Метавсесвіт маркетинг: Beam Me Up

Decentraland — це чарівне містичне місце, де сюрпризи підстерігають за кожним віртуальним кутком. Великі імена, як Samsung і Міллер Лайт вже використовує Decentraland для розміщення віртуальних активацій, які створюють та зміцнюють відносини споживача та бренду. Не помиляйтеся, це наступна еволюція електронної комерції.

Decentraland пропонує простір для занурення, який можна використовувати для кураторства захоплюючі віртуальні враження для споживачів. Маркетингова тактика метавсесвіту, яка використовується тут, знаходиться на краю цифрового маркетингу.

Продовжуючи досліджувати нові віртуальні розробки та полювати за інноваційними маркетинговими ідеями, я поділюся деякими зі своїх найбільш багатообіцяючих відкриттів у серії публікацій під назвою «Метавселенський маркетинг». Незалежно від того, чи є ви енергійним молодим професіоналом з маркетингу чи допитливим бумером, не соромтеся слідкувати за нашими новинами та приєднатися до мене в моїй маркетинговій подорожі з метавсесвіту.

Передайте мене

На початку місяця я офіційно увійшов у метавсесвіт. Раніше я був у метавсесвітах, але тільки як турист. Цього разу я був у Децентраленді по суворих справах. Я шукав свіжі ідеї для втілення в новітній метавсесвіт моєї компанії, Petaverseперша офіційна компанія з використанням домашніх тварин Metaverse.

Я почав з консультації зі своїм хорошим другом Джейком, який пише звіти про дослідження про нерухомість метавсесвіту та висвітлює захоплюючі події Decentraland у його Метавсесвіт Explorer серія. Джейк був досить люб’язний, щоб порекомендувати кілька визначних пам’яток для такого метавсесвітнього нуба, як я. День був 20 квітняth2022, і першим у списку була вечірка з 420 тематиками Xetaplexпопулярне місце проведення заходів Decentraland.

Моє перше враження від події можна описати одним словом: трава. Від шкурок від бур’янів до флуоресцентних диско-куль від бур’янів – не бракувало декору на тему бур’янів. Тільки коли я зробив крок назад, щоб зменшити відставання графіки, я почав бачити ширшу картину.

Це була не просто ще одна вечірка з 420 тематиками, це була добре скоординована подія, яка пропагує ді-джея метавсесвіту Джека Фроста Останній хіт-сингл «Beam Me Up», комедійний розповідь від першої особи про те, як Джек проходив охорону аеропорту з марихуаною.

Місце проведення Xetaplex під час вечірки Beam Me Up 420

Перше, що я помітив біля входу в Xetaplex, були плакати. 2D-постери з обкладинкою для Beam Me Up украшали танцпол і периметр залу. Після натискання на плакатах посилалося гіперпосилання на колекцію Джека NFT для події.

На NFT були представлені обкладинка та аудіо для Beam Me Up, але вони також були квитки, що дають відвідувачам доступ на подію. Ви все ще можете відвідати місце проведення без Передайте Me Up NFT у свій криптогаманець, але аудіовізуальні компоненти концерту будуть приховані від вас.

Згортання

Коли я вперше прийшов на концерт, я ще не придбав квиток. Я виявив, що стою серед сотень танцюючих аватарів, але відчуваю себе відчуженим. Я порівняв це зі зняттям навушників на тихій дискотеці. Усі навколо вас вібують під музику, і ви просто губитеся в океані тихих тіл, що хитаються.

Навіть у тиші я все ще відчував енергію натовпу. FOMO почало встановлюватися, але я не був повністю проданий за ціною 0,05 ETH (120 доларів). Мені потрібно було щось більш переконливе, щоб намалювати картину цього досвіду і показати мені, як це було б бути одним з натовпом. Я почав прочісувати Хештеги Twitter на подію, шукаючи натяки на відео від власників квитків.

Я шукав і шукав безрезультатно. Зрештою я знову підключився до метавсесвіту і почав блукати по місту в пошуках підказок. Я натиснув на один із плакатів Beam Me Up, і він направив мене до OpenSea Ринок NFT для події.

NFT музичного відео Beam Me Up було в центрі цільової сторінки маркетплейсу. Я натиснув відтворити, і відео почалося. Це була дурна, але напрочуд приваблива постановка, на якій Джек Фрост у «костюмі астронавта» від голови до ніг прогулювався крізь охорону аеропорту та сідав на приватний літак, рекламуючи велику кількість запакованої трави.

Слідом за Джеком йшли пілоти, агенти TSA та привабливі стюардеси, які сподівалися приєднатися до веселощів. Коли літак злетів, почалася вечірка. Вогні спалахнули, коли Джек і його команда танцювали по салону літака, освітлюючись і лунаючи гуртами.

У той момент мій датчик FOMO був червоним. Мені довелося купити квиток і випробувати це на власному досвіді. На щастя, я вже був на ринку, і мій квиток був лише за два кліки.

маркетинг метавсесвіту
Публікації учасників концерту з події Beam Me Up

Закріплення сумки

Мій вступ до події Beam Me Up був відносно нетрадиційним. Цілком імовірно, що більшість відвідувачів або дізналися про концерт на офіційній сторінці подій Decentraland (15 тисяч відвідувачів щодня), або натрапили на одного з численні акції в соціальних мережах для події. На додаток до періодичних органічних рекламних акцій, багато людей писали про цю подію, щоб отримати шанс виграти носимі пристрої Decentraland під час шоу.

Щоб взяти участь у розіграші, відвідувачі повинні були позувати біля одного з кількох плакатів Beam Me Up, зробити скріншот, твітнути скріншот із хештегом #BeamMeUp та позначити @NftFrost. Користувачі також повинні були вказати свої адреси гаманця ETH. У разі, якщо вони виграли; лімітований виріб для носіння буде доставлено за вказаною адресою. Я нарахував щонайменше 95 дописів, які виникли лише в результаті цієї рекламної кампанії.

Після події 20 квітняth2022, DJ Jack Frost продав 28 Beam Me Up NFT за середньою ціною $224,14 отримавши прибуток на суму приблизно 6275,92 дол, не включаючи нещодавній продаж офіційного музичного відео Beam Me Up NFT за додаткові 2789,33 дол. Це вражаюча віддача для артиста, який на момент написання статті мав лише 73 щомісячні слухачі на Spotify.

Я також можу з достатньою впевненістю зробити висновок, що протягом заходу Xetaplex було щонайменше 100 відвідувачів, і я знаю, що рекламні акції заходу отримали понад 200 участі лише в Twitter. Концерт Джека Фроста Beam Me Up був очевидним свідченням сили маркетингу метавсесвіту.

Source link

Поділіться своєю любов'ю