Bitcoin(BTC)$82,035.002.78%
Ethereum(ETH)$1,862.820.14%
Tether(USDT)$1.000.00%
XRP(XRP)$2.165.16%
BNB(BNB)$545.812.10%
Solana(SOL)$122.421.64%
USDC(USDC)$1.000.00%
Cardano(ADA)$0.721.73%
Dogecoin(DOGE)$0.1607203.51%
TRON(TRX)$0.222961-3.55%

Powers On… Роздуми про літо після двох особливо поганих місяців у криптокраїні – журнал Cointelegraph
Мета цієї колонки ніколи не полягала в наданні інвестиційних консультацій щодо криптовалют чи інших цифрових активів, а також у наданні індивідуальних юридичних порад. Здебільшого це стосувалося мого бажання вільно викласти в письмовій формі свої думки щодо стану крипторинку та правових справ навколо нього.
Вмикається… – це щомісячна колонка думок Марка Пауерса, який провів більшу частину своєї 40-річної юридичної кар’єри, працюючи зі складними справами, пов’язаними з цінними паперами, у Сполучених Штатах після роботи в SEC. Зараз він є ад’юнкт-професором у юридичному коледжі Міжнародного університету Флориди, де викладає курс «Блокчейн і право».
Тож дозвольте мені сказати очевидне: останні два місяці в криптокраїні були особливо поганими. Як у діяльності, що стосується цифрових активів, так і цін на криптовалюту. Однак є срібні накладки, які слід враховувати. І коли З огляду на це, можливо, читачі отримають кращу перспективу і не будуть поводитися реакційно зі своїми цифровими активами чи блокчейн-бізнесом.
Останні два місяці в криптокраїні були особливо поганими. Однак є срібні накладки, які слід враховувати.
Як у мене згадувалося в попередніх колонках, я вважаю, що біткойн, ефір та інші криптовалюти залишаться тут. Жодна країна, група країн чи регулятори не можуть зупинити їх використання та розвиток, а також низку невдач або замороження активів емітентом стейблкойнів, іншими великими криптокредиторами, такими як Celsius, або криптохедж-фондами, такими як Three Arrow Capital, які подано процедури банкрутства тут, у Сполучених Штатах минулої п’ятниці. Я також вірю, як і багато експертів з блокчейну та крипто, в тому числі Ден Морхед в Pantera Capital, що з часом ціни на багато з цих криптовалют, які підтримуються надійними блокчейнами або блокчейн-бізнесом, відновляться і зростуть.
По-перше, було повний крах стейблкойна TerraUSD — тепер відомий як TerraUSD Classic після ребрендингу — на початку травня. Коли я повідомив про це в своїй останній колонці, я попередив, що криптоінвестори повинні краще розуміти відсутність захисту своїх інвестицій у стейблкойни як через те, що вони не можуть бути пов’язані та забезпечені виключно або навіть частково резервною валютою, такою як долар США, а також через відсутність чітких, гарантованих прав викупу в можливість конвертувати стейблкойн у долари. Крім того, не було жодного урядового механізму захисту на випадок невдачі емітента стейблкойна, наприклад страхування SIPC для цінних паперів у традиційних брокерських фірмах, зареєстрованих SEC, і страхування FDIC у традиційних банках з ліцензією OCC.
У своїй колонці я також зазначив, що інвестори не повинні втішатися іншими емітентами стейблкойнів із бітліцензіями зі штату Нью-Йорк. Ця ліцензія не створює федеральний захист SIPC або FDIC для інвесторів у стейблкоїни, випущені такими компаніями, як Circle з USDC і Tether з USDT. Крім того, ніщо не вимагало від них надавати права викупу або бути повністю забезпеченими доларом.
Відповідь Конгресу та регуляторів
Отже, що сталося протягом двох тижнів моєї колонки? Дуже бажана подія. Дійсно, здається, суперінтендант Департаменту фінансових послуг штату Нью-Йорк Адрієн Гарріс прочитала моє занепокоєння та занепокоєння інших. 8 червня Гарріс оголосила про нові нормативні вказівки для BitLicense власників щодо стейблкойнів. У відповідній частині нові правила вимагають, щоб усі емітенти стейблкойнів мали «повну забезпеченість» своїх монет резервом активів, які обмежуються державними інструментами США та банківськими депозитами. Не менш важливо, інвестори повинні мати чіткі права викупу в доларах США. Нарешті, резервні активи повинні бути відокремлені від інших власних активів організації-емітента, а не змішані з її операційним капіталом.
Рекомендації з Нью-Йорка з’явилися через день після іншої важливої події для криптовалюти. 7 червня сенатори США Синтія Ламміс і Кірстен Гіллібранд запровадив нове законодавство, Закон про відповідальні фінансові інновації. Це важливо через його двопартійність і широту охоплених сфер із залученням цифрових активів. Особливо важливим є положення, яке забезпечує основний регулятивний нагляд Комісії з торгівлі товарними ф’ючерсами, а не Комісії з цінних паперів і бірж, а також зусилля щодо забезпечення правової ясності щодо тесту Хауї. Це робиться шляхом визначення певних активів, які вважатимуться «допоміжними активами», і скорочення їх зобов’язань щодо звітування до двох разів на рік. Враховуючи важливість цього запропонованого закону, я, ймовірно, присвятю йому ще одну повну колонку та його наслідкам. Наразі достатньо сказати, що це обнадійливий, продуманий законодавчий акт для індустрії, що зароджується, який захищає її та інвесторів без надмірного регулювання та дорогих вимог.
Нарешті, варто звернути увагу на оголошення SEC від 3 травня. Того дня голова Гарі Генслер оголосив, що SEC подвоїться збільшити штат нещодавно перейменованого підрозділу Crypto Assets and Cyber Unit до 50 співробітників. У релізі зазначається, що підрозділ було створено ще у 2017 році та порушило понад 80 примусових справ, отримавши грошову компенсацію на суму понад 2 мільярди доларів. Для мене це була явна спроба Генслера «захопити землю», щоб підтвердити широку юрисдикцію для SEC — можливо, він усвідомлював, що незабаром оголошене законодавство Ламміса-Джіллібранда зробить CFTC основним регулятором криптографії. У релізі зазначено, що підрозділ зосереджуватиметься на розслідуванні можливих порушень законодавства про цінні папери, пов’язаних із криптовалютними пропозиціями, криптобіржами, постачальниками криптокредитування та ставок, платформами DeFi, NFT та стейблкойнами. Здається, що це охоплює майже весь простір для фінансового використання блокчейну, чи не так?
Що насправді означають ці кроки
Як я писав ще на початку 2021 року Коли його спочатку призначили на посаду голови SEC, Генслер, на мій погляд, амбітний — надмірно — і може бути небезпечним для галузі, оскільки він зосереджується на зусиллях SEC із забезпечення виконання вимог, а не на способах допомогти галузі в її здоровому зростанні. Навіть комісар Хестер Пірс була незадоволена розширенням штату правоохоронців у SEC. У той же день, коли це було оголошено, вона написала у Twitter:
SEC є регулюючим органом із відділом контролю за виконанням, а не правоохоронним органом. Чому ми лідируємо з правозастосуванням у криптовалюті?
— Хестер Пірс (@HesterPeirce) 3 травня 2022 р
Добре сказано, Crypto Mom!
Я вважаю, що Генслер з часом все більше і більше виявляє себе в режимі колишнього голови SEC Мері Джо Вайт, колишнього кримінального прокурора, а не цивільного регулятора. На мою скромну думку, це недобре. Це не добре для блокчейну. Це не добре для інновацій у технологіях. Це не підходить для ефективніших і менш витратних фінансових послуг. Це не добре для фінансової доступності для всіх. І це не добре для тих громадян у тих частинах світу, де їхні уряди корумповані, репресивні або безвідповідальні, і вони повинні захищати вартість і право власності на свої активи та багатство без державного втручання чи участі.
Марк Пауерс зараз є ад’юнкт-професором у Міжнародному університетському коледжі Флориди, де викладає «Блокчейн і право» та «Право фінансових технологій». Нещодавно він залишив практику в юридичній фірмі Am Law 100, де він створив команду з питань національних судових процесів у сфері цінних паперів і нормативно-правового забезпечення, а також практику хедж-фондів. Марк розпочав свою юридичну кар’єру у відділі правозастосування SEC. Протягом 40 років роботи в законі він брав участь у представницьких справах, включаючи схему Берні Медоффа Понці, нещодавнє президентське помилування та судовий процес у справі Марти Стюарт про інсайдерську торгівлю.
Висловлені думки є лише автором і не обов’язково відображають погляди Cointelegraph або Міжнародного коледжу права Флориди чи його філій. Ця стаття призначена для загальної інформації та не призначена і не повинна розглядатися як юридична чи інвестиційна порада.