Як NFT можуть підвищити залучення фанатів до спортивної індустрії

Незамінні токени (NFT) популярність значно зросла після випуску CryptoKitties у 2017 році, і очікується, що сектор перевищити 800 мільярдів доларів в наступні два роки.

Одними з найвідоміших варіантів використання NFT є проекти «зображення для доказу», такі як Яхт-клуб Bored Ape і ігрові проекти «грай, щоб заробити».. NFT також привернули увагу спортивної індустрії, оскільки професійні спортивні ліги створюють власні платформи для вболівальників, щоб спілкуватися зі своїми улюбленими командами чи гравцями, але це буде обговорено пізніше в цій історії.

NFT — це унікальні та невзаємозамінні фрагменти коду, що зберігаються в блокчейні. Ці рядки буквено-цифрового коду можна пов’язати з такими активами, як твори мистецтва або цифрові та фізичні товари. NFT створюються за допомогою процесу, відомого як карбування, і творці можуть встановити обмеження на кількість NFT, які вони хочуть карбувати, створюючи дефіцит.

Дефіцит — це явище, яке завжди стосувалося фізичних активів, оскільки вони фізично створювалися з обмеженими ресурсами. Однак цифрових товарів ніколи не було дефіциту, оскільки їх можна легко відтворити. NFT змінили це, і зараз ми бачимо зростаючий ринок колекціонування в цифровому світі.

Як NFT використовуються для залучення шанувальників?

Коли справа доходить до спорту, вболівальники настільки сильно відчувають свого улюбленого гравця чи команди, що взаємодіють з ними всіма можливими способами. Залучення варіюється від перегляду або відвідування живих ігор, купівлі сувенірів або відвідування подій для підписання контрактів. Уболівальники хочуть бути ближчими до своїх улюблених команд і гравців, що дає спортивним командам і лігам можливість отримати додатковий дохід.

Спортивні ліги, зокрема, помітили цінність залучення вболівальників і почали створювати платформи, де вболівальники можуть купувати, володіти та торгувати цифровими сувенірами. Одним із добре відомих прикладів є NFT-ринок NBA Top Shots Національної баскетбольної ліги, де вболівальники можуть купувати, продавати та обмінювати відеокліпи про баскетбол. Відеоролики на платформі відомі як моменти кращих ударів НБА, і кожен з них показує різні моменти баскетбольного матчу. Ринок був запущений у 2020 році як спільне підприємство НБА та Dapper Labs, творців CryptoKitties. Це генерується понад 230 мільйонів доларів продажів протягом року після запуску.

Деякі відеокліпи продаються в упаковках, подібно до фізичних колекційних карток, як-от Pokèmon і Yu-Gi-Oh. Існує також елемент гейміфікації з різними рівнями рідкості, починаючи від «звичайного» до «легендарного», стандартної системи в рольових іграх. Рідкісні відеокліпи, швидше за все, коштуватимуть дорожче, ніж звичайні яскраві моменти, що підвищує їх сприйняту цінність як предмета колекціонування.

НБА не єдина, коли йдеться про те, що спортивні ліги створюють власні платформи для взаємодії. Національна футбольна ліга та Національна хокейна ліга працюють над власними платформами NFT, тоді як Вища ліга бейсболу вже випустила свій NFT-маркетплейс.

Платформи для залучення вболівальників створили не лише спортивні ліги — ця концепція стає популярною серед організацій, які не належать до спортивних ліг. Наприклад, Fanzee — це майбутня платформа, яка зібрала 2 мільйони доларів для створення ринку та екосистеми, де спортивні вболівальники можуть проходити такі завдання, як вікторини та ігри, щоб підвищити свій рівень шанувальників і торгувати предметами колекціонування NFT.

Останні: Провидець Metaverse Ніл Стівенсон створює блокчейн, щоб підняти творчість творців

Подібно до NBA Top Shots, тут є елемент гейміфікації. У цьому випадку спортивні клуби можуть створювати інтерактивні завдання, такі як вікторини на основі попередніх матчів, щоб перевірити, наскільки уважно вболівальники стежили за грою. Крім того, шанувальники можуть заробляти очки досвіду та NFT на основі взаємодії в грі. Очки досвіду підвищують їхній «рівень шанувальників», який відображається в таблиці лідерів, а шанувальники отримують призи залежно від свого рангу.

«Гейміфікація — чудовий спосіб стимулювати залучення. Веселий і захоплюючий досвід роботи на платформі допомагає залучити людей. Але історія має бути, навіть якщо вона легка, як GoblinTown». Макс Лак, керівник розвитку екосистеми Flare Network, орієнтованої на сумісність, розповів Cointelegraph, додавши:

«NFT є досить унікальними в тому, як вони допомагають підтримувати спільноти активними та залученими — або «липкими», особливо з вторинними ринками, що виникають у різних екосистемах, і потенціалом для використання NFT у різних ігрових метавсесвітах. Крім того, велика можливість для мемів».

Як платформи для залучення вболівальників змінюють спортивну індустрію?

Платформи для залучення шанувальників переносять реальні індустрії, такі як предмети колекціонування, у простір Web3. Незамінні токени — це чудовий спосіб залучити молодих і технічно підкованих користувачів, додаючи сучасні способи взаємодії вболівальників зі своїми улюбленими командами та гравцями, а також створюючи додаткові джерела доходу для спортивних ліг.

Лак погоджується, що NFT — це чудовий спосіб залучити молодих уболівальників до їхніх улюблених команд і гравців. «NFT — це щось на кшталт маркетингових інструментів, які здатні залучити новачків у гру. Це особливо вірно серед молодих шанувальників, які мають предмети колекціонування на своїх телефонах і можуть поділитися своїм ентузіазмом і досвідом із друзями в школі чи коледжі».

«Нині технології можуть сприяти відкриттю, тоді як попередні покоління, можливо, дивилися спортивні змагання зі своїми сім’ями вдома чи на стадіоні та розвивали там свою підтримку, — продовжив Лак. — Успіх залучення новачків залежатиме від того, наскільки прості та легкі платформи можуть зробити це для них, щоб отримати свої перші NFT з доступним UI/UX — і наскільки це непомірно високі витрати».

Цифрові активи можуть мати значний вплив на те, наскільки близькі спортивні вболівальники до своїх улюблених команд, якщо їх використовувати правильно. Уболівальникам буде простіше йти в ногу з командами та спортсменами, які їм найбільше цікаві. Завдяки цьому спортивні організації мають шанс використовувати цифрові активи в своїх інтересах. Не буде дивним, якщо більшість спортивних ліг матимуть власні платформи NFT, де вболівальники зможуть взаємодіяти з активами на основі блокчейну протягом наступних кількох років.

Однак слід зосередитися на залученні шанувальників, а не на спробах швидко заробити гроші, просто продаючи токени. Якщо зосередитися на залученні шанувальників, ці платформи можуть отримати більш широке застосування, оскільки шанувальники з більшою ймовірністю познайомлять нових користувачів із платформами. Це також покращить утримання користувачів, оскільки шанувальники використовуватимуть ці платформи для особистого задоволення, а не намагатимуться заробити гроші, перекидаючи токени чи цифрові активи, які вони купили. Якщо ведмежий ринок чогось навчив нас, спекулятивні користувачі завжди зникають, коли ринок перестає рухатися вгору.

Фелікс Ле Бретон, менеджер із цифрових доходів французької кіберспортивної організації Team Vitality, сказав Cointelegraph: «NFT можуть бути хорошим способом залучити молодих шанувальників, якщо ви тримаєтесь подалі від спекулятивного аспекту. Очевидно, що молоде покоління знайоме з принципом цифрової власності, і їм легко ввійти в нього».

Останні: Постачальники децентралізованих систем зберігання живлять економіку Web3, але впровадження все ще триває

Платформи, які орієнтуються на першу чергу на користувача, зосереджуючись на високій залученості та утриманні користувачів, матимуть найбільший успіх, коли мова заходить про платформи залучення вболівальників, на додаток до покращення освіти користувачів щодо того, як NFT також допоможуть вивести спортивну індустрію в простір Web3. У середньому 76% завзятих спортивних уболівальників у всьому світі готові дізнатися більше про NFTтож організації спортивної індустрії мають чудову можливість представити своїм споживачам активи на основі блокчейну.

NFT можуть змінити світ спорту, перенісши офлайн-діяльність в онлайн-світ. Раніше вболівальники збирали колекційні картки, підписували футболки та футбольні м’ячі та обмінювалися роздрукованими фотографіями своїх улюблених гравців. Оскільки світ все більше стає цифровим, молоді вболівальники знайдуть нові способи взаємодії зі своїми улюбленими командами та гравцями за допомогою технології блокчейн.