дозволяють своїм клієнтам брати участь у стейкингу або криптокредитуванні.
«Нарешті, питання, пов’язані з перехідними положеннями або положеннями, які діяли до 1 травня 2021 року, були вилучені, оскільки вони тепер застаріли», – додали в AMF.
Authorité des Marchés Financiers (AMF), охоронець фінансових ринків Франції, заявляє, що посилив свої «істотні критерії» для авторизації постачальників послуг цифрових активів (DASP).
AMF стверджує, що DASP повинні в обов’язковому порядку використовувати мову, зрозумілу всім французьким клієнтам у своїх маркетингових матеріалах.
Ця мовна вимога також застосовується до спілкування постачальників під час подання скарг від французьких клієнтів, регулятор сказав.
Це нове правило є частиною оновлення ринковий наглядовий орган щойно вніс свою політику щодо режиму постачальників послуг цифрових активів.
Однак він зазначив, що політика під кодовою назвою AMF Position DOC-2020-O7 продовжує працювати і, можливо, регулярно оновлюється залежно від проблем, порушених зацікавленими сторонами.
AMF заявила, що внесла перегляд політики, щоб відобразити зміни в продуктах і бізнес-моделях гравців індустрії цифрових активів країни.
«Деякі положення уточнено, а ті, що застаріли, вилучено», – йдеться в повідомленні AMF. заява випущено в п’ятницю.
Інші зміни до Політики
В переглянута версія Щодо політики, AMF заявила, що підкреслює необхідність компаній, які хочуть зареєструватися як DASP, щоб переконатися, що активи, які вони пропонують, дійсно є цифровими активами.
Регулятор додав, що політика також підкреслює необхідність постачальників відслідковувати характер цифрових активів, які вони пропонують як послуги, доки їх пропозиції діють.
AMF також повідомив, що розділ політики, що відповідає на питання про маркетинг, завершено.
Мета, додає він, полягає в тому, щоб прояснити концепцію рекламного маркетингу, який дає змогу розмістити службу цифрових активів у Франції.
«AMF також стверджує, що використання інтерфейсу прикладного програмування (API) не виключає кваліфікацію служби зберігання цифрових активів або інших послуг цифрових активів. Послуги слід аналізувати в кожному окремому випадку», – також пояснюють у повідомленні.
Крім того, регулятор заявив, що додав нове питання до політики.
Це питання, зазначається, уточнює, наскільки послуги можуть надаватися, коли DASP дозволяють своїм клієнтам брати участь у стейкингу або криптокредитуванні.
«Нарешті, питання, пов’язані з перехідними положеннями або положеннями, які діяли до 1 травня 2021 року, були вилучені, оскільки вони тепер застаріли», – додали в AMF.