NFT стають фізичним досвідом, оскільки бренди пропонують карбування в магазині

Незамінні токени (NFT) захопили світ штурмом за останній рік. Цифрові предмети колекціонування, які характеризували виключно як CryptoKitties у 2017 році відтоді перетворилися на відомі твори мистецтва, оцифровану музику, висококласна мода для Метавсесвіту і спосіб для спільнот зв’язуватися з іншими по всьому світу.

Навіть зважаючи на нинішній ведмежий ринок криптовалют, останні висновки дослідницької фірми Security.org знайдено що власники NFT подвоїлися за останній рік, піднявшись із приблизно 4,6 мільйона людей до 9,3 мільйона людей. У звіті також виявлено, що хоча переважна більшість американців не готові купувати NFT, близько 16,3 мільйона потенційних клієнтів, ймовірно, купуватимуть незамінні токени протягом наступних 12 місяців.

Споживачі відчувають NFT з монетними дворами IRL

Враховуючи потенціал NFT, не повинно бути несподіванкою, що кілька роздрібних продавців і брендів починають включати незамінні токени у свої пропозиції продуктів. Хоча це було доведено бренди, що з’єднують фізичні товари з цифровими NFTкілька роздрібних торговців зараз використовують технологію NFT у фізичних магазинах.

Нещодавно це продемонстрував люксовий італійський бренд Salvatore Ferragamo. Новий концептуальний магазин Ferragamo відкрився 24 червня 2022 року в нью-йоркському районі Сохо, через день після завершення NFT NYC. Ззовні магазин Ferragamo, розташований на Грін-стріт, 63, здається звичайним, але як тільки споживачі заходять усередину, вони можуть відчути Web3 з перших вуст завдяки функціям занурення в покупки.

Даніелла Вітале, генеральний директор Ferragamo у Північній Америці, розповіла Cointelegraph під час попереднього перегляду магазину, що локація в Сохо об’єднує технології зі світом розкоші, об’єднуючи NFT-інсталяцію разом із голограмною програмою кросівок. Вона сказала:

«Усі завжди говорять про NFT, тому ми хотіли принести реальний досвід у магазин Soho, який дозволить людям створювати власні NFT. Ми сподіваємось залучити нових клієнтів, які добре розбираються в Web3, але ми також маємо на меті залучити наших існуючих клієнтів до цього світу. Я думаю, що це буде величезний успіх».

Вітале додав, що NFT-інсталяція Ferragamo — яка була створена в партнерстві з цифровим художником Shxpir (вимовляється як англійський поет і драматург Шекспір) — є першою у своєму роді, зазначивши, що жоден інший магазин Ferragamo не має такої функції.

«Ми не хотіли, щоб наш магазин Soho був таким статичним — ми хотіли, щоб він мав технологічний кут. Стенд NFT був інтегрований безпосередньо в дизайн магазину, щоб охопити весь досвід покупок», — сказала вона. Вітале додала, що вона сподівається, що ці захоплюючі функції дозволять клієнтам дізнатися про технологію Web3, а не лякатися розвитку сектора.

Встановлення NFT у магазині Ferragamo Soho. Джерело: Ferragamo

Щоб переконатися в цьому, представник міждисциплінарної студії De-Yan, яка працювала з Ferragamo над інсталяціями та допомагала з імерсивними проектами для Louis Vuitton і Dior, сказав Cointelegraph, що карбування Ferragamo NFT нічого не коштує клієнтам.

Останні: Web3 об’єднає користувачів із платформ соціальних медіа, каже керівник Aave

«Це буде перший NFT для багатьох людей, тому Ferragamo оплачуватиме всі комісії за газ Ether під час переказів». Крім того, він зазначив, що представники будуть доступні для допомоги клієнтам протягом усього процесу карбування. Він також поділився, що встановлення NFT триватиме, але що магазин обмежує першу колекцію до 256 NFT. «Є 972 потенційні комбінації, які можуть приймати NFT, але наразі можна викарбувати лише 256», — сказав він.

Сенсорний екран встановлення NFT у магазині Soho Ferragamo. Джерело: Cointelegraph

З точки зору фактичного процесу карбування, він пояснив, що досвід є повністю захоплюючим, зазначивши, що інсталяція NFT знаходиться в дзеркальній кімнаті, щоб гарантувати, що клієнти отримують 360-градусний огляд NFT, який вони створюють.

«Клієнти можуть налаштувати свої NFT, а потім можуть зняти відео з цим NFT, щоб потім поділитися ним у соціальних мережах», — сказав він. Після монетного двору клієнтам надсилається електронний лист із претензіями із запитом на адресу гаманця. «Потім NFT надсилається на їх адресу в Ethereum і з’являється в обліковому записі OpenSea приблизно через день», — пояснив він.

Ferragamo NFT із цифровим зображенням Shxpir. Джерело: Shxpir і Ferragamo

Хоча Ferragamo може бути одним із перших модних брендів класу люкс, який пропонує карбування NFT у магазині, медіа- та розважальний бренд Web3, відомий як Doodles надав своїй спільноті подібну функцію. Під час NFT NYC 2022 Doodles створив окремий дім, щоб дати шанувальникам і членам спільноти можливість карбувати найновіші NFT-дропи, переглядати роботи Doodles і купувати ексклюзивні товари, як-от світшоти та футболки. Джуліан Ольгін, головний операційний директор Doodles, сказав Cointelegraph, що мета дому Doodles — підняти бренд, дозволяючи людям випробувати все в реальному житті. Він сказав:

«Ми щойно оголосили про попередній продаж нашого другого випадання NFT, що тут і відбувається. Люди тут, щоб фізично викарбувати «Скриньку Genesis» — ящик із одягом, який стане наступним рівнем рідкості. Люди можуть придбати носимий пристрій сьогодні за фіксованою ціною, щоб зарезервувати своє місце для цього монетного двору».

Інсталяція NFT у будинку Doodles під час NFT у Нью-Йорку. Джерело: Doodles

На сьогоднішній день проект Doodles NFT має створений З моменту запуску в жовтні 2021 року вторинні продажі склали близько 500 мільйонів доларів США. Маючи понад 6000 власників дудлів, Ольгін пояснив, що досвід карбування має бути «веселим і радісним», зазначивши, що саме це означає бренд. «Я вважаю, що коли люди можуть торкатися і відчувати речі, це викликає емоційну реакцію. Потім вони можуть пережити ці емоції онлайн», – сказав він.

Подібно до інсталяції Ferragamo NFT, Doodles House у NFT NYC розміщував автомат для гостей, щоб карбувати своє резервування Genesis Box NFT. Після завершення золота картка, схожа на кредитну картку, була винесена з автомата, яку гості могли взяти собі на пам’ять. Від користувачів вимагали платити за газ, який коштував близько 127 доларів США, і його можна було придбати за допомогою кредитної картки.

Важливість втілення в життя NFT

Наприклад, Джон Крейн, співзасновник і генеральний директор SuperRare — ринку цифрового мистецтва, запущеного в 2018 році — сказав Cointelegraph, що галерея фізичного мистецтва, пов’язана з NFT, дає чудову можливість як для крипто-носіїв, так і для крипто-цікавих людей випробувати NFT. . Зважаючи на це, у травні цього року SuperRare відкрив свою першу галерею фізичного мистецтва, яка також розташована в районі Сохо в Нью-Йорку. Крейн сказав:

«Я думаю, що люди бачать заголовки про те, що знаменитості купують Bored Apes, це захоплююче, але в той же час відбувається культурне відродження, коли незалежні художники отримують підтримку від цієї технології. Це важко помітити, тому важливо мати фізичну галерею, де спільнота може відчути мистецтво з перших вуст, а також зустрітися з художниками та кураторами».

Крейн поділився, що галерея SuperRare в Сохо буде відкрита до кінця серпня з можливістю розширення або розширення в інших містах. «Кожні два тижні ми проводимо різні виставки, що є чудовим способом сприяти розбудові спільноти, додаючи глибшого контексту виставленому мистецтву. Це важко отримати з суто цифрового досвіду», — зауважив він.

Фізична картка, згенерована інсталяцією NFT у Doodles House. Джерело: Doodles

Представник Де-Яна додав, що, на його думку, поєднання технологій і налаштувань буде важливим для сектора роздрібної торгівлі в майбутньому. Він сказав:

«Ferragamo обрала особливий підхід, який, на нашу думку, є хорошим початком. Я не здивуюся, якби ми побачили, що інші бренди наслідують наш приклад. Це найцікавіше про простір NFT — зараз усі думають про NFT як про зображення чи відео, але тут є цілий фізичний і прикладний рівень».

Хоча пожвавлення цифрових NFT у фізичному просторі може бути революційним, важливо також вказати на проблеми, які можуть перешкодити прийняттю. Наприклад, хоча монетні двори в магазинах можуть бути цікавими та інтерактивними, користувачам, які тільки починають знайомитися з криптовалютним простором, все одно може бути важко, особливо людям старшого покоління.

Всередині галереї Soho SuperRare. Джерело: Cointelegraph

Згідно з даними Security.org, люди у віці від 25 до 34 років з більшою ймовірністю купуватимуть NFT протягом наступних 12 місяців порівняно зі старшим або молодшим поколінням. Дослідження також показало, що чоловіки трохи більше, ніж жінки, зацікавлені в купівлі NFT наступного року.

Останні: Як Метавсесвіт може революціонізувати індустрію моди

Враховуючи це, модні бренди, такі як Ferragamo, можуть мати труднощі з тим, щоб клієнти отримували NFT. Щоб цього не сталося, представник Де-Яна пояснив, що Ferragamo ділиться інструкціями щодо того, як люди можуть почати роботу з NFT. «MetaMask, мабуть, найпростіший спосіб. Ferragamo також ініціює переказ, тому клієнту потрібна лише адреса гаманця», — сказав він.

Той факт, що Ferragamo платить за газ, справді привабливий, оскільки Security.org також виявив, що основною проблемою NFT залишаються високі витрати, пов’язані з карбуванням. Враховуючи це, Вітале зазначив, що поточний ведмежий ринок криптовалюти навряд чи стримає клієнтів від створення NFT Ferragamo. «Сплата за газ — важливий жест, особливо в такі моменти», — сказала вона.