Поступово технологія блокчейн починає з’являтися в домі

Технологія блокчейн знайома користувачам криптовалюти та національним банкам, і усвідомлення про неї швидко поширюється серед геймерів. Також з’являються застосування в промисловості, зокрема в управлінні ланцюгами поставок. Через них технологія блокчейн може покращити домашнє життя невидимими способами, наприклад забезпечення якісного харчування, відповідально отримані морепродукти, або запобігання фальсифікації фармацевтичних препаратів. Тим не менш, дім може бути останньою межею блокчейну.

Проникнення блокчейну на рівні домогосподарства поки що досить низьке, але розробники блокчейну не думали про повсякденну корисність. Крістоф Єнцш, Саймон Єнцш і Стефан Туал, які в 2016 році створили DAO — першу недовговічну децентралізовану автономну організацію (DAO) — введено Slock.it, «перша фізична реалізація технології блокчейн», того ж року. Технологія Slock.it підключала пристрої в Інтернеті речей (IoT), такі як замки та платіжні системи, безпечним способом без посередництва, який можна було використовувати, наприклад, для оренди об’єктів та майна. У 2019 році Slock.it був придбаний Blockchain.com, який продовжує пропонувати ці послуги донині.

Зробити домашнє життя кращим

Забезпечити взаємодію пристроїв IoT – це серйозна проблема. Це буття розглядається на глобальному рівні, але проблема відчувається в багатьох будинках, де екосистеми Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Assistant і Samsung SmartThings можуть співіснувати без співпраці, а також розумні пристрої, які не працюють ні з одним із них. Прагнучи зробити домашню розумну технологію більш керованою, Альянс стандартів зв’язку з 247 учасниками та 190 прихильниками створює Matter, всеосяжний протокол підключення на основі блокчейну. Очікується, що прем’єра «Матері» відбудеться цього року з запізненням на два роки.

Зелена енергетика – це ще одна сфера, де може блокчейн перейти від масштабних рішень до домашнього господарства. Блокчейн і хмарне програмне забезпечення Whygrene дозволяють користувачам створювати «віртуальні електростанції», які, по суті, роблять їх власними трейдерами енергії. Зараз проект знаходиться на комерційній пілотній стадії.

Whygrene співпрацює з комунальними підприємствами та власниками сонячних панелей, акумуляторів та електромобілів. Користувачі, які підключаються через свою електричну компанію, зможуть заряджати свої електромобілі в непікові години дня, коли ціни на електроенергію низькі. У години пік, коли ціни вищі, вони викидають надлишок накопиченої енергії, продаючи її назад комунальному підприємству.

Творець Патрік Фелпс сказав Cointelegraph, що водії електромобілів потенційно можуть використовувати Whygrene не тільки для покриття витрат на зарядку своїх автомобілів, але навіть для отримання прибутку від цього. Споживачі бачитимуть кредити або знижки в фіатній валюті, але за лаштунками система працюватиме на токені під назвою CryptoJoule.

Програмне забезпечення Whygrene також можна адаптувати до випадків реагування на попит споживачів, таких як домашнє опалення та охолодження, що зазвичай є найбільшою потребою домогосподарства в енергії. Використовуючи домашню батарею, система могла б обігрівати або охолоджувати будинок у ненадійний час перед тим, як мешканці повернуться додому з роботи чи школи. Коли попит зросте, він може відключитися, заощадивши гроші споживача не лише за рахунок збереження, але й завдяки перевагам віртуальної електростанції. За словами Фелпса, нові опції з’являться в мережі в міру вдосконалення технології акумуляторів.

Потрапити або пропустити в розвагах

Оператори доставки контенту на основі блокчейну намагалися кинути виклик традиційним медіа з різним успіхом. Потокові платформи на основі блокчейну може претендувати на різноманітні переваги над технологією Web2, особливо для музики, як-от нова економічна модель прямої трансляції Web3, яка робить її доступнішою та робить її більш доступною та забезпечує контроль над продуктом. Таким чином, Web3 більш придатний до нішевих ринків, оскільки практичніше транслювати події меншого масштабу, ніж раніше. Відомий талант і залучилися великі корпораціїале Web3, здається, поки що не становить загрози гегемонії кабельного телебачення та YouTube.

На відміну від Matter, яка спростить використання технологій у домі, і Whygrene, яка дозволить користувачам вибрати програму, яку запускає комунальна служба, розваги на основі блокчейну вимагають деякої вільності володіння технологією, вимагаючи оплати в криптовалюті або використання незмінних засобів. жетони (NFT) для продажу квитків або як сувеніри. Чи буде це стимулювати усиновлення, неясно. Виникаюча тенденція переходу, щоб заробити, тісно заснована на надзвичайно успішна модель «грай, щоб заробити». і настільки ж загадковий для користувача, який не розбирається в криптовалютах, може мати більшу проповідницьку обіцянку завдяки фінансовій мотивації, яку вона надає.

OliveX, компанія, що займається цифровим здоров’ям і фітнесом, а також допоміжна компанія виробника ігор Animoca Brands, є прикладом переходу, щоб заробляти. Він використовує гейміфікацію, доповнену реальність і досвід, щоб заробити, щоб стимулювати фізичні вправи. Зараз на стадії альфа-версії гра Dustland Runner від OliveX розгортається в антиутопійному майбутньому, де доля світу залежить від того, як головний герой біжить через пекельний ландшафт, щоб доставити посилку. У реальному світі гравці бігають зі смартфонами в руках і навушниками. Також у розробці гра Dustland Rider для велосипедистів, а також є метавсесвіт на фітнес-тематику з корпоративними партнерами.

Співзасновник і генеральний директор OliveX Кіт Румджан сказав Cointelegraph у своїй заяві: «Ми дуже раді запуску нашого додатка Dustland Runner для iOS. Ми, нарешті, можемо продемонструвати силу та потенціал нашої гри, заохочувати людей веселитися та залишатися активними, а також стимулювати гравців у цьому процесі».

Гра, на відміну від багатьох своїх конкурентів, не вимагає вкладень у NFT, щоб почати грати, але в кінцевому підсумку вона вимагатиме від гравців володіння принаймні однією з її Kettlemine NFT, щоб почати заробляти. На момент написання статті Kettlemine NTF коштує скромних 0,0014 ефіру (ETH), трохи менше 4 доларів США на OpenSea, що належить Animoca. Створюються стимули для стимулювання покупки більшої кількості NFT. Гравці отримують «квитки на завершення» за виконання своїх завдань, і квитки з часом можна буде обміняти на монети DOSE. «Деталі системи заробітку будуть представлені пізніше», — повідомили в компанії Cointelegraph.

Любителі фітнесу, яких заманили так далеко в криптоверсію, можуть триматися за капелюхи, занурюючись в операцію «Мавпа». OliveX придбала Bored Ape Yacht Club #8222, мавпу, відому як Бастер, яка стане персонажем Dustland. Володіння Operation Ape: Exclusive Access Pass NFT дозволить гравцям обміняти свою ДОЗУ на ApeCoin.

«Інтегруючи Buster, ще один проект NFT, у Dustland, ми сподіваємося сприяти розвитку творчого середовища для гравців, яке сприяє духу співпраці та взаємодії», — сказав Рум’ян Cointelegraph.

Це те, що робить будинок домівкою.