Що далі для PFP, мистецтва та великих брендів NFT?

Незважаючи на те, що NFT все ще далекі від запаморочливого зростання, яке характеризувало 2021 рік, NFT насолоджуються оптимістичним початком року. На даний момент немає піни, і атмосфера спокійна, але є багато розвитку, відбуваються угоди, а ціни на деякі колекції підвищуються та зростають.

В основі всього цього є кілька поширених настроїв. По-перше, це те, що творчість тече чисто, оскільки розробники будують, художники надають колір, а засновники шукають ефективніші способи використання підручних інструментів для створення тривалої цінності. По-друге, є відчуття, що оскільки так багато рухається (з точки зору розробників і художньої діяльності), будь-яка іскра на ширших крипторинках може швидко запалити простір NFT, викликавши нові сплески спекуляцій.

Перемотаємо пару років назад і побачимо, що NFT були в простішому стані, ніж зараз, але тут, у 2023 році, з’явилися різні категорії. Давайте розглянемо, як деякі з цих дужок можуть розвиватися звідси.

PFP

Якщо якась категорія фіксує NFT у тому вигляді, в якому вони з’явилися в суспільній свідомості досі, то це зображення профілю (PFP). Це генеративні колекції відповідних персонажів, зазвичай звернених вбік, але кожен зі своїми особливостями та варіаціями, які використовуються як маркери ідентичності в соціальних мережах.

Найвідоміші колекції тепер, здається, здатні постійно підтримувати статус цінних активів. CryptoPunks (оригінальна колекція PFP з 10 000 предметів) є самостійними предметами мистецтва. Bored Ape Yacht Club (BAYC) став основою для початківців web3 імперії. І кілька інших колекцій, таких як Doodles, яка нещодавно придбала анімаційну студію Golden Wolf, і Azuki, яка цього місяця запустила власний простір метавсесвіту, здається, мають намір, як і BAYC, вийти за межі параметрів статичних PFP.

Є й інші проекти, які активно працюють (можна вказати на Cool Cats, Renga та CloneX, пов’язану з Nike, як на реалістичних претендентів), але зараз здається, що будь-яка нова колекція PFP, яка хоче залишатися в довгостроковій перспективі, потребує готові плани розширення, які будуть ретельно виконані.

Це були PFP, які принесли NFT для масової обізнаності, але NFT, схоже, готові обійти PFP.

Твори мистецтва

Розділ мистецтва простору NFT дедалі більше виглядає як власний ринок зі своєю виразною динамікою, і він має атмосферу, спільну з традиційними арт-ринками. Тим не менш, торгівля мистецтвом NFT значно покращується завдяки перевагам цифрової роботи на блокчейнах.

Тим не менш, мистецькі NFT завжди обертатимуться навколо повноважень творця, корисність і побудова імперії є другорядними міркуваннями, і доки митець залишається престижним і предметом колекціонування, то й токени, до яких прикріплена його робота, також.

Серед мистецьких NFT варто відзначити їх зв’язок із реальними галереями та фізичними подіями. На цій ноті відома платформа генеративного мистецтва NFT Art Blocks була зайнята. Минулого року Art Blocks розпочала партнерство з Pace Gallery, а цього тижня було оголошено про партнерство з Bright Moments. Ця остання організація, Bright Moments, спеціалізується на організації заходів з карбування NFT у фізичних галереях реального світу.

Цей напрямок, який об’єднує цифрове мистецтво, пов’язане з NFT, із фізичними подіями та традиційними місцями, ймовірно, продовжиться.

Перегляньте сесію FMLS22 про NFT для фінтех «Від класу активів до механізму власності».

Культура Web3 і гучні імена

Разюча відмінність між NFT кілька років тому та ландшафтом зараз полягає в наявності брендів і гучних імен у поєднанні з акцентом на практичній користі. Це на відміну від нішевих технологій, майже авангардної якості NFT у 2021 році та раніше, коли токени здавалися візуальним криптоекспериментом, а піксельне мистецтво JPEG було замінено на Ethereum блокчейн просто тому, що це було можливо зробити.

Зараз впливові компанії хочуть мати професійно виглядаючу присутність у web3, але маневри бренду приносять неоднозначні результати. Одним із таких відомих запусків, який не пішов у сценарій, стала колекція Porsche 911 NFT, випущена на початку цього тижня.

Німецький автовиробник планував продати 7500 NFT, заснованих на його культовій моделі 911, за 0,911 ETH кожен. Цифрові токени мають чистий білий 911, і обіцяють, що в майбутньому їх можна буде художньо налаштувати та забезпечать подальшу корисність у рамках стратегії Porsche web3.

Однак попиту не вистачало, і карбування досягло приблизно 1500 продажів, а вторинні продажі одночасно відбувалися за ціною, нижчою від офіційної вартості монетного двору. Porsche відповіла оголошенням про закриття продажу, що, здавалося, спричинило збільшення інтересу, і до моменту фактичного припинення карбування було продано 2363 NFT. На цьому етапі ціна різко зросла на вторинних ринках, оскільки стало ясно, що пропозиція була обмежена, а найдешевший Porsche NFT на короткий час піднявся до понад 3 ETH або більш ніж утричі дорожче монетного двору.

Поки все це розгорталося, Porsche піддався серйозній критиці за завищену ціну на випуск і неправильне розуміння того, як web3 відрізняє себе від традиційних моделей. Наразі ключовою концепцією NFT є ідея дешево чи навіть безкоштовно залучати користувачів, а потім створювати зацікавлену спільноту, але Porsche не пішов цим шляхом.

Ця історія показує, наскільки важливо для брендів повністю зануритися в ідеали web3 і NFT, включно з усіма особливостями, що швидко розвиваються, перш ніж просуватися вперед із запуском. Зрештою, той ранній період, коли NFT були на межі криптографії, був не так давно, і в просторі NFT існує розуміння того, що культура та спільнота мають першочергове значення.

Ми також бачимо, як швидко та з різкою волатильністю проект NFT може повернутись. У цьому випадку через припинення монетного двору токени раптово стали цінуватися через їх дефіцит, і мінімальна ціна різко зросла. Більше того, у той час як присутність бренду Porsche зробила його мішенню для критики, ця присутність підживила миттєвий попит, коли пропозицію було скорочено.

Можливо, ще одну річ, яку ми можемо забрати, це те, що NFT і ширше середовище web3 є непостійними місцями, у яких настрої можуть швидко змінюватися. Є унікальне мислення, особливі звичаї та культура, а також вкорінена огида до більш традиційних способів ведення бізнесу.

Незважаючи на те, що NFT все ще далекі від запаморочливого зростання, яке характеризувало 2021 рік, NFT насолоджуються оптимістичним початком року. На даний момент немає піни, і атмосфера спокійна, але є багато розвитку, відбуваються угоди, а ціни на деякі колекції підвищуються та зростають.

В основі всього цього є кілька поширених настроїв. По-перше, це те, що творчість тече чисто, оскільки розробники будують, художники надають колір, а засновники шукають ефективніші способи використання підручних інструментів для створення тривалої цінності. По-друге, є відчуття, що оскільки так багато рухається (з точки зору розробників і художньої діяльності), будь-яка іскра на ширших крипторинках може швидко запалити простір NFT, викликавши нові сплески спекуляцій.

Перемотаємо пару років назад і побачимо, що NFT були в простішому стані, ніж зараз, але тут, у 2023 році, з’явилися різні категорії. Давайте розглянемо, як деякі з цих дужок можуть розвиватися звідси.

PFP

Якщо якась категорія фіксує NFT у тому вигляді, в якому вони з’явилися в суспільній свідомості досі, то це зображення профілю (PFP). Це генеративні колекції відповідних персонажів, зазвичай звернених вбік, але кожен зі своїми особливостями та варіаціями, які використовуються як маркери ідентичності в соціальних мережах.

Найвідоміші колекції тепер, здається, здатні постійно підтримувати статус цінних активів. CryptoPunks (оригінальна колекція PFP з 10 000 предметів) є самостійними предметами мистецтва. Bored Ape Yacht Club (BAYC) став основою для початківців web3 імперії. І кілька інших колекцій, таких як Doodles, яка нещодавно придбала анімаційну студію Golden Wolf, і Azuki, яка цього місяця запустила власний простір метавсесвіту, здається, мають намір, як і BAYC, вийти за межі параметрів статичних PFP.

Є й інші проекти, які активно працюють (можна вказати на Cool Cats, Renga та CloneX, пов’язану з Nike, як на реалістичних претендентів), але зараз здається, що будь-яка нова колекція PFP, яка хоче залишатися в довгостроковій перспективі, потребує готові плани розширення, які будуть ретельно виконані.

Це були PFP, які принесли NFT для масової обізнаності, але NFT, схоже, готові обійти PFP.

Твори мистецтва

Розділ мистецтва простору NFT дедалі більше виглядає як власний ринок зі своєю виразною динамікою, і він має атмосферу, спільну з традиційними арт-ринками. Тим не менш, торгівля мистецтвом NFT значно покращується завдяки перевагам цифрової роботи на блокчейнах.

Тим не менш, мистецькі NFT завжди обертатимуться навколо повноважень творця, корисність і побудова імперії є другорядними міркуваннями, і доки митець залишається престижним і предметом колекціонування, то й токени, до яких прикріплена його робота, також.

Серед мистецьких NFT варто відзначити їх зв’язок із реальними галереями та фізичними подіями. На цій ноті відома платформа генеративного мистецтва NFT Art Blocks була зайнята. Минулого року Art Blocks розпочала партнерство з Pace Gallery, а цього тижня було оголошено про партнерство з Bright Moments. Ця остання організація, Bright Moments, спеціалізується на організації заходів з карбування NFT у фізичних галереях реального світу.

Цей напрямок, який об’єднує цифрове мистецтво, пов’язане з NFT, із фізичними подіями та традиційними місцями, ймовірно, продовжиться.

Перегляньте сесію FMLS22 про NFT для фінтех «Від класу активів до механізму власності».

Культура Web3 і гучні імена

Разюча відмінність між NFT кілька років тому та ландшафтом зараз полягає в наявності брендів і гучних імен у поєднанні з акцентом на практичній користі. Це на відміну від нішевих технологій, майже авангардної якості NFT у 2021 році та раніше, коли токени здавалися візуальним криптоекспериментом, а піксельне мистецтво JPEG було замінено на Ethereum блокчейн просто тому, що це було можливо зробити.

Зараз впливові компанії хочуть мати професійно виглядаючу присутність у web3, але маневри бренду приносять неоднозначні результати. Одним із таких відомих запусків, який не пішов у сценарій, стала колекція Porsche 911 NFT, випущена на початку цього тижня.

Німецький автовиробник планував продати 7500 NFT, заснованих на його культовій моделі 911, за 0,911 ETH кожен. Цифрові токени мають чистий білий 911, і обіцяють, що в майбутньому їх можна буде художньо налаштувати та забезпечать подальшу корисність у рамках стратегії Porsche web3.

Однак попиту не вистачало, і карбування досягло приблизно 1500 продажів, а вторинні продажі одночасно відбувалися за ціною, нижчою від офіційної вартості монетного двору. Porsche відповіла оголошенням про закриття продажу, що, здавалося, спричинило збільшення інтересу, і до моменту фактичного припинення карбування було продано 2363 NFT. На цьому етапі ціна різко зросла на вторинних ринках, оскільки стало ясно, що пропозиція була обмежена, а найдешевший Porsche NFT на короткий час піднявся до понад 3 ETH або більш ніж утричі дорожче монетного двору.

Поки все це розгорталося, Porsche піддався серйозній критиці за завищену ціну на випуск і неправильне розуміння того, як web3 відрізняє себе від традиційних моделей. Наразі ключовою концепцією NFT є ідея дешево чи навіть безкоштовно залучати користувачів, а потім створювати зацікавлену спільноту, але Porsche не пішов цим шляхом.

Ця історія показує, наскільки важливо для брендів повністю зануритися в ідеали web3 і NFT, включно з усіма особливостями, що швидко розвиваються, перш ніж просуватися вперед із запуском. Зрештою, той ранній період, коли NFT були на межі криптографії, був не так давно, і в просторі NFT існує розуміння того, що культура та спільнота мають першочергове значення.

Ми також бачимо, як швидко та з різкою волатильністю проект NFT може повернутись. У цьому випадку через припинення монетного двору токени раптово стали цінуватися через їх дефіцит, і мінімальна ціна різко зросла. Більше того, незважаючи на те, що присутність бренду Porsche зробила його мішенню для критики, ця присутність підштовхнула миттєвий попит, коли пропозиція була скорочена.

Можливо, ще одну річ, яку ми можемо забрати, це те, що NFT і ширше середовище web3 є мінливими місцями, у яких настрої можуть швидко змінюватися. Є унікальне мислення, особливі звичаї та культура, а також вкорінена огида до більш традиційних способів ведення бізнесу.

Source link

Поділіться своєю любов'ю