- Bitcoin(BTC)$96,427.00-2.29%
- Ethereum(ETH)$3,352.97-4.44%
- Tether(USDT)$1.000.18%
- XRP(XRP)$2.24-4.70%
- BNB(BNB)$661.38-3.69%
- Solana(SOL)$185.01-6.41%
- Dogecoin(DOGE)$0.316532-8.21%
- USDC(USDC)$1.000.13%
- Lido Staked Ether(STETH)$3,346.52-4.58%
- Cardano(ADA)$0.90-8.87%
Як проекти Web3 роблять культуру віртуальною
The метавсесвіт – це майбутнєабо такою є заява багатьох, хто взаємодіє з галуззю — заява, яку можна підкріпити обсягом активності, що вливається в домен метавсесвіту Web3.
Залучення до метавсесвіту 2022 року схоже не на відеогру в стилі Sims, а більше на державні установи створюють віртуальні офіси щоб зв’язатися з майбутніми поколіннями клієнтів або країн, які стикаються з екзистенційною загрозою зміни клімату, використовуючи метавсесвіт для створення цифрових версій самих себе.
Один із способів використання метавсесвіту брендами та організаціями — це проведення масштабних віртуальних заходів, подібних до тих, які вони вже проводять у реальному житті.
Цей тип активності метавсесвіту спостерігався в багатьох ітераціях протягом останнього року, однією з яких була перший в історії тиждень моди в Metaverse у квітні 2022 року. Подія запросила ентузіастів моди, дизайнерів і бренди у віртуальну реальність для участі в заходах, які відображали реальні події на тижнях моди по всьому світу. Подіуми, афтепаті під керівництвом ді-джеїв, ток-беки та багато іншого — усе це було включено в цифрову версію культової події індустрії моди.
У метавсесвіті The Sandbox у червні відбувся фестиваль Pride. Подібно до тижня моди, те, що можна було відчути на фізичному заході, було відтворено, але з доповненнями, які стали можливими лише завдяки цифровій реальності, як-от гра на тему прайду, у яку можуть грати відвідувачі фестивалю.
Пройдіть райдужною стежкою до Долини Приналежності, щоб відсвяткувати #Гордістьде ви можете бути самим собою!@People0fCrypto представляє гру, яка висвітлює культурний досвід серед недостатньо представлених громад у #Web3.
Ходімо! ⤵️https://t.co/w55FEwKjSZ pic.twitter.com/KHuB0exKWd
— The Sandbox (@TheSandboxGame) 24 червня 2022 р
Нещодавно Decentraland провів чотириденний музичний фестиваль із мега-хедлайнерами, серед яких були Бьорк, Оззі Осборн і Соуля Бой. Захід мав кілька сцен, розроблених з урахуванням естетики виконавців, а також інші інтерактивні атракціони для відвідувачів фестивалю.
Чудове виконання, дякую за шоу @bjork @decentraland pic.twitter.com/LATzhvQyEl
— Агус (@Agus0xyz) 14 листопада 2022 р
Фізичні фестивалі такого калібру коштують сотні тисяч, навіть сотні мільйонів доларів у випадках, як популярний музичний фестиваль Coachella. Окрім витрат, деякі фестивалі потребують років попереднього планування з місяцями фізичної підготовки. Здійснити мега-подію – це несерйозно назвати великим подвигом.
Оскільки фестивалі та масштабні події, такі як тиждень моди, продовжують оцифровуватись і вбудовуватися в метавсесвіт, виникає питання, що потрібно для створення такого досвіду. Крім того, чим він відрізняється від свого фізичного аналога?
Складний, але креативний
Серед тих, хто займається великомасштабними подіями метавсесвіту, є те, що вони справді складні. Оскільки це все ще відносно нова еволюція онлайн-діяльності як для планувальників, так і для користувачів, для всіх, хто бере участь, потрібно більше навчання.
Ахбар Гамід є співзасновником People of Crypto Lab, який організував цьогорічний фестиваль Pride у Sandbox. Він сказав Cointelegraph:
«Важливо пам’ятати, що проведення фестивалів і вражень у метавсесвіті — це дуже новий досвід, і ми будуємо та створюємо те, як цей план виглядає щодня».
Цей «проект» включає різний набір логістики та планування залежно від віртуального світу.
пов’язані: Al tech прагне зробити дизайн метавсесвіту доступним для творців
Гамід навів приклад The Sandbox. Оскільки це ще не повністю відкритий метавсесвіт і все ще знаходиться в альфа-версії, потрібно трохи більше планувати:
«За допомогою світів метавсесвіту ви можете створювати та будувати в межах існуючих світів і оновлювати наявний користувальницький досвід, що може дозволити вам виконувати в більш короткі терміни».
Загалом створення досвіду з нуля може зайняти місяці, підтвердив він, з додатковим часом, виділеним для тестування помилок після цього.
Кордонів не існує
Одна річ, яку всі прокоментували, це безмежні можливості для використання простору в метавсесвіті, якого просто не існує у фізичному світі. Ралука Черчіу, генеральний директор і співзасновник компанії Unpaired, яка керувала майданчиком OxArena на чотириденному музичному фестивалі в Decentraland, сказав Cointelegraph:
«У метавсесвіті те, що можливо, набуває абсолютно нового значення, і закони фізики не застосовуються».
Вона продовжувала говорити, що як місце проведення без просторових обмежень, з архітектурної точки зору, вони справді можуть створити все, що задумається уявою. У метавсесвіті «вам не потрібно турбуватися про такі речі, як дозволи, і ви можете мати набагато більші території для гри та будівництва».
пов’язані:Просторові виставки цифрового мистецтва для підвищення рівня метавсесвіту
Хамід також торкнувся того факту, що крім відсутності обмежень для простору в метавсесвіті немає також кордонів. Люди з будь-якого місця можуть відвідати фестиваль метавсесвіту та мінімізувати типові витрати на фестиваль, як-от авіаквитки та проживання:
«Це відкриває двері для глобальних фестивалів, де кожен може поділитися тим самим досвідом, перебуваючи за тисячі миль».
Однак у середовищі без кордонів виникають проблеми. Як зазначила Черчіу, однією великою перешкодою є створення розкладів, які працюють у кількох часових поясах, що, за її словами, може вплинути на відвідуваність заходу.
Спільнота в основі
Тим не менш, аспект спільноти є одним із найважливіших елементів для планувальників цифрових фестивалів — і не лише у кількості відвідувачів. Спільнота є джерелом натхнення для всього, що йде на створення досвіду.
Джованна Граціозі Казіміро, старший продюсер розширеної реальності та подій у Decentraland Foundation, розповіла Cointelegraph, що мета фестивалю метавсесвіту — надати відвідувачам «незрівнянне відчуття причетності».
Вона сказала, що будуть певні аспекти досвіду метавсесвіту, яких не вистачить, наприклад фізична присутність тисяч людей або обійми друзів на концерті. Однак:
«Мені завжди хочеться наголошувати, що віртуальні події не є заміною подіям IRL, а скоріше доповнюють їх, щоб отримати більш цілісний досвід».
Гамід каже, що для того, щоб зробити віртуальний досвід доповнюючим, згуртованим і інтригуючим для фізичної спільноти, дуже важливо чітке розуміння спільноти, якій присвячений фестиваль.
Він сказав, що творці повинні переконатися, що «гра та досвід, які ви створюєте, говорять про аудиторію, яку ви святкуєте», додавши:
«Ви хочете створити момент, який сподобається існуючій спільноті Web3, і досвід, який захоче відчути спільнота Web2, коли вони починають досліджувати світи метавсесвіту».
Один із шляхів, який не можна забувати, об’єднуючи цей досвід, — це вибір митців із справжнім інтересом до взаємодії зі своєю спільнотою по-новому.
Талант Web3
як основні артисти продовжують шукати свій шлях у світ Web3, фестивалі та інші масштабні віртуальні події можуть сприяти розвитку цієї тенденції.
Казіміро каже, що вистави у віртуальних світах відкривають набагато більше творчої свободи для митців, зазначаючи: «Вони мають повну свободу, щоб розповідати свої історії та досліджувати свої унікальні наративи, як їм заманеться».
Вона каже, що метавсесвіт може навіть допомогти артистам уособити себе як персонажів або елементів зі своїх пісень. Ідентичність у метавсесвіті була великою темою для користувачів і цифрових аватарів.
Коли мова заходить про художників, метавсесвіт також є «простір для розширення ідентичності через оповідання». Цього року розважальна мережа MTV представив нову нагороду за «Найкращу гру в метавсесвіті» як офіційну конкурсну категорію для їхніх щорічних нагород.
Ще один аспект продуктивності метавсесвіту, каже Гамід, полягає в тому, що ті, хто працює на сервері, можуть отримувати живі показники та виконувати «живе соціальне прослуховування», щоб відстежувати задоволеність спільноти продуктивністю.
Масштабні міркування
Окрім задоволення громади, є й інші труднощі, які слід враховувати під час створення цифрового фестивалю.
«Підтримувати відкриті та організовані канали комунікації — одна з найбільших проблем», — каже Казіміро. «Особливо, коли ви маєте справу з кількома різними платформами». Вона також сказала, що потрібно знайти баланс між заохоченням митців розширювати свої творчі межі та переконатися, що є доступні технології для підтримки цих мрій.
Гамід процитував давня проблема простору Web3 постійно стикається з освітою, заявляючи: «Ми маємо зробити доступ до цих просторів більш доступним і навчити маси всьому, що можна досягти за допомогою цієї технології».
Одночасне завдання дізнатися, що потрібно для проведення цифрового фестивалю, і навчати громади, як брати участь у ньому, — непросте завдання. Проте Хамід вважає, що фестивалі є одним із найкращих способів це зробити.
«Культурні моменти, такі як фестивалі, такі як Прайд, Місяць жіночої історії, Місяць темношкірої історії — це чудові моменти для створення унікального метавсесвіту, який допоможе привернути увагу споживачів до нових технологій», — сказав він.
Очікувати
The метавсесвіт нікуди не йде. Згідно зі звітом DappRadar за 3 квартал, сотні мільйонів доларів вилито в розвиток метавсесвіту лише за останній квартал.
Метавсесвіт продовжує залишатися важливою складовою успіху інших інструментів Web3, таких як незамінні токени (NFT). На думку галузевих оглядачів, успіху метавсесвіту та його основних подій сприятиме одна головна річ: доступність. Гамід сказав, що майбутні фестивалі метавсесвіту «будуть доступні з будь-якого пристрою з будь-якого місця».
пов’язані: Метавсесвіт стає платформою для об’єднання модних спільнот
Казіміро додала, що вона продюсувала віртуальні концерти з 2019 року і не сумнівається, що вони й надалі будуть основним продуктом індустрії: «За останні три роки відбувся культурний зсув у бік глобального села з глобальним доступом до контенту».
Для Черчіу доступність і соціальна взаємодія будуть переважаючими елементами для всієї діяльності метавсесвіту:
«Метавсесвіт надає нові можливості для людей, які перебувають у економічних, фізичних або психічних труднощах, брати участь у соціально корисних заходах, які інакше не мали б доступу або не змогли б взяти участь».