Що може означати придбання Маском Twitter для впровадження криптовалюти в соціальних мережах

Поява технологій Web3 змусила компанії, що базуються на Web2, розглянути можливість внесення змін до своїх поточних продуктів і послуг. Багато провідних брендів використовують технології Web3, такі як незамінні токени (NFT), щоб просувати свій бренд, а також демонструвати свою приналежність до нових технологій.

Соціальні медіа є ще одним доменом, де Web3, здається, має найбільший вплив. Facebook перейменував бренд на Meta і повністю переніс свою увагу з платформи соціальних медіа на майбутні ворота метавсесвіту. Instagram, що належить Meta, оголосив про це додати послуги з карбування та торгівлі NFT у програмі. Reddit, ще одна відома платформа соціальних мереж, стала центром для торгівлі NFT 3 мільйони власників гаманців на платформі.

Окрім NFT, це мають такі гіганти соціальних мереж, як Twitter і Reddit додана підтримка для користувачів, щоб отримати чайові творці контенту в криптовалюті. Однак більшість платформ соціальних мереж не мають внутрішньої криптоінтеграції.

Повідомляється, що Twitter працював над розробкою власного крипто-гаманця, і після нещодавнього придбання Ілоном Маском за 44 мільярди доларів багато хто вважав, що платформа соціальних мереж може цілком інтегрувати криптогаманець скоро. Однак нещодавні звіти свідчать про те, що Маск на даний момент призупинив плани створення криптовалютного гаманця.

Незважаючи на поточну невдачу в інтеграції крипто-гаманця, експерти ринку сподіваються побачити більше послуг, орієнтованих на Web3, на платформі соціальних мереж. Мартін Хісбек, керівник відділу дослідження блокчейну та криптовалюти на платформі для торгівлі криптовалютами Uphold, сказав Cointelegraph, що Twitter уже підтримує криптовалюту, тому додавання підтримки криптовалютного гаманця є наступним логічним кроком:

«Багато хто в криптопросторі готується до того, як Ілон Маск вплине на галузь, і відповідь була напрочуд оптимістичною. Очевидно, що Маск сприятиме інтеграції цифрових активів із платформою. Наприклад, багато платформ пропонуватимуть власні крипто-гаманці, щоб утримувати транзакції близько до своєї екосистеми. Це логічний крок у Twitter для соціальної мережі, яка вже дозволяє користувачам надсилати підказки в криптовалюті».

Придбання Маском Twitter потрапило в заголовки не лише через суперечки, що призвели до завершення угоди, але й тому, що він заблокував платформу соціальних мереж майже на 13 років після того, як він став публічним. Оскільки Twitter зараз є приватною компанією, Маск має більше голосу в процесі прийняття рішень, і багато хто вважає, що це допоможе йому просувати на платформі більше послуг, пов’язаних із криптовалютою та Web3.

Джек Джіа, керівник відділу GateFi фінтех-компанії Unlimint, сказав Cointelegraph, що протягом останніх 18 місяців значна частина платформ Web2 інтегрувала підтримку Web3, і він сподівається, що Twitter буде рухатися в тому ж напрямку з Маском на чолі:

«Ви можете підключити некастодіальні гаманці, такі як MetaMask, до свого Instagram або Twitter і відобразити свій NFT як зображення профілю. Google запустив повністю керований сервіс вузлів Ethereum, схожий на Infura та Alchemy. Тоді Coinbase і Revolut сьогодні виглядають більше схожими, ніж різними з точки зору криптофункцій і функціональності. Отже, Twitter Маска матиме великий вплив на криптовалюту, ймовірно, запустивши щось подібне до протоколу Lens від Aave, децентралізувавши Twitter, щоб зробити його більш стійким до цензури».

Впровадження Web3 все ще відстає, і його потрібно зробити простішим і швидшим, а платформи соціальних медіа можуть допомогти залучити мільярди людей до Web3 практично миттєво. Це було очевидно з успіху Reddit NFT.

Макс Кордек, генеральний директор платформи блокчейн-інфраструктури Lisk, сказав Cointelegraph, що Web3 — це не незалежна інтернет-екосистема, а скоріше перехідний період, і ці платформи найкраще підходять для адаптації.

«Я думаю, що люди часто неправильно розуміють те, що Web3 не є ексклюзивним новим Інтернетом. Усередині Web3 ми також знаходимо Web2, так само, як ми знайшли колишню Всесвітню мережу в Web2. У випадку соціальних мереж, які інтегрують крипто, ми говоримо про злиття Web2 і Web3. Зрештою, платформа соціальних мереж – це лише канал розповсюдження; Web3 не робить їх неактуальними. Вони стануть ще важливішими в більш пов’язаному майбутньому», – сказав він.

Минуле соціальних медіа перешкоджає прагненням криптовалюти та Web3

Платформи соціальних медіа спочатку були засобом спілкування з людьми по всьому світу, а в екосистемі Web2 вони стали невід’ємною частиною Інтернету. Однак з часом ці соціальні медіа-платформи також стали централізованим джерелом даних для мільйонів користувачів, на які великі бренди та компанії покладаються для реклами своїх продуктів.

Залежність платформ соціальних мереж від рекламодавців призвела до зловживань на кількох платформах соціальних мереж. Було виявлено, що ці платформи продають конфіденційні дані користувачів рекламодавцям, а погані заходи безпеки також призвели до витоку даних і порушень прав на конфіденційність. Саме тому Кейла Крут, співзасновник і директор з дизайну протоколу децентралізованої публікації Koii Network, вважає, що криптовалютні прагнення компаній соціальних мереж можуть завдати шкоди галузі в довгостроковій перспективі.

Крут навів приклад нещодавньої суперечки навколо планів Маска запровадити плату в розмірі 8 доларів на місяць за сумнозвісну «блакитну галочку», сказавши Cointelegraph:

«Хоча будь-яка основна технологічна платформа інтеграції криптовалюти може розглядатися як позитивний крок для впровадження, глибоко вкорінені капіталістичні тенденції компаній соціальних мереж вказують на те, що це завдасть шкоди галузі в довгостроковій перспективі. Якщо з ними поводитися неправильно, ці інтеграції відштовхнуть мільйони потенційних користувачів. Одним із недавніх прикладів цього є суперечливий крок Twitter до вимоги, щоб перевірені учасники платили 8 і більше доларів щомісяця за Twitter Blue».

Крім того, вона відзначила зростаючу обізнаність щодо автономності даних і конфіденційності користувачів — сфер, які особливо цінуються в спільноті блокчейнів — і сказала, що крок до інтеграції криптовалюти «в мережі, які активно порушують основні переконання спільноти, буде сприйнятий криптонатівцями таким, яким він є. : захоплення готівки. Сприйняття більшої частини населення може бути набагато гіршим, що взагалі зашкодить сприйняттю криптовалюти».

Meta є яскравим прикладом цього, оскільки фірма намагається перейти від свого походження на основі Web2 до повністю децентралізованої екосистеми Web3. Криптоінтеграції, які керуються прибутком і які не узгоджуються з духом крипто-спільноти, не тільки відштовхнуть користувачів, які є рідними для крипто, але й можуть підлити масла в антикриптографічний вогонь. За своєю суттю технологія блокчейн сприяє розподіленому управлінню та власності для користувачів, але більші платформи соціальних медіа все ще дуже централізовані, активно експлуатуючи вміст своїх користувачів для трафіку та прибутку.

Наразі більшість популярних авторів на традиційних платформах соціальних медіа сприяють розвитку платформи, але самі платформи отримують вигоду від цієї тяги з доходами від реклами, а не творці. Таким чином, більшість цих криптоінтеграцій, схоже, роблять ставку на тенденцію, а не справді працюють в рамках нової технології.

Том МакАрдл, головний операційний директор децентралізованих служб обміну повідомленнями Satellite.im, назвав прагнення Twitter Web3 «класичним моментом для Web3 як вовк в овечій шкурі».

Він сказав Cointelegraph: «Цілком ймовірно, що криптовалюта буде інтегрована в платформу Twitter після придбання. Просто додавання можливості оплати в біткойнах або доджкойнах на додаток до існуючого стеку технологій Web2 не є кроком вперед для руху Web3. Twitter продовжуватиме працювати централізовано та агресивніше монетизуватиме учасників платформи, оскільки Маск залучив компанію, щоб переслідувати придбання, і тепер йому потрібно 1 мільярд доларів на рік лише для покриття процентних витрат».

«Інтеграція крипто-платежів — це лише ще одне джерело доходу, яке не має нічого спільного з соціальними та етичними пріоритетами, пов’язаними з кордоном Web3 — прозорістю, конфіденційністю користувачів і правом власності на дані».

З одного боку, зростаючий інтерес до платформ соціальних мереж Web2 до інтеграції технологій Web3 оцінюється як крок до більшого впровадження. З іншого боку, експерти Web3 вважають, що платформи соціальних медіа орієнтуються лише на тенденцію, а не на етос Web3, який може врешті-решт відштовхнути від справжнього впровадження криптовалюти, посилаючись на приклад Meta та її нещодавньої нездатності ребрендувати себе як бренд Web3. .