Південна Африка зобов’язує попереджати про ризики в криптовалютних оголошеннях

Рада з регулювання реклами Південної Африки (ARB) випустила нові вказівки, які зобов’язують попереджати про ризик для всіх реклама інвестицій у криптовалюту. «Інвестування в криптоактиви може призвести до втрати капіталу», усі криптореклами в країні мають показувати точне повідомлення або щось подібне.

ARB, саморегулююча ініціатива індустрії реклами та зв’язків з громадськістю, уточнила, що реклама повинна пояснювати продукти та послуги «легко зрозумілою» манерою. Крім того, вони повинні дати збалансоване повідомлення про «повернення, функції, переваги та ризики, пов’язані з продуктом або послугою».

«Норми прибутку, прогнози та прогнози повинні бути підтверджені належним обґрунтуванням», — зазначено в оновленому Кодексі практики реклами. «Треба повідомити, як розраховується будь-яка норма прибутку, прогноз або прогноз і які важливі умови застосовуються».

Крім того, рекламодавці повинні уточнити інформацію про продуктивність, указавши, що попередні показники криптовалюти не є показником майбутніх показників. «Будь-який історичний період або минулі показники не повинні подаватись таким чином, щоб створювати сприятливе враження про рекламований продукт чи послугу», — додається в інструкціях.

Перегляньте останню сесію FMLS22 на тему «Маркетинг цифрових активів під збільшувальним склом».

Розправтеся з криптоінфлюенсерами

Крім того, південноафриканський регулятор виступає проти криптоінфлюенсерів, створюючи спеціальні вимоги для таких схвалень.

«Інфлюенсер або посол можуть ділитися лише фактичною інформацією. Особи впливу та посли не можуть давати поради щодо торгівлі чи інвестування в криптоактиви, а також не можуть обіцяти переваги чи прибутки», — йдеться в рекомендаціях.

Багато криптокомпаній підписали угоди про підтримку з відомими знаменитостями, від Кім Кардашьян до Тома Брейді, для просування по службі. Однак багато таких платформ виявилися відвертими шахраями.

Раніше Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) оштрафували відомого боксера Флойда Мейвезера та репера DJ Khalid за підтримку 25 мільйонів доларів шахрайська первинна пропозиція монет (ICO) Centra Tech. У жовтні минулого року Кім Кардашьян розрахувалася з регулятором США, заплативши 1,26 мільйона доларів за просування EthereumMax.

Том Брейді та Жизель Бундхен підтримують криптобіржу FTX, яка зараз зруйнована.

Регуляторна реакція на криптовалютну рекламу

Тим часом південноафриканський регулятор не перший, хто запропонував конкретні вказівки щодо реклами криптовалют. Крім того, Комісія з цінних паперів і бірж Таїланду (SEC) запровадила суворі правила щодо просування та реклами криптовалютних компаній, обов’язкове демонстрування інвестиційних ризиків.

Проте Управління зі стандартів реклами Сполученого Королівства (ASA), схоже, знаходиться в авангарді боротьби з «оманливою» рекламою криптовалют. Він позначив фізичну та цифрову рекламу кількох відомих бірж і деяких популярні футбольні клуби за просування партнерства в криптоіндустрії.

Рада з регулювання реклами Південної Африки (ARB) випустила нові вказівки, які зобов’язують попереджати про ризик для всіх реклама інвестицій у криптовалюту. «Інвестування в криптоактиви може призвести до втрати капіталу», усі криптореклами в країні мають показувати точне повідомлення або щось подібне.

ARB, саморегулююча ініціатива індустрії реклами та зв’язків з громадськістю, уточнила, що реклама повинна пояснювати продукти та послуги «легко зрозумілою» манерою. Крім того, вони повинні дати збалансоване повідомлення про «повернення, функції, переваги та ризики, пов’язані з продуктом або послугою».

«Норми прибутку, прогнози та прогнози повинні бути підтверджені належним обґрунтуванням», — зазначено в оновленому Кодексі практики реклами. «Треба повідомити, як розраховується будь-яка норма прибутку, прогноз або прогноз і які важливі умови застосовуються».

Крім того, рекламодавці повинні уточнити інформацію про продуктивність, указавши, що попередні показники криптовалюти не є ознакою майбутніх показників. «Будь-який історичний період або минулі показники не повинні представлятися таким чином, щоб вони створювали сприятливе враження про рекламований продукт або послугу», — додається в інструкціях.

Перегляньте останню сесію FMLS22 на тему «Маркетинг цифрових активів під збільшувальним склом».

Розправтеся з криптоінфлюенсерами

Крім того, південноафриканський регулятор виступає проти криптоінфлюенсерів, створюючи спеціальні вимоги для таких схвалень.

«Інфлюенсер або посол можуть ділитися лише фактичною інформацією. Особи впливу та посли не можуть давати поради щодо торгівлі чи інвестування в криптоактиви, а також не можуть обіцяти переваги чи прибутки», — йдеться в рекомендаціях.

Багато криптокомпаній підписали угоди про підтримку з відомими знаменитостями, від Кім Кардашьян до Тома Брейді, для просування по службі. Однак багато таких платформ виявилися відвертими шахраями.

Раніше Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) оштрафували відомого боксера Флойда Мейвезера та репера DJ Khalid за підтримку 25 мільйонів доларів шахрайська первинна пропозиція монет (ICO) Centra Tech. У жовтні минулого року Кім Кардашьян розрахувалася з регулятором США, заплативши 1,26 мільйона доларів за просування EthereumMax.

Том Брейді та Жизель Бундхен підтримують криптобіржу FTX, яка зараз зруйнована.

Регуляторна реакція на криптовалютну рекламу

Тим часом південноафриканський регулятор не перший, хто запропонував конкретні вказівки щодо реклами криптовалют. Крім того, Комісія з цінних паперів і бірж Таїланду (SEC) запровадила суворі правила щодо просування та реклами криптовалютних компаній, обов’язкове демонстрування інвестиційних ризиків.

Проте Управління зі стандартів реклами Сполученого Королівства (ASA), схоже, перебуває в авангарді боротьби з «оманливою» рекламою криптовалют. Він позначив фізичну та цифрову рекламу кількох відомих бірж і деяких популярні футбольні клуби за просування партнерства в криптоіндустрії.

Source link

Поділіться своєю любов'ю