Роздрібні торговці США проявляють інтерес до криптоактивів, йдеться у звіті

Криптокорекція жодним чином не перешкоджає її прийняттю. Згідно з нещодавнім звітом, опублікованим Deloitte, в якому компанія висвітлювала результати опитування, проведеного з 3 по 16 грудня 2021 року, більшість роздрібних торговців США планують приймати криптоактиви для платежі в найближчі кілька років.

Близько 85% опитаних роздрібних продавців заявили, що через п’ять років криптоплатежі будуть повсюдно поширені серед постачальників у їхній галузі. Приблизно 46% продавців планують використовувати криптовалюти, щоб розширити свою клієнтську базу. 40% вважають, що їх бренд буде сприйматися як передовий після впровадження криптовалют.

«Рітейлери дотримуються все більш оптимістичного погляду на цифрову валюту як на форму оплати і швидко визнають це як бізнес-імператив. Поточні витрати все ще менші, але значно зростають. Не дивно, що більші компанії, швидше за все, будуть робити значні інвестиції в свої плани впровадження цифрової валюти. Більше половини (54%) великих рітейлерів (з доходом від 500 мільйонів доларів США і вище) інвестували понад 1 мільйон доларів у можливість здійснення платежів у цифровій валюті, тоді як лише 6% дрібних продавців (з доходом менше 10 мільйонів доларів) зробили це», звіт зауважив.

Спочатку торговці приймали цифрові валюти для маркетингових цілей. Однак швидкість і вартість транзакції тепер стали основною причиною прийняття криптовалют серед роздрібних торговців США.

Освіта та чіткість регулювання

Крім того, Deloitte підкреслив важливість криптоосвіти та чіткої нормативної бази для прийняття цифрові активи серед роздрібних продавців у США.

«Ми очікуємо, що подальша освіта та ширше навчання підкріплять подальшу чіткість нормативно-правового акту, щоб дозволити ширшому поширенню ширшого набору пропозицій та продуктів фінансових послуг, і відчуваємо, що нас особливо підбадьорює поточна залучення з різних орбіт уряду США», – підсумовується у звіті.

Криптокорекція жодним чином не перешкоджає її прийняттю. Згідно з нещодавнім звітом, опублікованим Deloitte, в якому компанія висвітлювала результати опитування, проведеного з 3 по 16 грудня 2021 року, більшість роздрібних торговців США планують приймати криптоактиви для платежі в найближчі кілька років.

Близько 85% опитаних роздрібних продавців заявили, що через п’ять років криптоплатежі будуть повсюдно поширені серед постачальників у їхній галузі. Приблизно 46% продавців планують використовувати криптовалюти, щоб розширити свою клієнтську базу. 40% вважають, що їх бренд буде сприйматися як передовий після впровадження криптовалют.

«Рітейлери дотримуються все більш оптимістичного погляду на цифрову валюту як на форму оплати і швидко визнають це як бізнес-імператив. Поточні витрати все ще менші, але значно зростають. Не дивно, що більші компанії, швидше за все, будуть робити значні інвестиції в свої плани впровадження цифрової валюти. Більше половини (54%) великих рітейлерів (з доходом від 500 мільйонів доларів США і вище) інвестували понад 1 мільйон доларів у можливість здійснення платежів у цифровій валюті, тоді як лише 6% дрібних продавців (з доходом менше 10 мільйонів доларів) зробили це», звіт зауважив.

Спочатку торговці приймали цифрові валюти для маркетингових цілей. Однак швидкість і вартість транзакції тепер стали основною причиною прийняття криптовалют серед роздрібних торговців США.

Освіта та чіткість регулювання

Крім того, Deloitte підкреслив важливість криптоосвіти та чіткої нормативної бази для прийняття цифрові активи серед роздрібних продавців у США.

«Ми очікуємо, що подальша освіта та ширше навчання підкріплять подальшу чіткість нормативно-правового акту, щоб дозволити ширшому поширенню ширшого набору пропозицій та продуктів фінансових послуг, і відчуваємо, що нас особливо підбадьорює поточна залучення з різних орбіт уряду США», – підсумовується у звіті.

Source link

Поділіться своєю любов'ю